Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 32852 Dębno, Wola Dębińska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
- Data zamieszczenia: 2019-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
Wola Dębińska 240
32852 Dębno, woj. małopolskie
tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
REGON: 54035700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadebno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu dla samochodów osobowych typu Park&Ride w Biadolinach Szlacheckich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie parkingu dla samochodów osobowych typu Park&Ride w Biadolinach Szlacheckich w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I – obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz pozwoleń na budowę Etap II - obejmujący kompleksowe wykonanie robót budowlanych 3. W zakres Etapu I wchodzi min.: 1) Opracowania kompletnej Dokumentacji Projektowej dla wszystkich elementów wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zgodnie z polskim prawem budowlanym polskimi normami lub odpowiednimi standardami Międzynarodowymi lub Unii Europejskiej obejmującą m.in.: a) pozyskanie mapy do celów projektowych i wypisów oraz innych dokumentów koniecznych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (Zamawiający posiada mapę w wersji cyfrowej, nie klauzulowaną obejmującą wyłącznie zakres pod przedmiotowy parkingu - Załącznik nr 1 do PFU, może zajść konieczność aktualizacji mapy czy też rozszerzenia jej zakresu). b) opracowanie Projektu Budowlanego w sposób zgodny z wymaganiami Ustawy Prawo budowlane, wraz z aktami wykonawczymi, c) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń, których obowiązek uzyskania wynika z prawa polskiego, w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z gestorami mediów i zarządcami terenów sąsiadujących oraz zgód na wejście na działki nie będące własnością Zamawiającego, w tym uzgodnienia z właścicielami tych terenów, zgód z właścicielami i zarządcami dróg, przez, które projektowane będą trasy sieci, uzgodnienie dokumentacji w ZUDPiK, d) uzyskanie pozwolenia wodno prawnego wymaganego dla działań określonych wymogami ustawy - Prawo wodne z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz. U. 2017 poz. 1566) e) wykonanie badań geologicznych i hydrologicznych oraz dokumentacji geologiczno inżynierskiej, f) wykonanie ekspertyz dodatkowych – o ile będą konieczne do właściwej realizacji zadania, g) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz z wnioskiem o pozwolenie na wycinkę – jeżeli będzie wymagane, h) opracowanie Projektu Wykonawczego, przedstawiającego szczegółowe usytuowanie wszystkich sieci, budowli oraz obiektów, szczegółową specyfikację (ilościową i jakościową) materiałów i) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z przedmiarem robót w oparciu o niniejsze PFU j) opracowanie projektu czasowej i docelowej organizacji ruchu (w razie konieczności) k) opracowanie Projektu technologii i organizacji Robót, uwzględniającego: wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w Dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie Roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane; oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację geodezyjną sporządzoną na poszczególnych etapach budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kopią aktualnej mapy zasadniczej terenu. opracowanie programu Prób Końcowych, zawierającego wszystkie szczegółowo opisane czynności, które będą niezbędne do wykonania, aby po zakończeniu Robót całość obiektu mogła zostać uznana za działającą niezawodnie i zgodnie z Kontraktem. Program Prób Końcowych wymaga pozytywnego zaopiniowania ze strony Zamawiającego. l) Przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego, m) Opracowania, skompletowania i złożenia do właściwego organu kompletnego Wniosku o Pozwolenie na Budowę (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami), a następnie pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia na Budowę. Wykonawca opracuje, skompletuje i złoży do właściwych organów również wszystkie inne niezbędne wnioski o pozwolenia i decyzje wymagane do skompletowania Wniosku o Pozwolenie na Budowę, jak też pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego takie pozwolenia i decyzje. Wykonawca wystąpi i pozyska przy tym w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE opinie, ekspertyzy i uzgodnienia niezbędne do uzyskania Pozwoleń na Budowę oraz niezbędne do uzyskania decyzji i pozwoleń poprzedzających Pozwolenie na Budowę 4. W zakres Etapu II wchodzi min. wykonanie robót budowlanych obejmujących: a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, koryta pod nawierzchnie placów postojowych 0,15 ha. b) Roboty rozbiórkowe c) Roboty ziemne d) Wykonanie kanalizacji deszczowej e) Profilowanie i zagęszczenie podłoża f) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych g) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej h) Wykonanie krawężników betonowych oraz obrzeży betonowych i) Wykonanie ogrodzenia j) Budowa wiaty ze stojakami na rowery k) Budowa szlabanu wraz z wyspą l) Instalacja przewodów, bednarki i rur osłonowych m) Montaż przyłącza wraz z uzgodnieniami i nadzorami n) Montaż rozdzielnicy TR1 oraz rozdzielnicy TR2 o) Montaż oprawy oświetleniowej Z1 wraz ze słupem i fundamentem montaż oprawy oświetleniowej Z2 wraz ze słupem i fundamentem, montaż oprawy oświetleniowej Z3. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla zadania „Budowa parkingu dla samochodów osobowych typu Park&Ride w Biadolinach Szlacheckich”stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę 6 000,00 zł. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu ( należy wnieść przelewem na konto nr 40945300090030030000260006 Bank Spółdzielczy Brzesko O/Dębno z adnotacją „wadium na zadanie pn; „Budowa parkingu dla samochodów typu Park&Ride w Biadolinach Szlacheckich.” b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty. 5. Za datę wniesienia Wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływy pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W zakresie wadium zastosowanie ma ustawa Pzp. 7. Wykonawca, wpłacając wadium w formie pieniądza, podaje numer rachunku, na jaki Zamawiający winien zwrócić wadium. 8. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty 9. Jeżeli Wykonawca nie wpłaci wymaganego wadium, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b. 10. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. 11. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 12. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej, e) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ, f) Potwierdzenie wpłaty wadium, (jeżeli zostało wniesione w sposób inny niż w pieniądzu),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-04-19 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
Dodano: 2024-04-19 - Naprawa nawierzchni parkingu - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kolejnego etapu Parku w Przylasku Wyciąskim - strefa relaksu, posadzenie krzewów oraz pielęgnacja nasadzeń w 2025 w ramach BO dzielnic, dla ZZM
Dodano: 2024-04-19 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 41 w Krakowie przy ul. Jerzmanowskiego 6
Dodano: 2024-04-19 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostosowanie budowanych otwartych obiektów sportowych na terenie Kampusu 600-lecia UJ w Krakowie do wymogów Państwowej Straży Pożarnej.
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Spytki 1C w Tarnowie
Dodano: 2024-04-15 - Prace remontowe obejmujące: adaptację pom.konserwatora,remont szatni w piwnicy,rob.malarskie i wymiana posadzki w pom.biblioteki oraz przystosowanie inst.el. do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia
Dodano: 2024-04-15