Przetargi.pl
„Budowa parkingu, ul. Prusa, ul. Łagodnej oraz przebudowa ul. Armii Krajowej - w Leżajsku”.

Miasto Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2427333, , fax. 17 2427333
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leżajsk
    Rynek 1
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 17 2427333, , fax. 17 2427333
    REGON: 69058170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa parkingu, ul. Prusa, ul. Łagodnej oraz przebudowa ul. Armii Krajowej - w Leżajsku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Budowa parkingu, ul. Prusa, ul. Łagodnej oraz przebudowa ul. Armii Krajowej - w Leżajsku”. Zamówienie składa się z czterech części p.n.: Część 1 Budowa parkingu przy ul. Warszawskiej w Leżajsku, Część 2 Budowa ul. Prusa w Leżajsku, Część 3 Budowa ul. Łagodnej w Leżajsku, Część 4 Przebudowa ul. Armii Krajowej w Leżajsku. Uwarunkowania formalno-prawne:1) dla Części 1 – decyzja Starosty Leżajskiego nr 130/2012 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę parkingu przy ul. Warszawskiej wraz z budową odwodnienia i oświetlenia w Leżajsku, 2) dla Części 2 – zgłoszenie zamiaru przystąpienia do budowy, wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 06.06.2018 r., 3) dla Części 3 – decyzja ZRID, 4) dla Części 4 - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do budowy, wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 18.02.2019 r. Zakres robót: Część 1 - Budowa parkingu przy ul. Warszawskiej w Leżajsku: - część inwestycji wskazana w dokumentacji technicznej, - powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm – 1948 m2, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej – 211 m, nawierzchnia drogowa: oś jezdni i miejsc postojowych wyznaczona kostką kolorową, - kanalizacja deszczowa z rur z tworzywa sztucznego fi 300 mm -54 m, przykanaliki fi 200 mm – 16 m, studnie rewizyjne betonowe fi 1000 mm – 2 szt, studzienki ściekowe (wpusty uliczne) fi 500 mm – 2 szt, Przyjęta technologia: - wykopy mechaniczne i ręczne w szalunkach systemowych, - krawężniki drogowe 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm i podbudowie z kruszywa łamanego – o łącznej grub. 20 cm, - rurociąg kanalizacji deszczowej grawitacyjny z PP SN8 fi 300 i 200 – 70 m, o podwójnej ściance i połączeniach kielichowych, - studzienki rewizyjne z kręgów betonowych z włazem żeliwnym typu ciężkiego fi 1000 mm, - studzienki ściekowe (wpusty uliczne) fi 500 mm – 2 szt. Część 2 - Budowa ul. Prusa w Leżajsku: - droga o długości 0,210 km, - powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej grub. 1080 m2, - krawężniki drogowe 15x30x100 cm - 430 m, - kanalizacja deszczowa o długości 154,5 m Przyjęta technologia - wykopy mechaniczne i ręczne w szalunkach systemowych, - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm i podbudowie z kruszywa łamanego – o łącznej grub. 15 cm, - krawężniki drogowe 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - rurociąg kanalizacji deszczowej grawitacyjny z PCV SN8 fi 300 mm – 80 m, fi 250 mm – 48 m, i fi 200 mm – 26,5 m, o podwójnej ściance i połączeniach kielichowych, - studzienki rewizyjne z kręgów betonowych z włazem żeliwnym typu ciężkiego fi 1200 mm – szt. 3 - studzienki ściekowe (wpusty uliczne) fi 500 mm – 6 szt. Część 3 Budowa ul. Łagodnej w Leżajsku: Kanalizacja deszczowa kanalizacja deszczowa z rur z tworzywa sztucznego HDPE fi 315 mm - 265 m, studnie rewizyjne betonowe fi 1000 mm – 8 szt. Przyjęta technologia - wykopy mechaniczne i ręczne w szalunkach systemowych, - studzienki rewizyjne z kręgów betonowych z włazem żeliwnym typu ciężkiego fi 1000 mm. Część 4 Przebudowa ul. Armii Krajowej w Leżajsku: - droga o długości 0,235 km, - powierzchnia nawierzchni bitumicznej 1.080 m2, - krawężniki drogowe 15x30x100 cm - 500 m, - nawierzchnia z kostki betonowej – 485 m2 Przyjęta technologia - nawierzchnia asfaltowa o powierzchni, warstwa ścieralna - o grubości 4 cm, - krawężniki drogowe 15x30x100 cm, leżące, na ławie betonowej, - nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm – 120 m2, - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm – 365 m2, Szczegółowe zakresy oraz warunki wykonania robót określają dokumentacje projektowe zawierające projekty budowlane z oznaczeniem zakresu rzeczowego robót objętych przetargiem, opisy robót dołączone do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz decyzje administracyjne oraz formularze cenowe zawierające przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 2.1/2.2/2.3/2.4 do SIWZ . Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający w ramach zamawianych robót wymaga wykonania na podstawie umów o pracę czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm. ), tj.: tj.: czynności obsługi występujących w robotach maszyn, pojazdów czy sprzętu zmechanizowanego: koparki, ładowarki, koparko-ładowarki, walce, ciągniki, samochody, itp. oraz czynności występujących na stanowisku robotnika budowlanego: czynności transportu oraz czynności pomocniczych i prac porządkowych. Zamawiający odstąpi od wymogu z ust. 6, jeżeli Wykonawca wykaże, że ww. czynności są wykonywane osobiście przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Dla realizacji Części 1 zamówienia wymagany jest kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności drogowej. Dla realizacji części 3 zamówienia wymagany jest kierownik budowy (robót) posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach – zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2018 r. poz.1202 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem oprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia, zagospodarowanie placów budowy, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac, zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w związku z prowadzeniem prac, zapewnienie warunków wymaganych przepisami BHP dotyczących placu budowy oraz zaplecza technicznego i socjalnego, zapewnienie bezpiecznego ruchu drogowego w czasie realizacji zamówienia, zapewnienia bezpiecznego dojazdu i dojścia do istniejących budynków mieszkalnych, obiektów handlowych i usługowych w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, działania w zakresie unieszkodliwiania odpadów i materiałów z rozbiórki – przez przekazanie uprawnionemu do tego podmiotowi (z dostarczeniem Zamawiającemu kart przekazania odpadów), bądź odwóz odpadów na wskazane przez Zamawiającego miejsce, opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót itp. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych podmioty biorące udział postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązane są do ich przestrzegania. W szczególności Zamawiający będący operatorem przetwarzania danych osobowych Wykonawcy, Podwykonawców, czy podmiotów udostępniających zasoby - przekazuje im dotyczące informacje zawarte w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Klauzula ta jest dostępna jest również na stronie internetowej zamawiającego pod adresem URL: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/wiadomosc/423268/klauzula_informacyjna_dot_przetwarzania_danych_osobowych_na_pods Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania oraz do zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych przez ewentualnych Podwykonawców, czy przez podmioty udostępniające zasoby w przypadku powołania się na nie przez Wykonawcę. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym, jeżeli odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Możliwość zastosowania urządzeń, materiałów równoważnych, o których mowa powyżej uzależniona będzie od zgodności dla elementów wraz z wymaganymi do spełnienia parametrami - określonymi w zgłoszeniu robót, w dokumentacji technicznej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i złożone wraz z ofertą wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. Brak wskazania w tym załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji przetargowej. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przedmiocie zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności zarówno dla osób niepełnosprawnych jak i dla wszystkich użytkowników: w zakresie Części 2,4 zamówienia – w szczególności poprzez obniżenie krawężników drogowych przy zejściach z przyległych chodników, w zakresie Części 1 zamówienia – utworzenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, w zakresie Części 3 zamówienia – docelowo wybudowanie drogi ze zjazdami i chodnikami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Część 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Cześć 3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Część 4 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto 53 2030 0045 1110 0000 0251 4070 w Banku BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna. Do oferty należy dołączyć dowód przelewu wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu przelewem powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). Wadium wnoszone w innej, dopuszczonej w ustawie formie, (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku, oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji jw., przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzone wg wzoru zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach