Gmina Miedźno ogłasza przetarg
- Adres: 42-120 Miedźno, Ułańska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 178 010, , fax. 343 178 030
- Data zamieszczenia: 2019-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźno
Ułańska 25
42-120 Miedźno, woj. śląskie
tel. 343 178 010, , fax. 343 178 030
REGON: 00000151398327 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ostrowach nad Okszą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ostrowach nad Okszą, która obejmuje w szczególności zakup, dostawę i montaż następujących urządzeń: a) Jeździec - 1 szt. , b) Prasa nożna podwójna - 1 szt. , c) Wioślarz- 1 szt. , d) Narciarz podwójny- 1 szt. , e) Twister i wahadło- 1 szt. , f) Biegacz - 1 szt. , g) Wyciskanie siedząc – pojedyncze- 1 szt. , h) Stół do gry w szachy i chińczyka - 1 szt. , i) Stół do tenisa stołowego - 1 szt. j) Lampa parkowa– 3 szt, k) Kosz na śmieci - 2 szt., l) Ławka – 4 szt. m) Regulamin - 1 szt, n) karuzela- 1 szt, o) bujak- 2 szt, p) huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt, q) huśtawka podwójna - 1 szt, r) zestaw zabawowy - 1 szt, s) stojak na rowery - 1 szt. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie nawierzchni, ogrodzenia , robót branży elektrycznej oraz nasadzeń zieleni (trawa, żywotniki-tuje). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem budowalno- wykonawczym, umową oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Przy budowie i użytkowaniu infrastruktury sportowo-rekreacyjnej będącej przedmiotem zamówienia wymagane jest przestrzeganie Polskich Norm, a w szczególności: PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań, PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie z jej nowelizacjami oraz PN-EN 1177:2009 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. Zaleca się, aby instalowane urządzenia sportowe były dostępne dla osób niepełnosprawnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8, 2) Projekt budowlano- wykonawczy - stanowiący dodatek nr 9. 4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni: 1) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 10. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym oraz zasadami wiedzy technicznej. Rysunki przedstawiające urządzenia mają charakter przykładowy, nie sugerujący żadnego z producentów. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Urządzenia powinny odpowiadać wymaganiom pod względem funkcjonalnym, materiałowym i ilościowym określonym w Projekcie budowlano-wykonawczym, wymiary wyposażenia powinny być zbliżone do podanych w dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z zm. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano-wykonawczym, tj. tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów . Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 7. Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ostrowach nad Okszą współfinansowana jest w ramach „Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument lub dokumenty te, określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 dzielnicy Wielopole - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Dodano: 2024-05-09 - Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 dzielnicy Wielopole - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Dodano: 2024-03-07 - Utworzenie przestrzeni publicznej terenów zieleni pn. „Zielona przestrzeń” - Rzerzęczyce, Gmina Kłomnice w formule Zaprojektuj i Wybuduj.
Dodano: 2023-08-22 - Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. M. Konopnickiej w Mikołowie - Kamionce przy ul. Katowickiej 122........ – w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-07-10 - Zagospodarowanie terenu w Pawłowicach przy ul. Biskupa Pawłowskiego
Dodano: 2023-04-04 - „Wykonanie Toru treningowego OCR&Ninja / Małpi Gaj na Osiedlu Pionierów”
Dodano: 2022-09-16 - Zakup i montaż trampolin naziemnych na os. Barbary
Dodano: 2022-09-09 - Budowa placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych na terenie Ośrodka Wypoczynku Niedzielnego w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2021-01-15 - Budowa placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych na terenie Ośrodka Wypoczynku Niedzielnego w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2020-09-24 - „Zewnętrzny Park Trampolin Naziemnych na Skwerze Rybka w Katowicach”
Dodano: 2020-06-16