Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Sienkiewicza oraz ciągu pieszo-rowerowego od ul. Sienkiewicza do ul. Polnej w miejscowości Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Sienkiewicza oraz ciągu pieszo-rowerowego od ul. Sienkiewicza do ul. Polnej w miejscowości Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projekcie drogowym, projekcie stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SIWZ, wzorze umowy i obejmuje wykonanie m. in. prac polegających na: 1) robotach ziemnych wraz z zabezpieczeniu terenu prac oraz dostawie i montażu prefabrykatów betonowych; 2) przesadzeniu 7 drzew i wycinki 1 drzewa zgodnie z dokumentacja projektową; 3) wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej; 4) wykonaniu odwodnienia parkingu wraz z dostawą wszystkich urządzeń; 5) wykonaniu dróg dojazdowych (D1 i D2) o szerokości 5 m i łącznej długości 134 m; 6) wykonaniu zjazdów o szerokości 6 m na drogę powiatową ul. Sienkiewicza; 7) wykonaniu chodnika przy parkingu wraz z poszerzeniem istniejącego; 8) wykonaniu 54 miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,5 (2,3) x 5 m w tym 3 miejsca dla pojazdów osób niepełnosprawnych 3,6 x 5 m; 9) przebudowie istniejącego ciągu pieszo-rowerowego od ul. Sienkiewicza do ul. Polnej o łącznej długości ok. 185 m i szerokości 3 m; 10) wykonaniu miejsc postojowych dla rowerów; 11) dostawie i montażu wiat z zadaszeniem wraz ze stojakami na rowery; 12) dostawie i montażu elementów zabezpieczających (w tym balustrady) użytkowników ciągu pieszo rowerowego - na odcinku przejścia nad rowem melioracyjnym (balustrada o długości 10 m i wysokości 1,2 m po obydwu stronach rowu melioracyjnego); 13) wykonaniu zjazdów z parkingu i ciągu pieszo-rowerowego; 14) wykonaniu w rejonie przejść dla pieszych nawierzchnię chodnika należy wykonać z płyt z wypustkami; 15) przebudowie istniejącego przepustu; 16) regulacji urządzeń podziemnych; 17) demontażu dwóch słupów oświetleniowych wirowych i przewiezienie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Stare Babice; 18) dostawie i montażu oznakowania pionowego i poziomego; 19) wykonaniu oświetlenia ulicznego YAKXS 4x25, słupy aluminiowe, lampy LED wraz z montażem niezbędnego osprzętu i uruchomieniem oświetlenia; 20) zgłoszeniu wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie włączenia oświetlenia z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie oraz uruchomienie oświetlenia ulicznego, 21) całkowitej obsłudze geodezyjnej zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą; 22) wykonaniu zieleni (w tym: założenie trawnika i posadzenie żywopłotu); 23) uzyskaniu wszelkich uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zalicznikowaniem nowych punktów pomiarowych zgodnie z obowiązującą procedurą PGE wraz z protokołem zainstalowania licznika z oplombowaniem przez zakład PGE (o ile będzie to wymagane do uruchomienia oświetlenia). UWAGA! CZĘŚĆ PRAC OPISANYCH PKT. 4.1 SIWZ NIE WYSTĘPUJE W PRZEDMIARZE ROBÓT. WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK DOKONAĆ WYCENY POSZCZEGÓLNYCH PRAC / ELEMENTÓW WE WŁASNYM ZAKRESIE. 24) dostawie i montażu dwóch samoobsługowych stacji napraw (z logotypem Gminy Stare Babice) – typ wysoki z uchwytem na zwieszenie roweru (po jednej na dwie wiaty dla rowerów), wyposażenie stacji zabezpieczone przed kradzieżą (klucze, śrubokręty i łyżki przymocowane za pomocą zwijanej linki stalowej (dł. min. 1 m) – uchwyt/bębenek) wyposażonych w:  wkrętak¬ krzyżowy (końcówka magnetyczna),  wkrętak płaski (końcówka magnetyczna),  wkrętak TORX T25 (końcówka magnetyczna),  klucz nastawny,  klucz płaski 8×10 mm (na drugim końcu grzechotka z przełącznikiem),  klucz płaski 13×15 mm (na drugim końcu grzechotka z przełącznikiem),  zestaw imbusów,  metalowe dwustronne łyżki do opon rowerowych (min. 3 szt.),  pompkę manualną z adapterem na wszystkie zawory wraz ze wskaźnikiem ciśnienia, wbudowaną/przytwierdzoną do samoobsługowej stacji, 25) dostawie i montażu na słupach oświetlenia parkingu 6 kamer stałopozycyjnych 2 MPx i jednej kamery obrotowej w oparciu o technologię światłowodową (spawanie światłowodów wraz z włączeniem kabli do istniejącej infrastruktury - studni), konfiguracji zamontowanych kamer i sprzętu (switch etc.), ułożenie kabla zasilającego kamery oraz instalacja niezbędnego osprzętu, UWAGA! Rodzaj i funkcjonalność kamer musi zostać skonsultowana z Zamawiającym a zamontowane kamery muszą być kompatybilne z oprogramowaniem GEOVISION. 26) wykonaniu ogrodzenia systemowego parkingu o wysokości 1,5 m wraz z dwiema furtkami o wysokości 1,5 m i dwiema bramami o wysokości 1,5 m (bramy typu lekkiego, przesuwne, wraz z systemem klinującym zabezpieczającym przed samoistnym wysunięciem się bramy), bramy i furtki zamykane na klucz; 27) dostawie i montażu tablicy regulaminowej; 28) dostawa i montażu 5 betonowych koszy na śmieci z wkładem 60 l;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.32.2018 pn. Budowa parkingu przy ul. Sienkiewicza oraz ciągu pieszo-rowerowego od ul. Sienkiewicza do ul. Polnej w miejscowości Stare Babice”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: porównawczą cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Formularz – Materiały i urządzenia równoważne według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku niestosowania materiałów/urządzeń równoważnych Wykonawca nie dołącza niniejszego Formularza – brak Formularza dołączonego do oferty będzie równoznaczny z akceptacją przez Wykonawcę urządzeń/materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach