Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 17 w Jastrzębiu-Zdroju

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
    REGON: 00052368990927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 17 w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie placu zabaw na działce nr dz. nr 1696/120 i 782/107 przy ul. ks. E. Płonki w Jastrzębiu-Zdroju, w tym: dojścia, schodów terenowych, ogrodzenia oraz trawnika, a także dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem podłoża placu zabaw w postaci nawierzchni amortyzującej upadek z wysokości. Teren pod projektowany plac zabaw o powierzchni około 440,0 m2 usytuowany jest od południowej strony działki, na której znajduje się budynek Szkoły Podstawowej nr 17. Obecnie teren przewidziany pod inwestycję porośnięty jest niską zielenią. Teren ten skomunikowany jest z budynkiem szkoły za pomocą chodnika o nawierzchni z kostki brukowej oraz schodów terenowych, wymagających remontu. Planuje się wykonanie placu zabaw przystosowanego do prowadzenia zajęć ruchowych (w szczególności pokonywania przeszkód, wspinania, czworakowania, przeskoków, przeplotów, zwisów). Część placu zabaw zostanie pokryta nawierzchnią z tworzywa sztucznego. Resztę nawierzchni stanowić będzie trawnik z trawy naturalnej oraz fragment chodnika z kostki brukowej celem połączenia z istniejącym traktem komunikacyjnym. Inwestycja przedstawiona w dokumentacji projektowej obejmuje: - wykonanie podłoża bezpiecznego -sztuczna nawierzchnia, wykonana z wykładziny igłowanej z PP o grubości min 13 mm, wypełnianej piaskiem kwarcowym. W strefach o określonej dla wymaganej dla danego urządzenia wysokości upadkowej montaż musi przebiegać na odpowiedniej grubości podkładzie elastycznym z płyt z polipropylenu. Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami jak również Atest PZH. Uwaga: z uwagi na wymagania technologiczne należy wykonać podbudowę elastyczną o jednolitej grubości zabezpieczającej najbardziej niekorzystną wysokość upadkową spośród proponowanych urządzeń zabawowych (zabawki o najwyższym HIC) pod całą powierzchnią przewidzianą do ułożenia z wykładziny igłowanej PP. - dostawę i montaż wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjno-zabawowych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie z proponowanym w dokumentacji projektowej szczegółowym opisem każdego z urządzeń zabawowych. Wymagania minimalne Zamawiającego dotyczące parametrów urządzeń przedstawiono w pkt.3.3 SIWZ. Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami. Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. Charakterystyka techniczna zakresu zamówienia: - wykonanie trawnika naturalnego z trawy z rolki wokół nawierzchni bezpiecznej placu zabaw ok. 232 m2, - wykonanie chodnika z kostki brukowej, prostokątnej, w kolorze grafitowym, o grubości 6 cm o powierzchni ok. 35,00 m2 z grafitowymi obrzeżami 6 x 20 cm o dł. 107,9 m, - wykonanie schodów terenowych w formie schodów żelbetowych obłożonych kostką brukową, prostokątną, grubością w kolorze grafitowym o powierzchni ok. 2,10 m2, - wykonanie ogrodzenia z przęseł stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo w kolorze grafitowym wraz z furtką wejściową/wjazdową w sposób umożliwiający elastyczną regulację nachylenia przęseł w terenie poddanym wpływom eksploatacji górniczej kat. IV (bez sztywnych połączeń spawanych), - dostawę i montaż urządzeń zabawowych: wielofunkcyjne urządzenie zabawowe -1 sztuka, gra tablicowa intelektualna (tzw. tablica np. kołko i krzyżyk itp.)- 1 sztuka, bujak 4-osobowy na sprężynie- 1 sztuka, huśtawka wagowa 4- osobowa- 1 sztuka, zestaw sprawnościowy (tzw. linarium)- 1 sztuka, - dostawę i montaż elementów małej architektury: ławki 2 sztuki, kosze na śmieci 2 sztuki, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw 1 sztuka. Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do specyfikacji. Informuje się, że Wykonawca robót jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla użytkowników pobliskiej szkoły, w szczególności dzieci i młodzieży. Warunki gruntowo-wodne określono jako proste, a kategorię geotechniczną jako pierwszą. Gruty zalegające w poziomie posadowienia urządzeń zabawowych są wrażliwe na zawilgocenie - pęczniejące gliny pylaste i pyły. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie wykopów przed wodą opadową i uniemożliwienie degradacji podłoża gruntowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach