Przetargi.pl
Budowa oświetlenia na ul. Kopalnianej w ramach projektu „Eko-światło w Gliwicach - Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego”.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia na ul. Kopalnianej w ramach projektu „Eko-światło w Gliwicach - Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na ul. Kopalnianej w ramach projektu Eko-światło w Gliwicach - Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego w mieście Gliwice. Zadanie polega na wymianie istniejących opraw i słupów oświetleniowych oraz kabli zasilających na urządzenia dobrane zgodnie z koncepcją przyjętą w "Opracowaniu Masterplanu Oświetlenia Obszaru Miejskiego Miasta Gliwice" oraz zgodnie z audytem elektroenergetycznym. Obecnie wzdłuż ul. Kopalnianej Ulica oświetlona jest z użyciem 6 lamp sodowych SGS o mocy 400W każda i 4 lamp sodowych SGS o mocy 250W każda. Oprawy o mocy 250W są zainstalowane na 4 wyeksploatowanych betonowych słupach, natomiast oprawy o mocy 400E są zainstalowane na wysięgnikach przytwierdzonych do elewacji budynków wzdłuż ulicy. Istniejące oświetlenie zasilane jest kablowo z szafy oświetleniowej SOU przy ul. Ratowników Górniczych. Oprawy oświetleniowe są wyeksploatowane i nie zapewniają prawidłowych parametrów oświetleniowych dla klasy oświetleniowej ME4b. Zgodnie z inwentaryzacją, właścicielem infrastruktury oświetleniowej (słupów i kabli i szafy) jest Miasto Gliwice. Nowe oświetlenie zasilane będzie z istniejącego złącza podziałowego zlokalizowanego w rejonie skrzyżowania ul. Kopalnianej z ul. Pszczyńską. Przebudowa oświetlenia nie wymaga posadowienia odrębnej szafy oświetlenia ulicznego. W dokumentacji technicznej podano wykaz urządzeń oświetleniowych, które należy zakupić i zainstalować. Podane moce i ilości opraw LED nie mogą zostać zmienione ze względu na dofinansowanie unijne. Zamówienie obejmuje m. in. demontaż istniejącego oświetlenia, budowę nowego oświetlenia LED nawiązującego wyglądem do zainstalowanych słupów i opraw LED na terenie Gliwic, tj. na ul. Pszczyńskiej, ul. Akademickiej, Kujawskiej, Panewnickiej, Bojkowskiej (od ul. Kopalnianej do ul. Rolników), na Drogowej Trasie Średnicowej odcinek G2 i G2/4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się również w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz w opisie przedmiotu umowy zawartym we wzorze umowy. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez wykonawcę. Roboty związane z realizacją zadania powinny być rozplanowane w sposób nie utrudniający ruch pieszy i kołowy oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo mienia i poruszających się osób a ponadto w sposób zapewniający utrzymanie ciągłości oświetlenia przez cały okres realizacji zadania. Wymagany termin gwarancji: min. 60 max. 120 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 60 max. 120 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) , 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku z tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach