Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym ogłasza przetarg
- Adres: 28-236 Sichów Duży,
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-15 864 73 23 , fax. 0-15 864 73 22
- Data zamieszczenia: 2020-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego w Sichowie Dużym
28-236 Sichów Duży, woj. świętokrzyskie
tel. 0-15 864 73 23, fax. 0-15 864 73 22
REGON: 29237527400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsckrsichow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu manewrowego z budynkiem – ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu manewrowego z budynkiem – ETAP I. Zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki: dokumentacja techniczna (załączniki numer 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik numer 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 3 000,00 zł, słownie zł: trzy tysiące 00/100. Szczegółowe zapisy dotyczące wpłaty i zwrotu wadium zawarte są w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X. Zawartość oferty: a) Formularz oferty; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, d) Dowód wniesienia wadium; e) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, f) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp. – (jeżeli Wykonawca dokonał takiego zastrzeżenia w swojej ofercie); g) Aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu – W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, h) Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa drogi gminnej 312002T w miejscowości Przyborowice”
Dodano: 2023-11-29 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych- wymiana nawierzchni dróg,m parkingów i przejść ewakuacyjnych przy budynku Internatu
Dodano: 2019-07-10 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych – wymiana nawierzchni chodnika na odcinku od budynku szkoły do budynku internatu ZPSP w Kielcach
Dodano: 2019-02-25 - „Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”.
Dodano: 2018-04-05 - „Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”
Dodano: 2018-02-09