Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn - część I

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 232 13 82 , fax. 42 614 30 69
  • Data zamieszczenia: 2022-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 232 13 82, fax. 42 614 30 69
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn - część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część I i obejmuje budowę oświetlenia w następujących drogach i ulicach na terenie gminy Tuszyn. Planowane zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część I” realizowane jest ze środków pozyskanych z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych; Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zadania inwestycyjne dla Jednostek Samorządu Terytorialnego.Zamawiający podzielił zamówienie pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część I” na dwie części.CZĘŚĆ IZadanie nr 1 - Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia drogowego ulicy Komarowej w Rydzynkach, gmina Tuszyn, na działkach o nr ew.: 99/4, 85, 79/3 i 78/9, na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 6/2015/T z dnia 22.01.2015 r., znak: BGiGN.T.6740.677.190.2014.W ramach przedmiotowego zadania, Inwestor zrealizował w 2017 roku część robót w zakresie wybudowania 5 sztuk latarni oświetleniowych wraz z linią kablową oraz montaż szafy złączowo-pomiarowo sterowniczej ROU.Pozostały do wykonania zakres obejmuje między innymi ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 16 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi. Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia drogowego – linia kablowa sieci nn, działki o nr ewid: 115, 66/1, 87, 71 ul. Nadrzeczna w miejscowości Bądzyń, gmina Tuszyn, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 09.10.2018 r., znak: BiGN. 6743.Z.54.MS.2018.Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi montaż szafy pomiarowo-sterowniczej, ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 3 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zadanie nr 3 - Budowa linii energetycznej napowietrznej oświetlenia ulicznego ulicy Stanisławowskiej w Bądzyniu, gmina Tuszyn, na działkach o nr ewid.: 2/16, 3/15, 4/2, 4/4, 4/19, 5, 6/18, 20 – obręb nr 1, na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 131/2012/T z dnia 10.10.2012 r., znak: BGiGN.T.6740.476.129.2012.W ramach przedmiotowego zadania, Inwestor zrealizował w latach 2014-2017 sześć latarni oświetleniowych wraz z linią kablową oraz szafę złączowo-pomiarowo-sterowniczą oświetlenia ROU na stacji trafo, dokonano rozdzielenia obwodu oświetleniowego.Pozostało do wykonania między innymi ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 2 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zadanie nr 4 - Przebudowa ul. Wczasowej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Tuszyn, nr ewid. dz.103, obręb nr 0008, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 14.12.2021 r., znak: AiB 6743.Z272.2021.JKM.Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 18 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi oraz montaż szafy pomiarowo-sterowniczej.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zadanie nr 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tuszyn ul. Antonówka, dz. nr ewid. 4/1, 11/9, 11/12, 11/15, 11/19, 11/23, 12/2, obr. nr 11 gm. Tuszyn, na podstawie Zaświadczenie o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 21.06.2021 r., znak: AiB.6743.Z-74.2021.M.P.Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi montaż szafy pomiarowo-sterowniczej, ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 15 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, a także montaż linii napowietrznej oświetleniowej na istniejących słupach linii energetycznej wraz z montażem 4 sztuk wysięgników i opraw oświetleniowych.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegającychna budowie i przekazaniu do eksploatacji oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część I i obejmuje budowę oświetlenia w następujących drogach i ulicach na terenie gminy TuszynPlanowane zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część I” realizowane jest ze środków pozyskanych z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych; Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na zadania inwestycyjne dla Jednostek Samorządu Terytorialnego.Zamawiający podzielił zamówienie pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część I” na dwie części.CZĘŚĆ IIZadanie nr 6 - Budowa linii kablowej elektroenergetycznej nn ze słupami oświetlenia ulicy Wodzińskiej na działkach o nr ew.: 34, 36, 37, 39, 45/7, 64/7, 108 w Wodzinie Majorackim, gmina Tuszyn, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 07.11.2016 r., znak: BiGN.T.6743.1952.Z-57.2016.W ramach przedmiotowego zadania, Inwestor zrealizował w roku 2019 linię kablową od istniejącego słupa linii napowietrznej oraz montaż jednego słupa oświetleniowego wraz z wysięgnikiem i oprawą (A1). W roku 2020 inwestor zrealizował linię kablową od słupa A1 do słupa A2 wraz ze słupem i oprawą oświetleniową.Pozostały do wykonania zakres obejmuje między innymi ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 22 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi,a także montaż szafy pomiarowo-sterowniczej.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zadanie nr 7 - Budowa oświetlenia ulicznego (linia napowietrzna) w miejscowości Wodzin Prywatny ul. Szkolna i Zielona, dz. nr ew. 181/2, 181/1, 180, 289/2, 100/1, 269, 268, 266 obr. Wodzin Prywatny oraz dz. nr ewid. 32/3, 32/2, 31/5 obr. Wodzin Majoracki, gm. Tuszyn, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 25.11.2019 r., znak: AiB.6743.Z-74.2019.M.P.W ramach przedmiotowego zadania, Inwestor zrealizował w 2021 roku część robót w zakresie montażu dwóch słupów linii napowietrznej (Nr E24 i Nr E22) wraz z montażem wysięgników i opraw oświetleniowych.Dokonano montażu szafy złączowo-pomiarowo-sterowniczej.Pozostały do wykonania zakres obejmuje wykonanie napowietrznej linii oświetleniowej oraz montaż słupów, w tym 10 sztuk słupów przelotowych oraz 11 sztuk słupów z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zadanie nr 8 - Budowa oświetlenia ul. Ogrodzonka od pasa drogowego działki autostradowej nr 149/2, obr. nr 13, m. Tuszyn do końca zabudowań (posesja nr 57), na dz. nr ewid.149/1, 115/5, 117, 111/1, 111/2, 111/3, 110, 109, 103, 100, 95/1, 98, 96, 97, 92, 83, 82, 74, 70, 67, 65, 56, 55, 49, 48, 43, 37, 36, 35, 34, 32, obr. nr 13, m. Tuszyn, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 16.07.2021 r., znak: AiB.6743.111.Z.2021.A.S.Zakres realizacji zadania obejmuje między innymi montaż szafy pomiarowo-sterowniczej, ułożenie linii kablowej oraz montaż i posadowienie 6 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, a także montaż linii napowietrznej na istniejących słupach linii energetycznej wraz z montażem 16 sztuk wysięgników i opraw oświetleniowych.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zadanie nr 9 - Budowa oświetlenia ul. Wschodniej, Kwiatowej, Sadowej, Owocowej, Królewskiej w miejscowości Tuszynek Majoracki, gm. Tuszyn, nr ewid. dz. 145/11, 145/12, 264, 267, 280, 296, 154/1, 155/28, na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych z dnia 21.12.2018 r., znak: BiGN.6743.Z71.2018.J.K.W ramach przedmiotowego zadania, Inwestor zrealizował w latach 2019-2021 większość robót objętych zadaniem.Do wykonania pozostały roboty w zakresie ułożenia linii kablowej oraz montaż i posadowienie 3 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami w ul. Wschodniej oraz 9 sztuk latarni oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami w ul. Kwiatowej.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części I zamówienia - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100), dla części II zamówienia - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej z podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wykonawca składa dokument załączając na Platformie w zakładce „Oferty – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy – „Wadium do postępowania „Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Tuszyn – część I” ( dla część ….. zamówienia)”Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnegoz Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub 128 ust. 1 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.1.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:- dla części I zamówienia - 500 000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).- dla części II zamówienia - 500 000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obie wskazane części zamówienia, winien wykazać, że posiada ubezpieczenie OC na łączną sumę gwarancyjną nie mniejszą niż łączna kwota wymaganych w warunku sum gwarancyjnych dla tych części.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowejO udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzęi doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli:- dla części I zamówienia - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości łącznej co najmniej 250 000,00 zł,- dla części II zamówienia - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości łącznej co najmniej 250 000,00 złJeżeli Wykonawca składa ofertę na obie wskazane części zamówienia, winien wykazać, że posiada zdolność techniczną do wykonania obu tych części, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości łącznej co najmniej 250 000,00 złorazco najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego o wartości łącznej co najmniej 250 000,00 zł.W przypadku wykazania ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, Spółka cywilna) na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp, a takżew przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wykazania spełnienia ww. warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki sposób, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniali warunek doświadczenia w wykonywaniu zamówień, o którym mowa w warunku 1.4.Uwaga: w przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone na podstawie wzoru wg załącznika nr 7.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.(Numeracja zgodna z SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach