Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności w gminie Gródek

Gmina Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 180 664 , fax. 858 110 010
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 857 180 664, fax. 858 110 010
    REGON: 50659303000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności w gminie Gródek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartych stref aktywności w gminie Gródek w miejscowościach Słuczanka i Kołodno. Zakres prac obejmować będzie w szczególności: 1) OTWARTA STREFA AKTYWNOŚCI W KOŁODNIE obejmująca:  siłownię plenerową z nawierzchnią trawiastą (amortyzującą upadki),  strefę relaksu składającą się z ławek, koszy na śmieci,, stolika do gry w szachy/warcaby, tablicę edukacyjną,  plac zabaw o charakterze sprawnościowym z nawierzchnią trawiastą (amortyzującą upadki),  ogrodzenie terenu,  stojaki na rowery,  nasadzenia zieleni. 2) OTWARTA STREFA AKTYWNOŚCI W SŁUCZANCE obejmująca:  siłownię plenerową z nawierzchnią trawiastą (amortyzującą upadki),  strefę relaksu składającą się z ławek, koszy na śmieci,, stolika do gry w szachy/warcaby, tablicę edukacyjną,  stojaki na rowery,  nasadzenia zieleni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fa¬brycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stoso¬wania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ja¬kościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno–eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca. Urządzenia powinny spełniać następujące normy: PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie z jej nowelizacjami oraz PN-EN 1177:2009 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek oceniany na podstawie złożonego oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopi potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach