Przetargi.pl
Budowa placów zabaw na osiedlu Wesoła i Odrodzenia w Chocianowie.

Gmina Chocianów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-140 Chocianów, Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 185 138, , fax. 768 185 061
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocianów
    Ratuszowa 10
    59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 185 138, , fax. 768 185 061
    REGON: 52859200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw na osiedlu Wesoła i Odrodzenia w Chocianowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw na osiedlu Wesoła i Odrodzenia w Chocianowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Działka nr 155/7 obręb 0003 – Chocianów, o powierzchni 379,50 m2: 1) demontaż istniejących urządzeń znajdujących się na terenie, 2) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, 3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, 4) montaż urządzeń, 5) wykonanie ogrodzenia. Działka nr 157/11 obręb 0003 - Chocianów, o powierzchni 379,50 m2: 1) demontaż istniejących urządzeń znajdujących się na terenie, 2) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, 3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, 4) montaż urządzeń, 5) wykonanie ogrodzenia. Działka nr 158/4 obręb 0003 – Chocianów, o powierzchni 379,50 m2: 1) demontaż istniejących urządzeń znajdujących się na terenie, 2) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, 3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, 4) montaż urządzeń, 5) wykonanie ogrodzenia. Działka nr 164/21 obręb 0001 – Chocianów, o powierzchni 345,40 m2: 1) demontaż istniejących urządzeń znajdujących się na terenie, 2) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, 3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, 4) montaż urządzeń, 5) wykonanie ogrodzenia. Działka nr 164/23 obręb 0001 – Chocianów, o powierzchni 346,80 m2: 1) demontaż istniejących urządzeń znajdujących się na terenie, 2) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, 3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej, 4) montaż urządzeń, 5) wykonanie ogrodzenia. Na terenie każdego placu zabaw projektuje się montaż następujących urządzeń: - plac zabaw: ławki z oparciem, zestaw sprawnościowy, karuzela z kierownicą, bujak surfer, huśtawka – bocianie gniazdo, huśtawka dwuosobowa, huśtawka wagowa, zestaw zabawowy, tablica informacyjna – regulamin, kosz na śmieci; - siłownia: biegacz, orbitek, wyciąg górny, wyciskanie siedząc, prasa nożna, wioślarz, tablica informacyjna – regulamin. Uwaga: Szczegółowy zakres robót określa projekt techniczny, przedmiar robot i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Warunki wykonania zamówienia: Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty (materiały, robociznę i wyposażenie) wynosi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca w Formularzu Ofertowym deklaruje oferowany okres gwarancji jakości od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej potwierdzonej przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Polkowicach. Wszelkie atesty, certyfikaty, dopuszczenia, aprobaty na wbudowane urządzenia i materiały muszą być dostarczone Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym. Materiały muszą być sporządzone w języku polskim, spięte w teczce w ilości dwóch egzemplarzy dla każdego placu zabaw. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu „0” (przegląd zerowy) wykonanego placu zabaw przez osobę uprawnioną. Przegląd należy wykonać w ilości dwóch egzemplarzy dla każdego placu zabaw. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów. Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 8 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego, b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez ustawę. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie 15 dni od wyboru oferty chyba, że zachodzą okoliczności, jak w art. 183 ustawy Prawo zamówień publicznych, wówczas termin ten liczy się od doręczenia orzeczenia Izby. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w banku: Bank Spółdzielczy Przemków filia w Chocianowie - nr konta: 33 8653 0004 0000 0089 1321 0012. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelewem przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy – zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach