Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
- Data zamieszczenia: 2018-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
REGON: 291009834 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu do obsługi istniejącego budynku browaru oraz budynku na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych, na działkach 3/6, 3/7, 3/19, 1/16, 96/2 (obr.36 ark. 2) przy ul. Siennieńskiej 54 oraz rozbiórka dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. Siennieńskiej 54 (działki nr 3/6, 3/7, 3/8, 3/19, 6 obr.36 ark. 2) w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: Część I.: Budowa parkingu do obsługi istniejącego budynku browaru oraz budynku na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych, na działkach 3/6, 3/7, 3/19, 1/16, 96/2 obr. 36 ark. 2) przy ul. Siennieńskiej 54, w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni parkingu z kostki brukowej betonowej, budowę kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Siennieńskiej oraz budowę wydzielonego oświetlenia parkingu w technologii LED. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) przedmiary oraz uzupełnienie przedmiaru w zakresie oświetlenia i wykonania tablicy informacyjnej - załącznik nr 5 do SIWZ 3) warunki techniczne realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ 4) projekt budowy parkingu, kanalizacji deszczowej i oświetlenia - załącznik nr 7 do SIWZ, 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ 6) pozwolenie na budowę – Decyzja Starosty Ostrowieckiego Nr 342/2018 - załącznik nr 9 do SIWZ Część II Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. Siennieńskiej 54 (działki nr 3/6, 3/7, 3/8, 3/19, 6 obr. 36 ark. 2) w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych” 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. Siennieńskiej 54 zgodnie z projektem rozbiórki, specyfikacja techniczną wykonania oraz decyzji na rozbiórkę. 2 Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) wzór umowy - załącznik nr 2a do SIWZ 2) Przedmiar - załącznik nr 10 do SIWZ 3) warunki techniczne realizacji zamówienia - załącznik nr 11 do SIWZ 4) projekt rozbiórki - załącznik nr 12 do SIWZ 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 13 do SIWZ 6) Pozwolenie na rozbiórkę – Decyzja znak PINB-NB 5162.1.4.2018 - załącznik nr 14 do SIWZ Uwaga: Przedmiary robót nie stanowią wyłącznej podstawy do wyceny robót, są tylko elementem pomocniczym do wyceny określonego przez Zamawiającego zakresu zadania, przewidzianego dokumentacją projektową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - do części I – 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - do części II – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 17.09.2018 r. do godz. 930, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. dot. części I zamówienia Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia szczegółowego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentację projektową oraz przedmiar robót. dot. części II zamówienia Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia szczegółowego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt rozbiórki oraz przedmiar robót. W przypadku gdy w ofercie Wykonawcy ujęte zostaną inne – równoważne materiały niż podane w projekcie rozbiórki, (o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie i za zgodą Projektanta i Zamawiającego) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego stosowne dokumenty uwiarygodniające te materiały (karty katalogowe oraz wymagane certyfikaty potwierdzające deklarowane parametry).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec
Dodano: 2024-04-19 - Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów
Dodano: 2024-04-17 - „Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa zatoki do ważenia pojazdów przeciążonych na ul. Ściegiennego (DK73) w Kielcach”
Dodano: 2024-04-10 - Rozbudowa i przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi oraz budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną.
Dodano: 2024-04-07 - „Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowie”
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2024-03-28 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
Dodano: 2024-03-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koćmierzów
Dodano: 2024-03-26