Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności w Latowiczu i Wielgolesie

Gmina Latowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 05334 Latowicz, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7521080 w. 15 , fax. 025 7521080 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Latowicz
    ul. Rynek 6
    05334 Latowicz, woj. mazowieckie
    tel. 025 7521080 w. 15, fax. 025 7521080 w. 29
    REGON: 71158273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-latowicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności w Latowiczu i Wielgolesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Latowicz i Wielgolas. 1.1 Zadanie polegające na budowie Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Latowicz zakłada budowę siłowni plenerowej oraz strefy relaksu. Zadanie będzie realizowane na dz.ew. 611/3, 612, 613 w Latowiczu. Siłownia plenerowa o nawierzchni trawiastej wyposażona w urządzenia do ćwiczeń montowane na słupach. 1) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować następujące urządzenia siłowni zewnętrznej: a) Urządzenie podwójne wyciskając siedząc + wyciąg górny z poręczami- dostawa i montaż 1 szt. Urządzenie zawierające na jednym słupie urządzenie do wyciskania siedząc oraz urządzenie wyciąg górny. Siedziska urządzenia wyciskając siedząc oraz wyciągu górnego powinny być wyposażone w poręcze ułatwiające ćwiczenie osobom o słabej koordynacji ruchowej lub niepełnosprawnym. b) Urządzenie Motyl -dostawa i montaż 1 szt c) Urządzenie Jeździec -dostawa i montaż 1 szt d) Urządzenie Biegacz - dostawa i montaż 1 szt 2) Wykonawca zobowiązany będzie do załadunku z miejsca składowania, przetransportowania na odległość do 300 m rozładunku oraz montażu zgodnie z projektem i zaleceniami producenta następujących 5 szt urządzeń siłowni zewnętrznej zakupionych przez Zamawiającego, które zostaną protokolarnie przekazane wykonawcy: a) Urządzenie prasa nożna pojedyncza - montaż 1 szt b) Urządzenie wioślarz -montaż 1 szt c) Urządzenie orbitrek - montaż 1 szt d) Urządzenie podwójne - wahało+twister - montaż 1 szt e) Urządzenie wyciąg górny pojedynczy - montaż 1 szt 3) W ramach budowy strefy relaksu wchodzącej w skład OSA w Latowiczu wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót: a) dostawa i montaż trwały do podłoża betonowego stołu do gry w szachy i chińczyka - 1szt b) dostawa i montaż trwały do podłoża betonowego stołu do gry w piłkarzyki - 1szt c) dostawa i montaż trwały do podłoża ławek - 4 szt d) dostawa i montaż trwały do podłoża tablicy informacyjnej - 1 szt e) dostawa i montaż trwały do podłoża kosza na śmieci - 1 szt f) dostawa i montaż trwały do podłoża stojaka na rowery w kształcie spirali - 1 szt 4) Ponadto budowa Otwartej Strefy Aktywności w Latowiczu obejmuje: a) przygotowanie podłoża pod wysiew trawy, powierzchnia 445m2 wg. KNR 2-21 0202-02, przekopanie gleby, zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy wraz z ich usunięciem, usunięcie miejscowych utwardzeń (kostka, trelinka, beton itp) kolidujących ze strefą bezpieczeństwa montowanych urządzeń, zagrabienie przekopanej gleby z jej powtórnym oczyszczeniem, wyrównanie terenu pod wysiew trawy na powierzchni 445m2 b) wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej powierzchnia 445 m2 wg KNR 2-21 0401-04 , wyrównanie przekopanej powierzchni , rozrzucenie nawozów mineralnych i zagrabienie , wysiew nasion trawy dedykowanej na powierzchnie intensywnie użytkowane np. trawy boiskowej, zahakowanie grabiami oraz ubicie powierzchni zabezpieczenie otwartej strefy przed dostępem osób do czasu wzejścia trawy, c) nasadzenie 3 szt tui szmaragdowych d) renowację istniejącego murka oporowego (ogrodzenie w strefie OSA) o długości 24m i pow. 19,2m2 , która obejmuje: czyszczenie i gruntowanie powierzchni murka, usuniecie odpadających fragmentów tynku, wykonanie tynku renowacyjnego wg. KNR AT-40 0302-02, e) wykonanie okładziny z płytek klinkierowych na ścianach murka oporowego wg KNR 2-21 0609-01 na długości 24 m, pow. 19,2m2 5)Urządzenia mocowane na gruncie na fundamentach betonowych z betonu C20/25. 6)Dostarczone urządzenia przeznaczone do montażu musza być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność produktu z normami (urządzenia muszą być wykonane zgodnie z normą PN - EN 16630:2015, oraz potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem). Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji sprzętu i urządzenia oraz minimalnego składu zestawu do ćwiczeń. Wymagania: • dopuszczalna różnica w wymiarach +/- 5 % • certyfikaty zgodne z normą PN-EN 16630:2015 • do oferty należy dołączyć certyfikaty, karty techniczne oraz zdjęcia z realizacji. Uwaga! W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. Zastosowane urządzenia powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa spełniające normy PN-EN 16630:2015.   1.2 Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Wielgolas obejmuje budowę siłowni plenerowej oraz strefy relaksu. Zadanie będzie realizowane na dz. ew. 73/10 w Wielgolesie. Siłownia plenerowa o nawierzchni trawiastej wyposażona w urządzenia do ćwiczeń montowane na słupach. 1) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować następujące urządzenia siłowni zewnętrznej: a) Urządzenie podwójne Twister + wahadło - dostawa i montaż 1 szt. Urządzenie zawierające na jednym słupie urządzenie twister oraz urządzenie wahadło. b) Urządzenie Prasa nożna pojedyncza -dostawa i montaż 1 szt c) Urządzenie Orbitrek -dostawa i montaż 1 szt d) Urządzenie Wyciąg górny pojedynczy - dostawa i montaż 1 szt e) Urządzenie motyl (integracyjny) - dostawa i montaż 1 szt Urządzenie umożliwia ćwiczenie osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach. Urządzenie wyposażone w siedzisko z możliwością jego złożenia w celu podjazdu wózkiem. f) Urządzenie jeździec - dostawa i montaż 1 szt g) Urządzenie biegacz - dostawa i montaż 1 szt 2) W ramach budowy strefy relaksu wchodzącej w skład OSA w Wielgolesie wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót: a) dostawa i montaż trwały do podłoża betonowego stołu do gry w szachy i chińczyka - 1szt b) dostawa i montaż trwały do podłoża betonowego stołu do gry w ping-pong - 1szt c) dostawa i montaż trwały do podłoża ławek - 4 szt d) dostawa i montaż trwały do podłoża tablicy informacyjnej - 1 szt e) dostawa i montaż trwały do podłoża kosza na śmieci - 1 szt f) dostawa i montaż trwały do podłoża stojaka na rowery w kształcie spirali - 1 szt 3) Ponadto budowa Otwartej Strefy Aktywności w Wielgolesie obejmuje: a) przygotowanie podłoża pod wysiew trawy, powierzchnia 305m2 wg. KNR 2-21 0202-02, przekopanie gleby, zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy wraz z ich usunięciem, zagrabienie przekopanej gleby z jej powtórnym oczyszczeniem, wyrównanie terenu pod wysiew trawy na powierzchni 305m2 b) wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej powierzchnia 305 m2 wg KNR 2-21 0401-04 , wyrównanie przekopanej powierzchni , rozrzucenie nawozów mineralnych i zagrabienie , wysiew nasion trawy dedykowanej na powierzchnie intensywnie użytkowane np. trawy boiskowej, zahakowanie grabiami oraz ubicie powierzchni zabezpieczenie otwartej strefy przed dostępem osób do czasu wzejścia trawy, c) nasadzenie 5 szt tui szmaragdowych 4)Urządzenia mocowane na gruncie na fundamentach betonowych z betonu C20/25. 5)Dostarczone urządzenia przeznaczone do montażu musza być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, fabrycznie nowe, posiadać atesty lub certyfikaty potwierdzające zgodność produktu z normami (urządzenia muszą być wykonane zgodnie z normą PN - EN 16630:2015, oraz potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem). Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji sprzętu i urządzenia oraz minimalnego składu zestawu do ćwiczeń. Wymagania: • dopuszczalna różnica w wymiarach +/- 5 % • certyfikaty zgodne z normą PN-EN 16630:2015 • do oferty należy dołączyć certyfikaty, karty techniczne oraz zdjęcia z realizacji. Uwaga! W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. Zastosowane urządzenia powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa spełniające normy PN-EN 16630:2015. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 SIWZ), dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 SIWZ), przedmiar robót- załącznik nr 8 do SIWZ , wzór umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. Na podstawie wymienionych dokumentów Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie . Gwarancja należytego wykonania umowy została opisana w r. XV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim, Oddział w Latowiczu Nr 08 9226 0005 0040 0552 2000 0160 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5. 2) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia ) - załącznik Wykonawcy, 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 2 niniejszej SIWZ; 4) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem do SIWZ, stanowiący integralną część formularza oferty. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach