Przetargi.pl
Budowa parkingu dla POZ w Jedlance

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opeki Zdrowotnej w Łukowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu dla POZ w Jedlance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z utwardzeniem placu przy budynku Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jedlance wraz z montażem ogrodzenia i bramy wjazdowej. W ramach realizacji zamówienia planuje się w szczególności: - Rozebranie chodników, wysypek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych; - rozebranie obrzeży trawnikowych; - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników; - wykopy liniowe pod ławy betonowe obrzeży; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm; - obrzeża betonowe o wym. 30x8cm; - wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi; - nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej; - nawierzchnie z kostki betonowej grubości 8 cm o wymiarach 16x16cm na podsypce cementowo-piaskowej w kolorze jasnego granitu i perły grafitowej; - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki; - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi. W ramach realizacji montażu ogrodzenia i bramy wjazdowej: - brama systemowa ocynkowana, malowana proszkowo, dwuskrzydłowa - szerokość 4 m, wysokość 1,5m; - dwie furtki systemowe ocynkowane, malowane proszkowo - szerokość 1 m, wysokość 1,5m; - wykonanie ogrodzenia z paneli systemowych ocynkowanych, malowanych proszkowo, o grubości druta 4 mm wraz z podmurówką – długość 10m, wysokość 1,5 m. - rozebranie ogrodzenia z podmurówką o długości ok. 25 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego). 3. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i nie są one wiążące dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kosztorysu ofertowego zgodnego co do zakresu i formy z przedmiarami robót na kwotę zgodną ze złożoną ofertą. 4. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 5. Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie w związku z czym Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania robót, żądania wykonywania poszczególnych prac w określonych godzinach i porach dnia oraz żądania zmian w poszczególnych etapach robót. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z obiektem oraz z zakresem robót wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 8. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 9. Termin wykonania zadania: 2 miesiące od dnia podpisania umowy. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postepowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy złącznik nr 7 do SIWZ. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę – zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1100,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach