Przetargi.pl
Budowa parkingu w rejonie ulicy Świdnickiej 1-3 i Zielonogórskiej 2-4 wraz z zagospodarowaniem i rewitalizacją terenu w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzgm.katowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu w rejonie ulicy Świdnickiej 1-3 i Zielonogórskiej 2-4 wraz z zagospodarowaniem i rewitalizacją terenu w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w rejonie ulicy Świdnickiej 1-3 i Zielonogórskiej 2-4 wraz z zagospodarowaniem i rewitalizacją terenu w Katowicach. Przedmiot zamówienia podzielony jest na etapy tj.: 1) Etap pierwszy obejmuje: a) prace rozbiórkowe polegające na rozbiórce płyt betonowych chodnikowych (ok. 30,77 m²), powierzchni asfaltowych (ok. 737,43, m²), cięcia nawierzchni asfaltowych ( 84,6 mb) krawężników betonowych (ok. 84,60 mb) i obrzeży (ok. 126,40 mb) b) demontaż ławek z fundamentami (12szt.) oraz słupków metalowych (5 szt.), demontaż i ponowny montaż trzepaka ( 1 szt.) c) wykonanie nawierzchni z: kostki brukowej betonowej - gr. 6,00 cm (ok. 232,5,00 m²), gr 8cm ( ok.121,5), płyt chodnikowych 40x40x8 ( 12,5 m²), ekokraty (ok. 62,50 m²) oraz nawierzchni z płyt ażurowych (ok. 152,00 m²), w tym wykonanie koryta i warstw konstrukcyjnych zgodnie z przedmiarem oraz robotami towarzyszącymi, d) montaż elementów małej architektury-(4 ławki),(2 kosze na śmieci), (4 lamp solarnych wysokich), (3 lamp solarnych najazdowych), e) montaż obrzeży (ok. 168,700 mb) i krawężników (ok. 186,00 mb), palisady (ok. 9,5mb), f) wykonanie kanalizacji deszczowej fi 315 (ok. 46,00 m) oraz fi 200 ( ok 55,00 mb) oraz wykonanie 7szt. studni rewizyjnych fi 1000 mm, 5 szt. studzienki uliczne fi 500 mm oraz roboty towarzyszące. 2) Etap drugi - a) część pierwsza obejmuje: nasadzenia krzewów (459 szt.) i drzew (7 szt.), wraz z wykopaniem i zaprawą dołów, oraz palikowaniem w przypadku drzew, byliny ( 26,85 m2), wykonanie trawników dywanowych, łącznie z odchwaszczaniem, wertykulacją i rozścieleniem dostarczonej ziemi urodzajnej (210,0 m²), dostawę ziemi urodzajnej 12,16 m3 b) część druga obejmuje: utrzymanie zagospodarowanego terenu zielonego do 30.10.2020 r. zgodnie z zakresem opisanym w dokumentacji polegający w szczególności na nawadnianiu i nawożeniu nasadzonej roślinności w celu ich prawidłowego wzrostu. 2. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie.Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane rozbiórką/wykonaniem nawierzchni z obrzeżami, nasadzeniami, ściółkowaniem i rekultywacją oraz montażem elementów małej architektury. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, wykonujących czynności związane z utrzymaniem zieleni oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga, aby od 1 stycznia 2020 r. Wykonawca spełniał wymogi wynikające ustawy z 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 317). 4. Parametry równoważności. 1) Jeżeli dokumentacja projektowa (w tym STWiORB) lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej (w tym STWiORB) lub przedmiar robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Zaprezentowane w dokumentacji projektowej, na kartach katalogowych elementy małej architektury stanowią tylko wzór i ich wygląd oraz rozmiar nie jest wiążący dla Wykonawcy (Zamawiający dopuszcza produkty równoważne). Jednocześnie Zamawiający wymaga aby wygląd, rozmiar i parametry techniczne wspomnianych elementów małej architektury nie odbiegał w sposób zdecydowany od dokumentacji projektowej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa wraz ze STWIORB stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach