Przetargi.pl
Budowa otwartej strefy aktywności w miejscowości Stary Lubotyń

Gmina Stary Lubotyń ogłasza przetarg

  • Adres: 07303 Stary Lubotyń, Stary Lubotyń
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 446 422 , fax. 296 446 425
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Lubotyń
    Stary Lubotyń 42
    07303 Stary Lubotyń, woj. mazowieckie
    tel. 296 446 422, fax. 296 446 425
    REGON: 55066790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubotyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa otwartej strefy aktywności w miejscowości Stary Lubotyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartej strefy aktywności w miejscowości Stary Lubotyń obejmująca w szczególności wykonanie: 1) nawierzchni placu zabaw: montaż nawierzchni elastycznej dwuwarstwowej (dolna SBR + górna EPDM) oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej trawiastej; 2) strefy relaksu: stolik do gry w szachy, z siedziskami – 1 szt., tablica edukacyjna do nauki języka migowego – 1 szt., tablica informacyjna z regulaminem, dwustronna – 1 szt., kosz na śmieci, metalowy z daszkiem – 2 szt. ławka z rur stalowych z oparciem, stała – 6 szt., tablica informacyjna dot. programu OSA – 1 szt. 3) siłowni plenerowej: biegacz – 1 szt., wahadło – 1 szt., wyciskanie siedząc – 1 szt., orbitek – 1 szt., wioślarz – 1 szt., rowerek – 1 szt. 4) placu zabaw: zestaw zabawowy sprawnościowy – linarium 4,5 m – 1 kpl., zestaw zabawowy sprawnościowy – 3 kpl., zestaw zabawowy sprawnościowy – zjazd linowy – 1 kpl., karuzela trójramienna – 1 kpl., huśtawka metalowa potrójna – 1 kpl. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ: 1) dokumentacji projektowej 2) szczegółowym przedmiarze robót; 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 4) wzorze umowy. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust. 4 pkt 1) lit a) i b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach