Gmina Bychawa ogłasza przetarg
- Adres: 23100 Bychawa, ul. Partyzantów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 815 660 048
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
ul. Partyzantów 1
23100 Bychawa, woj. lubelskie
tel. 81 5660004 w. 42, fax. 815 660 048
REGON: 43102009000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia w ulicach Marszałka Józefa Piłsudskiego, Adama Mickiewicza, Armii Krajowej w Bychawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Bychawa, obejmująca: Część I: Budowa oświetlenia w ulicach Marszałka Józefa Piłsudskiego i Adama Mickiewicza: - wykonanie układu pomiarowego, - budowę linii kablowej – obwód 3 , - budowa punktów oświetleniowych z elementami sterowania – 20 szt. (słupy nr 3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10, 3/11, 3/12, 3/13, 3/14, 3/15, 3/16, 3/17, 3/18, 3/19, 3/20) – Typ I opraw. Część II: Budowa oświetlenia w ulicy Armii Krajowej: - budowę linii kablowej – obwód 1 - budowa punktów oświetleniowych z elementami sterowania – 11 szt. (słupy nr 926/1, 926/2, 926/3, 926/4, 926/5, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9, 1/10, 1/11) – Typ II opraw. 2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przecisku pod urządzonym wjazdem do posesji na działce nr 1236 przy ul. A. Krajowej – 9 mb. 2) instalacji w oprawach oświetleniowych modułów współpracujących z Systemem Inteligentnego Oświetlenia, który umożliwi automatyczną zmianę parametrów oświetlenia, dostosowując je do bieżących wymagań, wynikających ze zmiennych sytuacji drogowych, oraz umożliwi informację zarządcy oświetlenia o pracy i awariach oświetlenia on-line (parametry Systemu Inteligentnego Oświetlenia zawiera zmiana do projektów technicznych), 3) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót - projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) przygotowania dokumentów niezbędnych w celu uzyskania uprawnienia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi, do podpisu przez Zamawiającego, (drogi powiatowe nr 2284L – ul. Adama Mickiewicza, nr 2287L – ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego, droga gminna nr 107200L – ul. Armii Krajowej), 5) zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwego zarządcę po zakończeniu robót w pasie drogowym, 6) informowania zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienie odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców, 7) informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia, 8) zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej, 9) wykonania pomiarów luminacji we wskazanych przez zamawiającego punktach - 15 szt. 10) zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, 11) utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z art. 20, pkt 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z późn.zm.), 12) organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 13) wykonania robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 14) wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, 15) skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, protokoły technicznych odbiorów, dzienników budowy, zaświadczeń właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami, niezbędnych świadectw kontroli jakości, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, 16) zapewnienia objęcia funkcji kierowników budowy oraz robót budowlanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiary robót – zał. Nr 8, dokumentacja projektowa – zał. Nr 9 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. Nr 10. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie stanowi podstawy określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SIWZ w tym, z Dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, tj pracowników fizycznych i operatorów sprzętu mechanicznego. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w załączniku Nr 7 – ogólne warunki umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum każdy z wykonawców powinien przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 2 oraz dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Sułów
Dodano: 2024-05-16 - Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chełmie
Dodano: 2023-07-06 - Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 106955 L w miejscowości Marynin, Radawiec Duży i Tereszyn
Dodano: 2023-05-18 - Wymiana hydrantów i instalacji elektrycznej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chełmie; postępowanie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-05-16 - Zaprojektowanie i budowa oświetlenia drogowego ulicy Dożynkowej w Lublinie na odcinku od ul. Bolesława Sekutowicza do ul. Kosynierów oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-04-03 - Budowa sieci NN z punktami świetlnymi w Gminie Trawniki w 2023 r.
Dodano: 2023-03-20 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Mełgiew
Dodano: 2023-03-14 - Budowa oświetlenia drogowego w m. Brody Duże
Dodano: 2022-10-19 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Leśna w Niedrzwicy Dużej
Dodano: 2021-02-18 - „Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego ulicy Moniuszki, Poniatowskiego, Leśna,E. Plater, Wallenroda, Karpińskiego, Roztocze i Wyzwolenia w Tomaszowie Lubelskim – montaż słupów i opraw oświetleniowych na istniejących fundamentach”.
Dodano: 2021-02-08