Przetargi.pl
Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca, w dzielnicy Chwałowice

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca, w dzielnicy Chwałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. Zamówienie obejmuje zakresem dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw: 1) Zestawu zabawowego nr 1, o minimalnych wymaganiach funkcjonalnych: Dwie zadaszone wieże z pomostami o wysokości od 0,85 m do 0,95 m (wymiar dotyczy pomostu) połączone przejściami, w tym przynajmniej jednym ruchomym, z pomostem środkowym (pomost środkowy może być niezadaszony). Wejścia/zejścia na pomosty wież skrajnych w różnych formach, np. schody i pochylnia. Pomost środkowy nie musi mieć wejścia/zejścia. Dodatkowe wyposażenie minimalne zestawu to: - jedna zjeżdżalnia; - jedna gra interakcyjna (np. „kółko i krzyżyk”, walce, układanki, itp.); - jedna atrakcja dodatkowa (dowolna). 2) Zestawu zabawowego nr 2, o minimalnych wymaganiach funkcjonalnych: - jedna zjeżdżalnia o minimalnej wysokości pomostu 1,35 m; - jedno wejście na zjeżdżalnie w formie: ścianki wspinaczkowej lub linowe lub podobne; - jedno dodatkowe wejście na zjeżdżalnie w innej formie jak zaoferowane powyżej lub gra interakcyjna (np. „kółko i krzyżyk”, walce, układanki, itp.) – do wyboru. 3) Huśtawki podwójnej dla dzieci małych – siedziska w formie bezpiecznej (z asekuracją ze wszystkich stron w postaci szczebli, linek, itp.). 4) Huśtawki podwójnej dla dzieci starszych – siedziska bez zabezpieczeń, np. typu deska. 5) Urządzeń na sprężynach typu „kiwak” o 3 różnych motywach zwierzęcych albo roślinnych. 6) Zestawu 2-tablicowego o minimalnych wymiarach każdej z tablic 1,15 m x 0,70 m. 7) Zadaszenia dla istniejącej piaskownicy o średnicy 3,0 m. 8) Ławek. 9) Koszy na odpadki. Zamówienie obejmuje również wykonanie fundamentów i stref bezpiecznych dla oferowanych urządzeń oraz budowę ogrodzenia placu zabaw. Szczegółowy zakres zamówienia opisano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z dokumentacją fotograficzną istniejącego terenu oraz STWiOR. Wymagania materiałowe dla głównych konstrukcji urządzeń placu zabaw: drewno klejone lub stal ocynkowana, malowana proszkowo lub powlekana. Podstawowe wymagania: - należy zabudować urządzenia odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne; - zastosowane materiały muszą być odporne na promieniowanie UV; - urządzenia muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do użytkowania zgodnie - z obowiązującym prawem, - udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancja na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i wyposażenie. Zasady realizacji: - w dniu zawarcia umowy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty katalogowe i wytyczne techniczne urządzeń przeznaczonych do zabudowy na placu zabaw; - w ciągu 7 dni od zawarcia umowy Zamawiający opracuje projekt budowlany i wystąpi do organu administracji budowlanej ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych; - do budowy placu zabaw Wykonawca będzie mógł przystąpić 29 dnia od daty zawarcia umowy. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia umożliwi korzystanie z obiektów przez wszystkich użytkowników, w tym niepełnosprawnych, z wyłączeniem osób o ograniczeniach ruchowych skutkujących poruszaniem się wyłącznie na wózku inwalidzkim. Dla tych osób zapewnia się jednak dostępność na zasadzie uczestnictwa biernego. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlane ziemne, - prace związane z montażem urządzeń placów zabaw, W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach