Przetargi.pl
Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 208/2 w m. Zagrody, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 475 000 , fax. 413 475 011
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25
    26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 475 000, fax. 413 475 011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowiny.com.pl, przetargi.gkb@nowiny.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 208/2 w m. Zagrody, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Budowa placu zabaw wraz z ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 208/2 w m. Zagrody, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: • Roboty pomiarowe geodezyjne przy powierzchniowych robotach ziemnych (tyczenie ogrodzenia, chodnika, położenia urządzeń), • Ręcznie ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i poszycia, • Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, • Przemieszczenie mas ziemnych spycharkami, formowanie i zagęszczanie nasypów w celu wyrównania i ukształtowania dodatkowych skarp na terenie przedmiotowej działce wraz z ukształtowaniem terenu przed ogrodzeniem od strony północnej dz. 208/2, • Wykonanie chodników z kostki brukowej na terenie placu zbaw a także chodnika brukowanego szer. 1,50m od furtki do istniejącego chodnika przy drodze zjazdowej, • Wykonanie schodów terenowych od strony południowej placu zabaw, • Wykonanie 160,0m ogrodzenia z paneli metalowych o wys. 1,2m z cokołem prefabrykowanym, z dwoma furtkami o szer. 1,0m i bramą o szer. 2,4m, • Montaż altanki drewnianej o wymiarach ok. 4,0 x 4,0m, dach dwuspadowy symetryczny kryty dachówką bitumiczną, okap bez rynien, słupy drewniane mocowane do podłoża za pomocą łączników metalowych zabetonowanych w stopach fundamentowych, • Dostawa i montaż urządzeń zabawowych o parametrach zgodnych z projektem zagospodarowania terenu tj.: zestaw zabawowy wielofunkcyjny, linarium widokowe, huśtawka podwójna, karuzela tarczowa, huśtawka wagowa, piaskownica sześcioboczna, kiwak na sprężynie -2 szt., kiwak na przegubach tuba, huśtawka „bocianie gniazdo”, platforma do balansowania, zjazd na linie 20m, ścianka wspinaczkowa, tablica rysunkowa, stół do ping-ponga, stół do gier planszowych, • Dostawa i montaż urządzeń małej architektury tj.: kosze na śmieci 6 szt., ławki bez oparcia – 8 szt., ławki z oparciem – 6 szt., • Wykonanie nawierzchni piaskowej i trawiastej pod urządzeniami zabawowymi na placu zabaw, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; „Projekt zagospodarowania działki dla zdania pn.: „Budowa placu zabaw nadziałce nr ewid. 208/2 w m. Zagrody, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie”, sporządzony przez Biuro Usług Inżynieryjno-Technicznych „BIT” Danuta Jasińska –Niedbała, upr. bud. Kl/301/86 (specjalność konstrukcyjno-budowlana), stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 04.09.2017r. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ; Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.1. Przedmiot Umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującym przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.2. Użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności". 3.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.5. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17. Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1. Wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 17.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 82 8493 0004 0040 0429 2160 0006 dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: INO.272.9.P.18 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. -Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów ,zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach