Przetargi.pl
Budowa placów zabaw i adaptacja świetlicy wiejskiej

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Dworcowa 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 355 88 00 , fax. 52 355 88 00
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
    ul. Dworcowa 17 17
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 355 88 00, fax. 52 355 88 00
    REGON: 00106387600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgoksir@mgoksirgniewkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw i adaptacja świetlicy wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Budowa placów zabaw w sołectwach gminy Gniewkowo W zakres zamówienia wchodzi zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia 19 placów zabaw dla dzieci z drewna impregnowanego do 19 sołectw gminy Gniewkowo. Dwanaście placów zabaw powstanie z ogrodzeniem w sołectwach: Bąbolin - działka nr 69, Chrząstowo - działka nr 91/4, Kawęczyn - działka nr 61/8, Lipie - działka nr 124, Markowo - działka nr 19/77, Murzynko - działka nr 6/3, Ostrowo - działka nr 3/2, Skalmierowice - działka nr 23/4, Wielowieś - działka nr 90, Więcławie - działka nr 4/10, Zajezierze - działka nr 112/3, Żyrosławice - działka nr 58/1. Siedem placów zabaw powstanie bez ogrodzenia w sołectwach: Gąski - działka nr 341, Godzięba - działka nr 113/12, Kijewo - działka nr 37, Murzynno - działka nr 61, Suchatówka - działka nr 9/2, Szadłowice - działka nr 62/1, Wierzbiczany - działka nr 8/3. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw zostały określone w załączniku nr 9 do SIWZ. Przedstawione w siwz przykładowe rysunki urządzeń zabawowych należy traktować jako poglądowe, obrazujące elementy placów zabaw, jakie Zamawiający oczekuje uzyskać. 2) Urządzenia zabawowe muszą być fabrycznie nowe, o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 9 do SIWZ i muszą posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 lub certyfikaty, atesty, wystawione przez inny podmiot potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach. 3) Montaż urządzeń zabawowych nastąpi w wyznaczonych miejscach, z zachowaniem stref bezpieczeństwa. 4) Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. z 2004r. Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z póź. zm), każde urządzenie powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia zabawowe posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie tj. nazwę, producenta, rok produkcji, nr normy PN-EN 1176, zgodnie z którymi urządzenia wyprodukowano. 5) Zakup, dostawa i montaż urządzeń dla placu zabaw realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. 6) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w miejscach gdzie będzie realizowane przedmiotowe zamówienie, zapoznał się z treścią dokumentów SIWZ celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 7) W dniu protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży szczegółowe warunki gwarancji i eksploatacji urządzeń zabawowych. 8) Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na dostarczone urządzenia zabawowe 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 10) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 11) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje w języku polskim eksploatacji zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) instrukcje obsługi urządzeń zabawowych, przeglądów i konserwacji (wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia) d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia - certyfikaty, atesty, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, f) kosztorys powykonawczy 12) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom. Część II. Adaptacja świetlicy wiejskiej w sołectwie Więcławice W zakres zamówienia wchodzi zmiana sposobu użytkowania budynku byłego laboratorium buraka cukrowego na działce nr 2/7 w sołectwie Więcławice, gmina Gniewkowo, na świetlicę wiejską. Istniejący budynek to obiekt parterowy, podpiwniczony z dachem o konstrukcji drewnianej, wielospadowej pokryty dachówką ceramiczną mnich-mniszka. Obiekt wybudowany został ok. 1929 r. na planie prostokąta przy budynku mieszkano - biurowym i gospodarczym w technologii tradycyjnej - obecnie nie użytkowany. W toku remontu wymianie i przebudowie ulegną instalacje: elektryczna, wod-kan., centralnego ogrzewania z montażem urządzeń kotłowni, odgromowa. Zakres adaptacji budynku obejmuje w szczególności: - zapewnić odrębność użytkową adaptowanego obiektu oraz budynków przyległych poprzez wykonanie ścianki - przepierzenia grub. 12 cm z płyt gipsowo - kartonowych GKR 12.5 mm na ruszcie metalowym w pomieszczeniu nr 7 i 8 na parterze w miejscu wskazanym w projekcie, - adaptować pomieszczenia piwnicy i parteru zgodnie z ich przeznaczeniem oraz w sposób wskazany w projekcie, - wykuć bądź zamurować otwory okienne lub drzwiowe, - zabetonować otwór w stropie nad piwnicą, - zbić i uzupełnić uszkodzone tynki wewnętrzne ścian i sufitu w piwnicy, sali głównej oraz na klatce schodowej, - wymienić instalację elektryczną siły i światła, - wymienić wewnętrzną instalację wody i centralnego ogrzewania, - wymienić stolarkę okienną i drzwiową, - wymienić pokrycie dachu z dachówki ceramicznej wraz z ołaceniem i obróbką blacharską, - wykonać podjazd dla osób niepełnosprawnych, - wykonać dodatkowe wyjście awaryjne w świetlicy na parterze, - wymienić bądź wykonać posadzki w piwnicy i na parterze, - malować ściany i sufity farbą emulsyjną, - malować stolarkę okienną i drzwiową drewnianą farbą olejną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: Część I - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Część II - 4.000 zł (słownie: cztery tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgoksir@mgoksirgniewkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach