Przetargi.pl
„Budowa parkingu przy ulicy Mickiewicza w Nakle nad Notecią”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa parkingu przy ulicy Mickiewicza w Nakle nad Notecią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa wydzielonego parkingu wraz z jezdniami manewrowymi, budowa oraz przebudowa ciągów pieszych, budowa zjazdu publicznego na drogę gminną nr 090877C - ulica Mickiewicza, na działkach o numerach ewidencyjnych 2106 oraz 2120/3 obręb Nakło nad Notecią. Projektowany parking ma za zadanie obsługę sąsiadujących obiektów użyteczności publicznej. Przedmiotowe zadanie wymaga zmiany istniejącej zieleni rekreacyjnej. Na powyższe zadanie Inwestor posiada decyzję nr 3/2016 o warunkach zabudowy z dnia 19.01.2107 r. – w której ustalono decyzje inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym, polegającej na budowie parkingu dla samochodów osobowych (do 60 stanowisk) wraz z oświetleniem i drogą dojazdową ze zjazdem z drogi publicznej w ramach infrastruktury terenowej Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią na terenie obejmującym działkę nr ewid. 2106 w obrębie Naklo nad Notecią. Zgodnie z zapisami decyzji przedmiotowa inwestycja nie została zaliczona do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Założenia projektowe: Droga wewnętrzna wraz miejscami postojowymi, obciążenie - 80 kN/oś, Drogi manewrowe - jednojezdniowa, dwupasowa; Kategoria obciążenia ruchem – KR 2; Prędkość projektowa - 30 km/h; Szerokość jezdni manewrowych: - 6.0 m przy stanowiskach dwustronnych; - 5.0 m przy stanowiskach jednostronnych; Spadki poprzeczne - daszek o spadku 2%; Ciągi piesze szerokości od 2.0 m do 3.0 m; Zjazd publiczny - wyłagodzony z łukami R=6 na połączeniu krawędź jezdni; Miejsca postojowe prostopadłe: szerokość 2.5 m, długość 5.0; Miejsca postojowe prostopadłe dla osób niepełnosprawnych : szerokość 3.6 m, długość 5,0; Stan istniejący zagospodarowania terenu: Teren objęty opracowaniem znajduje się w Parku Sobieskiego w Nakle nad Notecią na działce o numerze ewidencyjnym 2106 obręb Nakło nad Notecią. Istniejące zagospodarowanie - tereny zielone. Projektowane zagospodarowanie terenu: W miejscu projektowanego parkingu zlokalizowane jest ogrodzenie przeznaczone do rozbiórki. Drogi manewrowe obsługujące miejsca postojowe od 5.0 do 6.0 m. Projektowane miejsca postojowe - standardowe o wymiarach 5.00 m x 2.50 m, dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 5.00 m x 3.60 m. Projektowane chodniki szerokości od 2.0 do 3.0 m nawiązujące w części do istniejącego zagospodarowania. Ciągi Piesze W ramach inwestycji przewidziano przebudowę istniejących ciągów pieszych oraz budowę nowych. W związku z budową parkingu konieczne jest przebudowanie istniejących i budowa nowych ścieżek pieszych w celu dostosowania sytuacyjno - wysokościowego do projektowanego parkingu. Nowe i przebudowane ścieżki mają za zadanie zapewnienie komunikacji osób korzystających z parkingu z okolicznymi miejscami użyteczności publicznej. W miejscach regulacji wysokościowej, istniejąca szerokość ciągów pieszych bez zmian - w ciągu ulicy Mickiewicza przy projektowanym zjeździe publicznym oraz dojście do schodów - szerokość nawierzchni 3 m. Nowe ciągi piesze - wzdłuż projektowanego parkingu oraz dojście do istniejącej ścieżki szerokości 2.0 m. W miejscach połączenia chodnika z parkingiem w obrębie miejsc postojowych dla niepełnosprawnych, krawężnik zaniżony na "0" w celu ułatwienia poruszania się osobom niepełnosprawnym. Nawierzchnia ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, spadek poprzeczny 2%. Ze względu na różnice wysokości pomiędzy przebudowywaną ścieżka, a wyprofilowanym terenem od km 0+008.5 do km 0+040.12 przebudowywanej ścieżki rekreacyjnej po stronie prawej zaprojektowano barierkę drogową w odległości 0.5 m od krawędzi ciągu, zgodnie z dokumentacją. Nawierzchnia chodnika: - kostka brukowa betonowa kolor szary o grubości 6 cm; - podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm; - w-wa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności min. 8 m/dobę gr. 10 cm. Zjazd publiczny. W celu skomunikowania projektowanego parkingu na działce o numerze ewidencyjnym 2106 z drogą publiczną gminną nr 090877C - ulica Mickiewicza - na działce o numerze ewidencyjnym 2120/3 został zaprojektowany zjazd publiczny. Projektowana szerokość jezdni zjazdu - 6.00 m. Nawierzchnia zjazdu - twarda z kostki brukowej betonowej. Przecięcie krawędzi zjazdu i drogi wyokrąglone łukami kołowymi R=6 m. Pochylenie zjazdu w obrębie korony dostosowane do ukształtowania drogi - 5%. Zramowanie zjazdu krawężnikiem wystającym i zaniżonym. Nawierzchnia zjazdu: - kostka brukowa betonowa kolor szary o grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm; - podbudowa betonowa - beton C8/10 gr. 20 cm; - warstwa wzmacniająca podłoże - z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 15 cm. Miejsca postojowe. Zaprojektowano pochylenie podłużne miejsc postojowych w celu zoptymalizowaniu robót ziemnych - 2.5%. Pochylenie poprzeczne - 2% w kierunku projektowanych wpustów deszczowych. Przewidziano miejsca postojowe do parkowania prostopadłego. Projekt przewiduje 48 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i 6 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych. Wymiary stanowisk prostopadłych: - szer. 2.50 m, długość 5.0 m, - szer. 3.60m, długość 5.0 m - dla osób niepełnosprawnych, Miejsca postojowe dla niepełnosprawnych ze względu na zaniżenie krawężnika zabezpieczono w celu nie wjeżdżania na chodnik przykręcanymi do nawierzchni separatorami parkingowymi z tworzywa sztucznego. Nawierzchnia miejsc postojowych: - kostka brukowa betonowa kolor grafitowy o grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm; - podbudowa betonowa - beton C8/10 gr. 20 cm; - warstwa wzmacniająca podłoże - z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 15 cm. Jezdnie manewrowe. Szerokość jezdni w obrębie dwustronnych miejsc postojowych 6.0 m a w obrębie jednostronnych miejsc parkingowych - 5.0. Pochylenie podłużne nawiązuje do pochylenia projektowanych miejsc postojowych - 2.5%. Pochylenie poprzeczne 2%. Jezdnia zramowana krawężnikiem, na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnia jezdni manewrowej: - kostka brukowa betonowa kolor szary o grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm; - podbudowa betonowa - beton C8/10 gr. 20 cm; - warstwa wzmacniająca podłoże - z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 15 cm. Zieleń oraz gospodarka drzewostanem. Ze względu na planowane przedsięwzięcie konieczne jest usunięcie - wykarczowanie pni, pokazanych na planie sytuacyjnym. Wykarczowanie pni następować będzie zgodnie z harmonogramem karczowania.. Podczas prowadzenia prac pozostałe drzewa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający ich niszczenie. W miejscach nie przeznaczonych na cele komunikacyjne zaprojektowano trawniki - humusowanie z obsianiem. Kanalizacja deszczowa będąca w zakresie zadania zostanie wykonana przez gestora sieci – KPWiK sp. z o.o. w Nakle nad Notecią. Przebudowa oświetlenia wykonana będzie przez gestora sieci – firmę ENEA Oświetlenie. W przypadku odkrycia istniejącego kabla SN 15 kV 3xHAKFtA 1x120 mm2 należy go zagłębić 0,8m poniżej projektowanej powierzchni terenu, zgodnie z wydanymi przez gestora sieci warunkami. Lokalizacja kabla pokazana jest na mapie z uzgodnień ENEA. Odkopanie i zagłębienie i zasypanie przedmiotowego kabla SN 15 kV 3xHAKFtA 1x120 mm2 będzie leżało po stronie Wykonawcy robót. Wszelkie prace ziemne w obrębie istniejącego kabla należy wykonywać ręcznie. Roboty związane z ewentualnym wyłączeniem sieci elektrycznej, przebudowę ewentualnie przedłużenie kabla wykona we własnym zakresie gestor sieci – firma ENEA. Wykonawca zadania musi uwzględnić w organizacji robót, równoczesne wykonanie na przedmiotowej działce robót, związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej oraz instalacji oświetleniowej przez gestorów sieci. Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji wytworzonych odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na czas wykonywania prac, Wykonawca jest zobowiązany wykonać czasową organizację ruchu. Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ma obowiązek z 14 – dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonywać prace zgodnie z wydanymi warunkami od gestorów. Załączniki do przedmiotu zamówienia:  projekt budowlano – wykonawczy  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,  przedmiar stanowiący dokument pomocniczy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp . Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach