Przetargi.pl
Budowa placów zabaw na terenie miasta Gubina

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66620 Gubin, ul. Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 684 558 102
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    ul. Piastowska 24
    66620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 684 558 102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw na terenie miasta Gubina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw na terenie miasta Gubina. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I – Utworzenie placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Kresowej w Gubinie: a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego (pod urządzeniami zabawowymi) oraz z kostki brukowej (pod urządzeniami fitness) c) montaż urządzeń zabawowych i innych: - piramida linowa – 1 szt. - biegacz- 1 szt. - orbitrek - 1 szt. - wioślarz – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - twister i wahadło – 1 szt. - wyciskanie siedziąc i motyl – 1 szt. - zestaw drążków i drabinek – 1 zestaw - przejście strażackie – 1 szt. - kółka gimnastyczne – 1 szt. - poręcze gimnastyczne – 1 szt. - poręcze do pompek – 1 szt. - ławka z oparciem - 3szt - tablica regulaminu – 1 szt. Zadanie zostało dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Część II – Utworzenie placu zbaw przy ul. Miedzianej w Gubinie: a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego c) montaż urządzeń zabawowych i innych: - karuzela – 1 szt. - bujak sprężynowy – 1 szt. - zestaw zabawowy – 1 zestaw - huśtawka ważka – 1 szt. - podwójna huśtawka łańcuchowa – 1 szt. - ławka - 2szt - płotek – 1 szt. - tablica regulaminu – 1 szt. - tablica edukacyjna – 1 szt. - zestaw koszy do segregacji śmieci – 3 zestawy - płotek – 1 szt. - ogrodzenie z furtką 1 kpl. d) założenie i przekazanie Zamawiającemu książki obiektu budowlanego Zadanie zostało dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Część III – Utworzenie placu zabaw przy ul. Gen. Pułaskiego w Gubinie a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego c) montaż urządzeń zabawowych i innych: - zestaw zabawowy - 2 zestawy - huśtawka ważka - 1 szt. - huśtawka łańcuchowa podwójna - 2szt - karuzela – 1 szt. - piaskownica z osłoną słoneczną – 1 kpl. - biegacz – 1 szt. - orbitrek – 1 szt. - twister i wahadło – 1 szt. - ławka – 4 szt. - tablica regulaminu – 1 szt. - kosz na śmieci - 2 szt. - płotek oddzielający – 1 szt. - ogrodzenie – 1 kpl. d) założenie i przekazanie Zamawiającemu książki obiektu budowlanego Dla podanych w opisie przedmiotu zamówienia orientacyjnych wymiarów dostarczanych urządzeń Zamawiający dopuszcza tolerancję w granicach +/- 5% (dotyczy każdej z trzech części przedmiotu zamówienia). Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt techniczny, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/montażu/doposażeniu placu zabaw o wartości zadania: Dla części I – min. 80.000 zł netto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Dla części II – min. 40.000 zł netto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) Dla części III – min. 75.000 zł netto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Przedmiary robót (nie podlega badaniu ofert) 3) Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach