Przetargi.pl
BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OTWARTYCH STREF AKTYWNOŚCI NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Otwartych Stref Aktywności w Kębłowie, Robakowie, Dąbrówce oraz Wyszecinie na terenie gminy Luzino. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, w szczególności: 1) budowę Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Kębłowo dz. nr 725/3; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 2) budowę Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Robakowo, dz. Nr 78; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 3) budowę Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Robakowo, dz. Nr 219; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 4) budowę Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Dąbrówka, dz. Nr 54/16; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej, e) wykonanie zieleni niskiej, f) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, g) dostawa i montaż elementów małej architektury, h) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 5) budowę Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Wyszecino, dz. Nr 100/32; w zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: i) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, j) wykonanie robót ziemnych, k) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej, l) wykonanie nawierzchni trawiastej, m) wykonanie zieleni niskiej, n) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, o) dostawa i montaż elementów małej architektury, p) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe określone zostały, w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, która zawiera między innymi: projekty architektoniczno-budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, odpowiednio dla każdej otwartej strefy aktywności. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych o określonej w SIWZ jakości i funkcjonalności, a nie wbudowanie materiałów, urządzeń itp. konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie, a następnie zastosowanie materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te opisane w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł i 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na okres, co najmniej związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczy w Krokowej o/ Luzino nr rachunku 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM BUDOWA AKTYWNYCH STREF AKTYWNOŚCI NA TERENIE GMINY LUZINO - SPRAWA NR 3.2019. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu został złożony razem z ofertą lub oddzielnie w Kancelarii Urzędu Gminy Luzino. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Oferty sporządzonej w oparciu o Formularz Ofertowy, wypełniony i podpisany, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie, wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeżeli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ 3) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) gwarancje lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach