Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w Piątkach obejmująca zadania: Zadanie nr 1:Budowa oświetlenia drogowego w drodze publicznej powiatowej (ul. Kolejowa) na działkach o nr ewidencyjnych gruntu 4/2 obr. 5 miasto Nidzica i 108/2 obr. Piątki. Zadanie nr 2:Budowa oświetlenia drogowego w drodze wewnętrznej na działce o nr ewidencyjnym gruntu 122/1 obr. Piątki, gm. Nidzica. Zadanie nr 3:Budowa oświetlenia drogowego w drodze wewnętrznej na działkach o nr ewidencyjnych gruntu 78, 75/7, 75/8, 75/9 obr. Piątki, gm. Nidzica.

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2017-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w Piątkach obejmująca zadania: Zadanie nr 1:Budowa oświetlenia drogowego w drodze publicznej powiatowej (ul. Kolejowa) na działkach o nr ewidencyjnych gruntu 4/2 obr. 5 miasto Nidzica i 108/2 obr. Piątki. Zadanie nr 2:Budowa oświetlenia drogowego w drodze wewnętrznej na działce o nr ewidencyjnym gruntu 122/1 obr. Piątki, gm. Nidzica. Zadanie nr 3:Budowa oświetlenia drogowego w drodze wewnętrznej na działkach o nr ewidencyjnych gruntu 78, 75/7, 75/8, 75/9 obr. Piątki, gm. Nidzica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa oświetlenia ulicznego w Piątkach obejmujących zadania : Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia drogowego w drodze publicznej powiatowej (ul. Kolejowa) na działkach o nr ewidencyjnych gruntu 4/2 obr. 5 miasto Nidzica i 108/2 obr. Piątki. i/lub* Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia drogowego w drodze wewnętrznej na działce o nr ewidencyjnym gruntu 122/1 obr. Piątki, gm. Nidzica. Zadanie nr 2 – polega na budowie oświetlenia drogowego w drodze wewnętrznej na działce o nr i/lub* Zadanie nr 3: Budowa oświetlenia drogowego w drodze wewnętrznej na działkach o nr ewidencyjnych gruntu 78, 75/7, 75/8, 75/9 obr. Piątki, gm. Nidzica. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadania określają: warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, wydane przez Energa-Operator SA Odział w Olsztynie, przedmiary robót, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, specyfikacjami technicznymi odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1. Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy w § 2 ust. 1 pkt 5 lit. a), b), c); § 2 ust. 2 pkt 12÷16; § 8 ust. 1 pkt 4, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach