Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego na trasach Strzałkowo-Słupca i Strzałkowo- Wólka

Wójt Gminy Strzałkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62420 Strzałkowo, Al. Prymasa Wyszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 275 06 19, , fax. 0-63 275 02 62
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Strzałkowo
    Al. Prymasa Wyszyńskiego 6
    62420 Strzałkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 275 06 19, , fax. 0-63 275 02 62
    REGON: 54131600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strzalkowo.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego na trasach Strzałkowo-Słupca i Strzałkowo- Wólka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego nastąpi na podstawie n/w dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Projektów i Usług Pomiarowych „BUDOPROJEKT” – Zbigniew Wróblewski , ul. B. Śmiałego 6, 62-502 Konin.: • Dokumentacja budowlana : a) Projekt Wykonawczy/Projekt Budowlany – Budowa oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego na trasach Strzałkowo- Słupca i Strzałkowo – Wólka. Trasa Strzałkowo-Słupca b) Projekt Wykonawczy/Projekt Budowlany – Budowa oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego na trasach Strzałkowo- Słupca i Strzałkowo – Wólka. Trasa Strzałkowo-Wólka c) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót d) Przedmiary robót Uwaga: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa i STWiOR. Trasa Strzałkowo-Słupca Zamawiający przewiduje budowę oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego na trasie Strzałkowo-Słupca na odcinku od torów kolejowych do m. Łężec w Strzałkowie. Projekt obejmuje budowę linii oświetleniowej kablowej o dł. całkowitej 709 m i budowę wewnętrznej linii zasilającej o dł. 24 m. W miejscu planowanej inwestycji istnieje ciąg pieszo-rowerowy z nawierzchnią z kostki brukowej oraz teren trawiasty. Dla istniejącego ciągu pieszo-rowerowego w dokumentacji projektowej przewidziano 16 szt. opraw na słupach 5,5 m ponad poziom terenu. Dla zasilania oświetlenia należy od złącza napowietrzno-pomiarowego PS-RS ułożyć zalicznikową wewnętrzną linię zasilającą o dł. Typu YAKY 4x16 mm2 do proj. szafki oświetleniowo-sterującej. Złącze PS-RS zostanie, po zawarciu umowy przyłączeniowej pomiędzy Inwestorem a Energą – Operator S.A., zamontowane przez dostawcę energii elektrycznej – na istniejącym słupie nr 1/13 linii napowietrznej NN. Szafkę oświetleniowo-sterującą ustawić bezpośrednio przy proj. Słupie oświetleniowym nr 1. W szafce oświetleniowej znajdować się będzie osprzęt zasilająco-sterowniczy dla proj. oświetlenia. Pomiar energii odbywać się będzie poprzez licznik 3-fazowy, który zamontuje Energa S.A. w złączu PS-RS. Załączanie i wyłączanie odbywać się będzie automatycznie poprzez zegar sterujący astronomiczny. Dodatkowo będzie można dowolnie włączyć i wyłączyć oświetlenie ręcznie poprzez przełącznik w szafce oświetleniowej. Z proj. szafki wyprowadzić kabel o dł. całkowitej 709 m ( długość z rezerwą i podejściami pod zaciski), zasilający słupy oświetleniowe. Długość w gruncie 655 m. W projektowanym obwodzie oświetleniowym zastosować kabel typu YAKY 4x16 mm2 z izolacją do 1 KV. Kabel układać w terenie w ziemi na głębokości 0,7 m. Po ułożeniu kabla, przysypać go 10 cm warstwą piasku, a następnie zasypać wykop 15 cm warstwą gruntu rodzimego (bez kamieni, gruzu itp.) Na warstwie tej ułożyć folię niebieską o grub. 0,5 mm i szer. 25 cm. Wykop uzupełnić gruntem rodzimym i odpowiednio go ustabilizować. Nawierzchnia musi być przywrócona dokładnie do stanu pierwotnego ( z obsianiem trawą). Kabel na przejściu przez istn. drogę dojazdową do magazynów Agencji Rezerw Materiałowych ułożyć w rurze osłonowej SRS50, którą zamontować metodą przecisku lub przewiertu. Na skrzyżowaniu z istn. uzbrojeniem podziemnym kabel należy ułożyć w rurze osłonowej (DVR 50). Kabel wprowadzić do projektowanych słupów oświetleniowych przelotowo bezpośrednio do izolowanych zacisków IZK w wnęce słupów. Słupy przewiduje się aluminiowe, stylizowane, anodowe o wysokości 5,5 m ponad ziemią (16szt.). Słupów oświetleniowych nie wyposażać w oddzielne wysięgniki. Oprawy mocowane będą bezpośrednio na końcu ( wysięgniku) słupa. Słupy osadzić –przykręcić do prefabrykowanego typowego fundamentu betonowego. Lokalizacja wnęki bezpiecznikowej od strony chodnika umożliwi dostęp do obsługi połączeń i zabezpieczenia topikowego. We wnęce bezpiecznikowej należy umieścić typowe cztery złącza izolacyjne IZK ( jedno z bezpiecznikiem)Bi-Wts 4A, drugie i trzecie na żyły fazowe L i czwarte na żyłę N). Od złącz do oprawy prowadzić wewnątrz słupa przewód kabelkowy YDYżo 3x2,5 mm2 lub OWY. Dla oświetlenia zaprojektowano 16 szt. opraw parkowych ledowych o mocy diod 36 W i mocy całk. oprawy 42W. Strumień świetlny oprawy 4700 Lm, temperatura barwowa 4000K, klasa izolacji II. Dla znaczącego obniżenia kosztów zużycia energii elektr. oraz wydłużenia pracy- świecenia diod LED, oprawy oświetleniowe wyposażyć w redukcję mocy i strumienia z zaprogramowanymi fabrycznie nastawami na redukcję o ca 30 % od godz. 2000, a następnie do ca 50 % od godz. 2200. Ponowny powrót do pełnej mocy w godzinach porannych. Słupy oświetleniowe nr 8 i 16 oraz szafkę oświetleniowo-sterującą należy uziemić przy pomocy bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm, którą ułożyć w wykopie kablowym. Wartość rezystancji uziemienia musi być mniejsza od 30 Ω. Ilość słupów – 16 szt., średni rozstaw pomiędzy latarniami – 43,5 m. Projektowane oświetlenie przewidziano w całości jako cało0nocne, sterowane ręcznie lub automatycznie w szafce oświetleniowej . Zabezpieczenie obwodu 6 A, Bi w szafce oświetleniowej. Zabezpieczenie główne 10 A. Szczegóły wykonania oraz połączeń kablowych wg. rys. E/1, E/2, i E/3. W słupie pozostawić zawsze zapas żył każdego z kabli o dł. min ca 0,2 m ( odpowiednio wyginając żyły „w głąb” słupa). Każdą oprawę i słup przyłączyć zielono-żółtym przewodem ochronnym do zacisku PE w słupie. Zacisk PE połączyć z zaciskiem N w słupie z proj. kablem zasilającym. Należy dokładnie zabezpieczyć antykorozyjnie wszystkie elementy sieci oświetleniowej. Pokrywy na otwory w słupach dokładnie dopasować i zabezpieczyć tabliczki bezpiecznikowe ( złącza) przed wpływem warunków atmosferycznych ( starannie uszczelnić). Na pokrywy nakleić tabliczki ostrzegawcze – żółte „UWAGA urządzenie elektryczne”. Każdy słup trwale i estetycznie opisać ( nr słupa wg rysunku E/1 i E/2 i ustaleń inspektora nadzoru inwestorskiego). Po wybudowaniu linii wykonać badania potwierdzone protokołami: sprawdzenie ciągłości linii kablowych, sprawdzenie ciągłości żył, pomiar oporu izolacji i uziemienia, pomiar skuteczności zerowania. Po ułożeniu kabli, a przed ich zasypaniem, zgłosić do odbioru przez Użytkownika – Urząd Gminy w Strzałkowie. Przed zasypaniem wykonać także szkic trasy i ułożenia wraz z lokalizacją słupów w skali 1:500 lub 1:1000 przez uprawnioną służbę geodezyjną. Po zakończeniu robót montażowych przywrócić nawierzchnię do stanu pierwotnego ze starannym wyrównaniem, zagrabieniem i obsianiem trawą. ( trawniki). Jako ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym zastosować: przed dotykiem bezpośrednim ( podstawową) – izolację roboczą części czynnych i obudowy o stopniu ochrony ca najmniej IP 2x, przed dotykiem pośrednim ( dodatkową) – szybkie wyłączenie. Ochronę tę wykonać zgodnie z PN-92/98/E-05009. Prace montażowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami budowy ze ścisłym przestrzeganiem zasad i przepisów BHP oraz protokołem ZUD. Prace w pobliżu napięcia wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością, w stanie beznapięciowym po dopuszczeniu do prac przez ich użytkownika. Przed oddaniem urządzeń do eksploatacji przeprowadzić obowiązujące badania i pomiary potwierdzone protokołami, tj. rezystancji izolacji kabla i przewodów oraz uziemień i sprawdzenia skuteczności zerowania wszystkich słupów. Wszystkie zabudowane materiały ( aparatura, osprzęt, przewody, kable, słupy) powinny posiadać atesty dopuszczające do ich stosowania na terenie kraju. Obwód powinien posiadać rezerwę na ewentualne, w przyszłości przyłączenie nowego oświetlenia. Trasa Strzałkowo- Wólka Zamawiający przewiduje budowę oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego na trasie Strzałkowo-Wólka. Dokumentacja projektowa przewiduje budowę poprzez dwa obwody, nowej linii oświetleniowej kablowej o dł. całkowitej 1738 m i budowę wewnętrznej linii zasilającej – przyłącza o dł. 70 m. W miejscu planowanej inwestycji istnieje ciąg pieszo-rowerowy z nawierzchnią z kostki brukowej oraz teren trawiasty. Dla istniejącego ciągu pieszo-rowerowego w dokumentacji projektowej przewidziano nowe oświetlenie poprzez obwód kablowy nr 1 z 31 szt. opraw oraz obwód kablowy nr 2 z 6 szt. na słupach 5,5 m ponad poziom terenu. Dla zasilania oświetlenia istn. złącze kablowo-pomiarowego ZK- 1/2L ułożyć zalicznikową wewnętrzną linię zasilającą o dł. cak. 70 m typu YAKY 4x16 mm2 do proj. szafki oświetleniowo- sterującej. Szafkę oświetleniowo-sterującą ustawić na dz. nr 69/1 – własność Gminy Strzałkowo ( przy narożniku działki nr 5403/2). W szafce oświetleniowej znajdować się będzie poprzez licznik 3 –fazowy, który zamontuje Energa S.A. w istn. złączu kablowo-pomiarowym. Załączanie i wyłączanie odbywać się będzie automatycznie poprzez zegar sterujący astronomiczny. Dodatkowo będzie można dowolnie włączyć i wyłączyć oświetlenie ręcznie poprzez przełącznik w szafce oświetleniowej. Z proj. szafki wyprowadzić dwa kable obwodów nr 1 i 2. Kabel obwodu nr 1 o dł. całkowitej 1474 m ( długość z rezerwą i podejściami pod zaciski), zasilający słupy oświetleniowe nr 1/1 -31/1. Długość w gruncie 1365 m. Kabel obwodu nr 2 o dł. całkowitej 264 m ( długość z rezerwą i podejściami pod zaciski ) , zasilający słupy oświetleniowe nr 1/2 – 6/2. Długość w gruncie 243 m. W proj. Obwodach oświetleniowych zastosować kabel typu YAKY 4x16 mm2 z izolacją do 1 KV. Kabel układać w terenie w ziemi na głębokości 0,7 m. Po ułożeniu kabla, przysypać go 10 cm warstwą piasku, a następnie zasypać wykop 15 cm warstwą gruntu rodzimego (bez kamieni, gruzu itp.) Na warstwie tej ułożyć folię niebieską o grub. 0,5 mm i szer. 25 cm. Wykop uzupełnić gruntem rodzimym i odpowiednio go ustabilizować. Nawierzchnia musi być przywrócona dokładnie do stanu pierwotnego ( z obsianiem trawą). Kabel na przejściu przez istn. drogę dojazdową do hali namiotowej ułożyć w rurze osłonowej SRS 110, którą zamontować metodą przecisku lub przewiertu. Na skrzyżowaniu z istn. uzbrojeniem podziemnym kabel należy ułożyć w rurze osłonowej (DVR 50). Kabel wprowadzić do projektowanych słupów oświetleniowych przelotowo bezpośrednio do izolowanych zacisków IZK w wnęce słupów. Słupy przewiduje się aluminiowe, stylizowane, anodowe o wysokości 5,5 m ponad ziemią (31 szt. w obwodzie nr 1 i 6 szt. w obwodzie nr 2). Słupów oświetleniowych nie wyposażać w oddzielne wysięgniki. Oprawy mocowane będą bezpośrednio na końcu ( wysięgniku) słupa. Słupy osadzić – przykręcić do prefabrykowanego typowego fundamentu betonowego. Lokalizacja wnęki bezpiecznikowej od strony chodnika umożliwi dostęp do obsługi połączeń i zabezpieczenia topikowego. We wnęce bezpiecznikowej należy umieścićtypowe cztery złącza izolacyjne IZK ( jedno z bezpiecznikiem)Bi-Wts 4A, drugie i trzecie na żyły fazowe L i czwarte na żyłę N). Od złącz do oprawy prowadzić wewnątrz słupa przewód kabelkowy YDYżo 3x2,5 mm2 lub OWY. Dla oświetlenia zaprojektowano 37 szt. opraw parkowych ledowych o mocy diod 36 W i mocy całk. oprawy 42W. Strumień świetlny oprawy 4700 Lm, temperatura barwowa 4000K, klasa izolacji II. Dla znaczącego obniżenia kosztów zużycia energii elektr. oraz wydłużenia pracy- świecenia diod LED, oprawy oświetleniowe wyposażyć w redukcję mocy i strumienia z zaprogramowanymi fabrycznie nastawami na redukcję o ca 30 % od godz. 2000, a następnie do ca 50 % od godz. 2200. Ponowny powrót do pełnej mocy w godzinach porannych. Słupy oświetleniowe nr 11/1 i 21/1 i końcowe oraz szafkę oświetleniowo-sterującą należy uziemić przy pomocy bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm, którą ułożyć w wykopie kablowym. Wartość rezystancji uziemienia musi być mniejsza od 30 Ω. Ilość słupów – 37 szt., średni rozstaw pomiędzy latarniami – 44,5 m. Projektowane oświetlenie przewidziano w całości jako cało0nocne, sterowane ręcznie lub automatycznie w szafce oświetleniowej . Zabezpieczenie obwodu nr 1-10 A i nr 2 -6 A, gL w szafce oświetleniowej. Zabezpieczenie główne 10 A gG. Szczegóły wykonania oraz połączeń kablowych wg. rys. E/1, E/2, E/3,E/4, E/5 i E/6. W słupie pozostawić zawsze zapas żył każdego z kabli o dł. min ca 0,2 m ( odpowiednio wyginając żyły „w głąb” słupa). Każdą oprawę i słup przyłączyć zielono-żółtym przewodem ochronnym do zacisku PE w słupie. Zacisk PE połączyć z zaciskiem N w słupie z proj. kablem zasilającym. Należy dokładnie zabezpieczyć antykorozyjnie wszystkie elementy sieci oświetleniowej. Pokrywy na otwory w słupach dokładnie dopasować i zabezpieczyć tabliczki bezpiecznikowe ( złącza) przed wpływem warunków atmosferycznych ( starannie uszczelnić). Na pokrywy nakleić tabliczki ostrzegawcze – żółte „UWAGA urządzenie elektryczne”. Każdy słup trwale i estetycznie opisać ( nr słupa wg rysunku E/1 i E/2 i ustaleń inspektora nadzoru inwestorskiego). Po wybudowaniu linii wykonać badania potwierdzone protokołami: sprawdzenie ciągłości linii kablowych, sprawdzenie ciągłości żył, pomiar oporu izolacji i uziemienia, pomiar skuteczności zerowania. Po ułożeniu kabli, a przed ich zasypaniem, zgłosić do odbioru przez Użytkownika – Urząd Gminy w Strzałkowie. Przed zasypaniem wykonać także szkic trasy i ułożenia wraz z lokalizacją słupów w skali 1:500 lub 1:1000 przez uprawnioną służbę geodezyjną. Po zakończeniu robót montażowych przywrócić nawierzchnię do stanu pierwotnego ze starannym wyrównaniem, zagrabieniem i obsianiem trawą. ( trawniki). Jako ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym zastosować: przed dotykiem bezpośrednim ( podstawową) – izolację roboczą części czynnych i obudowy o stopniu ochrony ca najmniej IP 2x, przed dotykiem pośrednim ( dodatkową) – szybkie wyłączenie. Ochronę tę wykonać zgodnie z PN-92/98/E-05009. Prace montażowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami budowy ze ścisłym przestrzeganiem zasad i przepisów BHP oraz protokołem ZUD. Prace w pobliżu napięcia wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością, w stanie beznapięciowym po dopuszczeniu do prac przez ich użytkownika. Na czas prowadzenia robót w pasie drogi nr 92 – dz. nr 74/4, Wykonawca budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego winien opracować projekt organizacji ruchu , zaopiniowany w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i zatwierdzony w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad – Oddział w Poznaniu i zatwierdzony w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad – Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a. Prace w pasie drogi nr 92 prowadzić pod nadzorem i w uzgodnieniu z Rejonem GDDKiA w Gnieźnie, ul. Reymonta 32. Ewentualne uszkodzenia rurociągów drenarskich (brak dokładnej inwentaryzacji) powstałe podczas realizacji budowy oświetlenia należy naprawić lub przebudować tak, aby nie powodować podtopienia działek sąsiednich ( w uzgodnieniu z Rejonowym Związkiem Spółek Wodnych w Słupcy). Rozpoczęcie i zakończenie robót zgłosić do Rejonowego Związku Spółek Wodnych. Przed oddaniem urządzeń do eksploatacji przeprowadzić obowiązujące badania i pomiary potwierdzone protokołami, tj. rezystancji izolacji kabla i przewodów oraz uziemień i sprawdzenia skuteczności zerowania wszystkich słupów. Wszystkie zabudowane materiały ( aparatura, osprzęt, przewody, kable, słupy) powinny posiadać atesty dopuszczające do ich stosowania na terenie kraju. Obwód powinien posiadać rezerwę na ewentualne, w przyszłości przyłączenie nowego oświetlenia. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące opracowania: właściwe projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót/kosztorysy ofertowe. Zalecenia dla Wykonawcy: 1) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, 2) W związku z przewidywaną realizacją robót przy czynnym ruchu, Wykonawca będzie zobowiązany, przed wprowadzeniem na robotę projektu organizacji ruchu ( dz. nr 74/4) na czas budowy, 3) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, 4) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, 5) Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr92, poz. 881 ze zm.), 6) zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 7) Każdy z Wykonawców powinien odwiedzić miejsce inwestycji celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi zgodność SIWZ oraz dokumentów przetargowych (przedmiarów robót) ze stanem faktycznym. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny, 2) zapewnienia płynności ruchu drogowego podczas wykonywania robót oraz do likwidowania w trybie natychmiastowym zagrożenia w postaci ubytków w nawierzchni pasa drogowego , spowodowanych przez sprzęt 3) bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na koszt inwestycji lub opóźnienie robót, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 5) opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną i przedłożenia ich Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji wprowadzanych zmian, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 6) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie go do stanu właściwego po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w „Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych”. W oparciu o załączone dokumenty należy opracować ofertę. W ofercie należy podać cenę jednostkową wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z realizacją robót, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2016, poz. 290 ze zm). Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania pisemnej informacji (potwierdzonej przez inspektora nadzoru inwestorskiego) w zakresie postępu rzeczowego i ewentualnych napotkanych problemów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jak również przekazywania pisemnej opinii do opracowywanych przez Zamawiającego sprawozdań z realizacji zadania inwestycyjnego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.. poz. 1502 z późn. zm.) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę: -oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. -poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: 5 000,00zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie konto nr 14 8543 0000 2001 1000 0273 0005 z dopiskiem; „Wadium na przebudowę dróg + (wpisać odpowiednio część lub części, które Wykonawca zamierza realizować). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w osobnej kopercie dołączonej do oferty. W przypadku, gdy „oryginał” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach