Przetargi.pl
Budowa otwartych stref aktywności w miejscowościach Piecki i Nawiady

Gmina Piecki ogłasza przetarg

  • Adres: 11710 Piecki, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 422 029 , fax. 897 422 065
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
    ul. Zwycięstwa 34
    11710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 422 029, fax. 897 422 065
    REGON: 51074275800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa otwartych stref aktywności w miejscowościach Piecki i Nawiady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu oraz roboty budowlane na terenie gminy Piecki, w zakresie budowy otwartych stref aktywności w miejscowościach Piecki i Nawiady, według szczegółowego zakresu zamówienia oraz projektu zagospodarowania terenu działki nr 139/86 obręb Piecki gmina Piecki i projektu zagospodarowania terenu działki nr 72/2 obręb nr 16 Nawiady gmina Piecki, stanowiących odpowiednio załącznik nr 1.1 oraz nr 1.2 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Budowa otwartej strefy aktywności w miejscowości Piecki (działka nr 139/86), obejmująca: a) wymianę podłoża gruntowego oraz nasadzenie krzewów niskopiennych (2 szt.), b) dostawę i ustawienie urządzeń siłowni plenerowej: - orbitrek (1 szt.), - steper (1 szt.), - drabinka (1 szt.), - wioślarz (1 szt.), - wyciskanie siedząc (1 szt.), - podciąg (1 szt.), - prasa nożna (1 szt.). c) wykonanie strefy relaksu z wyposażeniem: - plenerowe urządzenia do gier: stół tenisowy (1 szt.) oraz stolik do gier (szachy / warcaby) (1 szt.), - ławka parkowa z oparciem (4 szt.), - stojak na rowery (1 szt.), - kosz na śmieci (1 szt.), - tablica informacyjna (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1.1 do SIWZ „Projekt zagospodarowania terenu działki nr 139/86 obręb Piecki, Gmina Piecki”. 2) Budowa otwartej strefy aktywności w miejscowości Nawiady (działka nr 72/2), obejmująca: a) wymianę podłoża gruntowego oraz nasadzenie krzewów niskopiennych (3 szt.), b) dostawę i ustawienie urządzeń siłowni plenerowej: - podciąg nóg (1 szt.), - steper (1 szt.), - drabinka (1 szt.), - wioślarz (1 szt.), - prasa nożna (1 szt.), - wyciskanie siedząc (1 szt.). c) wykonanie placu zabaw, ogrodzonego niskim płotem: - równoważnia łamana (1 szt.), - drabina wielofunkcyjna (1 szt.), - linarium namiot (1 szt.), - pomost ruchomy z lin ze schodami (1 szt.). d) wykonanie strefy relaksu z wyposażeniem: - plenerowe urządzenia do gier: stół tenisowy (1 szt.) oraz stolik do gier (szachy / warcaby) (1 szt.), - ławka parkowa z oparciem (4 szt.), - stojak na rowery (1 szt.), - kosz na śmieci (1 szt.), - tablica informacyjna (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1.2 do SIWZ „Projekt zagospodarowania terenu działki nr 72/2 obręb nr 16 Nawiady, Gmina Piecki”. 3. Zamawiający informuje, że: Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy dofinansowaniu przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) edycja 2018. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy miejsce prowadzonych robót budowlanych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres zamówienia opisany w załącznikach do SIWZ nr 1.1 oraz nr 1.2 ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i sprzętu. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: ◦ wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., ◦ roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, oraz wymogami niniejszej SIWZ; ◦ użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100% zatwierdzonej kwoty kontraktowej. Okres zgłaszania wad wynosi co najmniej 24 miesiące od daty odbioru robót i równy jest okresowi gwarancji i rękojmi. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na czas określony, o treści zgodnej z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę Wykonawcy, składane w terminie składania oferty. 1) Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na: - załączniku nr 2.1 do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - załączniku nr 2.2 do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 9.4.1 – w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej oraz jej podpisem. 5) Oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego - na druku Formularza Ofertowego 2 Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. • Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z sesji otwarcia ofert. • Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach