Przetargi.pl
Budowa placu zabaw i siłowni pod chmurką na osiedlu XV Lecia pomiędzy budynkami Chrobrego 28, Miła 27, Miła 25.

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw i siłowni pod chmurką na osiedlu XV Lecia pomiędzy budynkami Chrobrego 28, Miła 27, Miła 25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzonego placu zabaw, siłowni zewnętrznej, rozbudowa instalacji wewnętrznej oświetlenia terenu wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych, siłowni, elementów małej architektury oraz zieleni w postaci trawnika z rolki, na terenie części działki ewidencyjnej nr 15/12 położonych pomiędzy budynkami Chrobrego 28, Miła 27, Miła 25 i nr 16/1 przy ul. Jasińskiego w Radomiu (pas drogowy). 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe: a) Demontaż 3 istniejących urządzeń zabawowych: b) drabinka-„smok”, c) drabinka- „hangar”, d) piaskownica, 2) Wywóz istniejącego piasku Uwaga: Urządzenia z rozbiórki Wykonawca przewiezie we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Radomia. 3) Roboty budowlane na placach zabaw i siłowni zewnętrznej: a) Przygotowanie terenu pod wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku o pow. ok. 410,90 m2. b) Wykonanie nawierzchni z piasku o pow. ok. 410,90 m2. Piasek musi posiadać atest PZH. c) Przygotowanie terenu pod wykonanie nawierzchni z kostki betonowej koloru piaskowego pod urządzenia siłowe o pow. ok. 109,90 m2. d) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej koloru piaskowego w obrzeżach betonowych pod urządzenia siłowe o pow. ok. 109,90 m2. e) Przygotowanie terenu pod wykonanie nawierzchni części komunikacyjnej z kostki betonowej koloru szarego o pow. ok. 77,70 m2. f) Wykonanie nawierzchni części komunikacyjnej z kostki betonowej koloru szarego w obrzeżach betonowych o pow. ok. 77,70 m2. g) Wykonanie i montaż ogrodzenia panelowego o dł. 104 m wraz z 2 furtkami wejściowymi i bramą serwisową. Uwaga: Brama serwisowa i furtki winny otwierać się tylko w jednym kierunku, tj. na zewnątrz. h) Wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki o pow. ok. 107,60 m2 w plastikowych obrzeżach trawnikowych wys. 25 cm – długość ok. 45,15 m. Uwaga: Zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie istniejących drzew znajdujących się na terenie inwestycji (uniknięcie uszkodzenia ich koron, pni oraz systemów korzeniowych). i) Wywiezienie urobku z korytowania poza teren budowy. 4) Rozbudowę instalacji wewnętrznej oświetlenia terenu. a) Wykonanie zasilenia 2-ch słupów oświetleniowych kablem nN YAKY 0,6/1kV 4x35 mm2 układanym w rurach osłonowych DVK 110 o łącznej długości 114/122 m z istniejącego słupa sieci oświetleniowej posadowionego w zieleńcu przy ulicy Jasińskiego (pas drogowy). b) Dostawa i montaż 2-ch kompletnych stanowisk słupowych oświetleniowych LED o mocy 49W każde. c) Dobudowa w istniejącym słupie oświetleniowym podstawy bezpiecznikowej słupowej z zabezpieczeniem. d) Wykonanie przejścia przez jezdnię w ul. Jasińskiego technologią bez rozbierania nawierzchni (przepust rurowy SRS 110) . e) Wykonanie pomiarów elektrycznych wraz z protokółami. Uwaga: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien opracować i zatwierdzić w MZDiK projekt czasowej organizacji ruchu oraz wystąpić do MZDiK w Radomiu z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego. Koszty w/w zezwoleń ponosi Wykonawca robót. 5) Dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Przewiduje się montaż 9 urządzeń do zabaw dla dzieci o różnych przedziałach wiekowych: a) Wielofunkcyjny zestaw zabawowy. b) Zestaw Linarium-piramida. c) Huśtawka wagowa. d) Huśtawka bocianie gniazdo. e) Huśtawka równoważnia dwuosobowa. f) Huśtawka wahadłowa. g) Bujak dwupłaszczyznowy – szt. 2. h) Karuzela z siedziskami. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzeń zabawowych o parametrach innych niż ujęto w dokumentacji pod warunkiem zachowania funkcji i elementów składowych danego urządzenia, niezbędnych stref bezpieczeństwa i zgodności z normą PN- EN 1176 – 1: 2009, oraz tego, że główne elementy konstrukcyjne poszczególnych urządzeń –w celu zabezpieczenia przed warunkami atmosferycznymi- będą wykonane ze stali nierdzewnej lub stali malowanej proszkowo. 6) Dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej. Przewiduje się montaż 6 urządzeń siłowych montowanych na pylonach, które posiadają 12 stanowisk do ćwiczeń: a) Twister/wahadło. b) Prostownik pleców/stepper. c) Orbitrek/biegacz. d) Motyl/wioślarz. e) Wyciskanie siedząc/wyciąg górny. f) Prasa nożna/ Koła Tai Chi. Uwaga: W przypadku urządzeń siłowni zewnętrznej Zamawiający uszczegóławia, że dopuszcza tolerancję w zakresie dot. wymiarów poszczególnych urządzeń w zakresie maks. ±15% względem orientacyjnych wymiarów zawartych w dokumentacji, przy równoczesnym zachowaniu wymagań dot. stref bezpieczeństwa, przewidzianych w dokumentacji funkcjonalności danego urządzenia i spełnienia wymogów normy PN- EN 16630:2015-06. 7) Dostawę i montaż elementów małej architektury: a) Tablice z regulaminem – 3 szt. b) Ławki drewniane z oparciem – 8 szt. c) Kosze na śmieci - 4 szt. d) Stojaki na rowery – 4 szt. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, 4) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania placu zabaw i siłowni oraz oświetlenia, w tym inwentaryzacja powykonawcza(po 4 egz.) 5) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji 6) uzyskanie ewentualnych uzgodnień związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; 7) wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle), wolnostojącej (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym), oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, roboty dot. przygotowania i wykonania nawierzchni, roboty elektryczne, prace montażowe (montaż urządzeń siłowni i zabawowych oraz elementów małej architektury), były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 (słownie: cztery tysiące) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach