Przetargi.pl
Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje

PROMENADA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 MIĘDZYZDROJE, PROMENADA GWAIZD
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48512007770
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PROMENADA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    PROMENADA GWAIZD 28/ LU 4
    72-500 MIĘDZYZDROJE, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48512007770
    REGON: 320492188
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promenada-miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej oraz rozbudowie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektroenergetycznej oraz gazowej, na części działki nr 255 (o powierzchni 6043 m2), zlokalizowanej w obrębie 20 jednostki ewidencyjnej m. Międzyzdroje, przy ul. Bohaterów Warszawy w Międzyzdrojach oraz pełne zagospodarowanie terenu polegające w szczególności na jego utwardzeniu i wzniesieniu budowli wskazanych w dokumentacji projektowej. Teren inwestycji obejmuje działkę nr255/2. Teren przewidziany pod daną inwestycję zlokalizowany jest centralnej części miasta Międzyzdroje. Teren przyszłej budowy jest obecnie zabudowany pawilonem handlowym oraz urządzeniami rekreacyjnymi, które zostaną rozebrane i usunięte przez użytkowników w terminie do 15.09.2018r., za wyjątkiem drewnianych pawilonów stojących na terenie poza ogrodzeniem (na terenie przyszłego II etapu budowy), które zostaną rozebrane do 30.10.2019r. Dostęp na działkę inwestycji jest zapewniony z drogi gminnej ul. Bohaterów Warszawy (dz. nr 60/7 „dr” obręb 20. Teren przeznaczony pod inwestycję jest uzbrojony w sieci: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, gazowej, elektrycznej oraz teleinformatycznej. Obiekt, jako zespół zabudowy jednokondygnacyjnej, niepodpiwniczonej, wykonanej w konstrukcji murowanej oraz na słupach żelbetowych, przekryty dachem płaskim zielonym (w obrębie całego zadaszenia). Rzut zaprojektowano jako formę organiczną, która zamyka się w prostokącie o wymiarach 54,05m x 108,90m. Miękkie krawędzie budynku komponują się z projektowaną przestrzenią parkową. Zgodnie z wytycznymi decyzji o warunkach zabudowy projektowany zespół oddalony jest o 8,0 m od frontu działki. Projektowana zabudowa jest oddzielona od Promenady zielenią wysoką oraz przestrzenią zagospodarowaną w formie ogólnodostępnych rekreacyjnych placów. Obiekt tworzą: - 55 pawilonów usługowych (handlowych), z czego 33 pawilony obsługiwanych jest poprzez 2 wejścia do budynku, natomiast 22 pawilony poprzez jedno wejście; - 8 lokali gastronomicznych wraz z oranżeriami. Każdy z lokali gastronomicznych ma zapewnione pomieszczenie na odpady stałe. Dodatkowo przewiduje się pomieszczenia administracji oraz węzły sanitarne (dla turystów i pracowników) oraz 2 pomieszczenia na odpady stałe przeznaczone dla lokali handlowych. Wszystkie pawilony usługowe oraz lokale gastronomiczne wraz z towarzyszącymi pomieszczeniami administracyjnymi, sanitarnymi i na odpadki tworzą zespół zabudowy. Elewacja pawilonów w formie składanych przeszkleń (możliwość pełnego otwarcia pomieszczenia). Lokale gastronomiczne posiadają szklane fasady oraz każdemu towarzyszy przeszklona oranżeria. Budynek zaprojektowany jest w konstrukcji tradycyjnej murowanej z bloczków wapienno – piaskowych SILKA E24 klasy 15 na zaprawie klejowej, systemowej murarskiej SILKA – YTONG lub równoważnej, wykonany w układzie podłużnym i poprzecznym ścian nośnych. Konstrukcja murowana spięta słupami żelbetowymi w miejscach załamań bryły. Budynek posiada dylatacje dzielące obiekt na 8 niezależnych segmentów. Stropodach w postaci płyty monolitycznej żelbetowej z wyniesioną attyką wzdłuż obrysu zadaszenia. Ze względu na warunki gruntowe zaprojektowano posadowienie budynku na płycie żelbetowej spiętej ławą – posadowienie bezpośrednie. Budynek należy posadowić bezpośrednio na gruntach nośnych po usunięciu gruntów nasypowych, w miejscu których należy wbudować poduszkę piaskowo żwirową zagęszczaną warstwami gr. ok. 20 ÷ 30 cm. Pod budynkiem posadowienie w postaci ścian fundamentowych szerokości 40 cm i wysokości min. 100 cm. Należy wykonać ławy schodkowe ze względu na różną wysokość poziomu posadzki poszczególnych pomieszczeń budynku. Ławy spięte płytą żelbetową gr. 30 cm. Elementy z betonu C20/25 (B25) zbrojone stalą A-IIIN. Poszczególne segmenty budynku oddylatowane styropianem gr. 2 cm na całej wysokości obiektu. Poziom posadowienia płyty fundamentowej zmienny: 5,10 ÷ 6,05 m n.p.m. Poziom posadzki parteru zmienny: 5,68 ÷ 6,05 m n.p.m. Wzdłuż oranżerii szklanej ściany fundamentowe żelbetowe szerokości 24 cm i wysokości 100 cm. Do ściany będzie montowane okucie systemowe fasady szklanej. Jeżeli w trakcie wykonywania prac ziemnych wystąpią grunty o innych parametrach jak w/w należy przerwać roboty budowlane i niezwłocznie powiadomić o tym Projektanta celem podjęcia odpowiednich decyzji. Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów ciężka wg części architektonicznej projektu. Wszystkie roboty powinny być prowadzone pod nadzorem geodezyjnym. Z czynności geodezyjnych powinny być robione operaty geodezyjne. Szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych zawiera projekt wykonawczy konstrukcji. Ściany nośne podłużne i poprzeczne należy wykonać w budynku gr. 24 cm z bloczków wapienno – piaskowych E24 o wytrzymałości 15 MPa na ściskanie murowane na zaprawie systemowej murarskiej SILKA – YTONG lub równoważnej. Ściany zewnętrzne budynku i ściany fundamentowe zewnętrzne zaprojektowane jako żelbetowe należy ocieplić styropianem. Ściany powiązane są wieńcem żelbetowym 24 x 24 cm z betonu C20/25 (B25) zbrojonym 4 prętami fi12 mm i strzemionami fi8 mm ze stali A-IIIN w rozstawie co 20 cm. Ściany działowe wewnątrz budynku wykonać w systemie bloczków z wapienno – piaskowych SILKA gr. 15 cm o wytrzymałości 15 MPa na ściskanie murowane na zaprawie klejowej systemowej murarskiej SILKA – YTONG lub równoważnej, lub jako lekkie z płyt GK. Stropodach nad przyziemiem zaprojektowano jako monolityczny żelbetowy gr. 18 cm. Płyta opiera się na ścianach nośnych i podciągach żelbetowych. W obrysie stropodachu wspornikowego gr. 18 cm zaprojektowano ścianę attykową żelbetową gr. 12 cm. Stropodach wspornikowy oparty na ścianie zewnętrznej budynku i belkach wspornikowych 24 x 24 cm w płaszczyźnie stropodachu. Do krawędzi wspornikowej stropodachu będzie mocowane zadaszenie szklane oranżerii. Konstrukcja zaprojektowana niezależnie przez Wykonawcę elewacji szklanej łącznie z systemem montażowym Wszystkie warstwy dachu zielonego (bez ciężaru własnego płyty żelbetowej i izolacji ze styropianu) w pełnym nasiąknięciu wodą nie mogą przekroczyć całkowitego ciężaru 140 kg/m2. Wykonanie dachu zielonego w systemie ”dach lekki”. Budynek zaprojektowano, jako obiekt przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ogólnodostępne wejścia do budynku pozbawione barier architektonicznych (np. progów wyższych niż 2cm czy schodów). W budynku jedna z toalet została zaprojektowana jako toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ślusarka okienna i drzwiowa. Ślusarka okienna aluminiowa, rozwiązania systemowe Ponzio PE68 − system trzykomorowy, szyby pojedyncze lub zespolone z każdym rodzajem szkła przeziernego. Ślusarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa, rozwiązania systemowe Ponzio (lub rozwiązania o parametrach równoważnych). Ślusarka drzwiowa wewnętrzna : drzwi PVC o wym. w świetle przejścia 80-90x200 cm, skrzydło pełne w kolorze RAL 9003, ościeżnica stalowa malowana proszkowo w kolorze RAL 9003. Pomieszczenia handlowe i gastronomiczne przewiduje się oddać do użytkowania w stanie deweloperskim. Pomieszczenia :administracyjne(0.01, 0.02), higieniczno-sanitarne(0.07, 0.08, 0.09, 0.10, 0.27, 0.28, 0.29, 0.30, 0.31), gospodarcze (0.27a) oraz pomieszczenia gromadzenia odpadów stałych (0.32, 0.38a, 0.39a, 0.53a, 0.54a, 0.65, 0.72a, 0.73a, 0.74a, 0.75a) wykończone wg projektu. W pomieszczeniach administracyjnych (pom. nr 0.01, 0.02) wykonać należy sufity podwieszane pełne z płyt gipsowo -kartonowych np. firmy RIGIPS 4PRO typ A gr. 12,5 mm z krawędziami płaskimi, na stelażu stalowym. Wysokość sufitu 45 cm. W pomieszczeniach higieniczno –sanitarnych (0.07, 0.08, 0.09, 0.10, 0.27, 0.27a, 0.28, 0.29, 0.30, 0.31) wykonać sufity podwieszane pełne z płyt gipsowo –kartonowych, wyposażone i wykończone wg projektu. Przyłącza sanitarne : Wykonać rozbudowę sieci kanalizacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz gazowej. Szczegółowe informacje dotyczące instalacji według opracowania branżowego. Zgodnie z warunkami technicznymi oraz ustaleniami z ZWiK w Międzyzdrojach należy wykonać przyłącze wodociągowe Pe100 Dy110 od sieci wodociągowej Pe100 Dy200. Zgodnie z warunkami technicznymi odprowadzenie ścieków sanitarnych do istniejącej kanalizacji poprzez studnię znajdującą się na sieci kanalizacyjnej. Na wejściu przykanalika do studni zamontować tuleję ochronną z tworzywa. Kanały sanitarne wykonać z rur PVC o jednolitej strukturze ścianek Dn160 klasy S o sztywności 8 kN/m2 do kanalizacji zewnętrznej z uszczelką. Odprowadzenie wód deszczowych z placu i dachu do istniejącej kanalizacji deszczowej wskazanej w warunkach technicznych, poprzez istniejącą studnię D01. Kanały na przyłączu do kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC Dn500 klasy S o sztywności 8kN/m2 do kanalizacji zewnętrznej z uszczelką i o jednolitej strukturze ścianek. Instalacja zewnętrzna gazu Instalacja zewnętrzna gazu prowadzona jest od punktu redukcyjnego do wskazanych lokali gastronomicznych, Przyłącze energetyczne Dla lokali gastronomicznych zbudować złącza zintegrowane z układem pomiarowo - rozliczeniowym (ZKP zlokalizowane na terenie Zamawiającego). Dla pawilonów handlowych zbudować złącze zintegrowane z układem pomiarowo - rozliczeniowym (ZKPp dla układu półpośredniego zlokalizowane na terenie Zamawiającego). Na terenie wybudować stację transformatorową 15/0,4 kV typu miejskiego dwukomorową z transformatorami dostosowanymi do pokrycia zapotrzebowania. Ww. są w zakresie dostawcy ENEA Operator Sp. z o.o. Ogrzewanie Lokale objęte opracowaniem nie będą posiadały ogrzewania. Projekt przewiduje gniazda wtykowe do podłączenia grzejników w dni chłodne. ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU Nawierzchnie utwardzone o pow. 3160 m².Zaprojektowano 3 główne aleje oraz place i ciągi spacerowe z płyt kamiennych. Dodatkowo wokół całego budynku należy wykonać pas o szer. 1,00 m z kostki kamiennej granitowej. Wody opadowe z nawierzchni kieruje się poprzez wykształcone spadki poprzeczne i podłużne do cieków wykonanych z kostki kamiennej o szer. 20 cm. a następnie do kanalizacji deszczowej. Na placach od strony ul. Bohaterów Warszawy wykonać cieki z kostki kamiennej o szer. 40 cm. Na terenie obiektu zaprojektowano fontannę ze zbiornikiem zamkniętym o pow. 23,0 m². Technologia oraz wykonanie wg systemu konkretnego producenta wybranego przez wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Na terenie obiektu zaprojektowano murki betonowe zbrojone rozgraniczające tereny zielone. Na terenie obiektu zaprojektowano 6 osłon okrągłych na drzewo o śr. 2000 mm, np. krata pozioma na drzewo. Osłony wykonane ze stali kwasoodpornej 304 szlifowanej. Montaż należy wykonać wg zaleceń producenta. Na terenie obiektu zaprojektowano 15 donic mobilnych okrągłych o śr. 120 cm i wys. 100 cm wykonanych z betonu architektonicznego (w kolorze jasno szarym). Donice wyposażone od spodu we wcięcia umożliwiające transport wózkiem widłowym. Na terenie obiektu zaprojektowano 5 siedzisk - szczegółowe wymiary wg opracowania graficznego projektu. Trzon wykonany z betonu architektonicznego (w kolorze jasnoszarym), ławy drewniane z drewna egzotycznego tauari (lub innego o parametrach równoważnych) olejowane. Drewno mocowane do profili wykonanych ze stali kwasoodpornej 304 szlifowanej. Oświetlenie terenu. Zaprojektowano 3 rodzaje oświetlenia terenu:  oświetlenie terenu za pomocą lamp wolnostojących,  oświetlenie liniowe w przejściach w budynku,  oświetlenie zlokalizowane w przestrzeni stropu ( konstrukcja oprawy ukryta w grubości ocieplenia, kolor oprawy –biały). Zamówienie podzielone będzie na dwa etapy realizacyjne :  Etap I – obejmujący wykonanie części pawilonów handlowych, części pawilonów gastronomicznych, pomieszczenia administracyjnego, sanitariatów, część pomieszczeń na odpady oznaczonych na planie zestawienia powierzchni numerami : od 01 do 062,  Etap II – obejmujący wykonanie części pawilonów handlowych, części pawilonów gastronomicznych, część pomieszczeń na odpady oznaczonych na planie zestawienia powierzchni numerami : od 063 do 072 i 073 do 075. Granicą oddzielająca etapy robót jest obecnie istniejące ogrodzenie z blachy trapezowej białej, na słupkach drewnianych wbetonowanych w grunt. DANE LICZBOWE powierzchnia działki nr 255/2: 6043,00 m² powierzchnia zabudowy: 2097 m² = 34,70% (<40%) powierzchnia użytkowa: 1857,20m² kubatura całego obiektu: 9900 m³ wysokość budynku: 4,95 m powierzchnia biologicznie czynna: 1843,50 m² = 30,50% (>25%) : -na terenie: 786,0 m² -dach zielony: 2115,0 m² (zalicza się 1/2 = 1057,50 m²) szerokość elewacji frontowej: 108,90 m (<110,0m) tereny utwardzone: 3160 m²
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 150.000,00 złotych, słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : BGŻ BNP Paribas S.A. Nr rachunku : 80 1600 1462 1027 7147 1000 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej w Międzyzdrojach 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania. 12. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego osób wymienionych w rozdziale VI pkt. 2), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, 1) o których mowa w pkt 1 ppkt 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) o których mowa w pkt 1 ppkt 2) – 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( tzn. czy jest zatrudniony na umowę o pracę, umowę zlecenie ); 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach