Przetargi.pl
Budowa Pit Stop – miejsca odpoczynku dla aktywnych

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    REGON: 590648468
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Pit Stop – miejsca odpoczynku dla aktywnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa pit stop – miejsca odpoczynku dla aktywnych w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania "Pit Stop dla Aktywnych i Tężnie Trybunalskie – zadanie w ramach budżetu obywatelskiego".1) Zakres zamówienia obejmuje:  Rozbiórka istniejącego utwardzenia terenu z płyt betonowych;  Profilowanie terenu pod projektowane nawierzchnie Budowa instalacji wodociągowej;  Budowa utwardzeń terenu; Dostawę i montaż elementów małej architektury oraz lampy solarnej;  Wykonanie rabat roślinnych Renowacja trawnika w sąsiedztwie prowadzonych robót;  Prace porządkowe.2) Dodatkowe wymagania:  Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji oraz nieodpłatnych obowiązkowych przeglądów technicznych przedmiotu umowy zapewniających bezusterkową jego eksploatację w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zapewni w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatną konserwację elementów małej architektury i urządzeń zgodnie z zaleceniami dostawcy wyposażenia lub urządzeń. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. Wykonanie tablicy z regulaminem - treść tablicy wykonawca uzgodni z użytkownikiem. Przeprowadzenie niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie rotokół z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do zamawiającego. Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi wykonawca, na własny koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym zamawiającego. Po jego zakończeniu wykonawca niezwłocznie dostarcz zamawiającemu protokół z przeglądu.2. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu: Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji. 3. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach