Przetargi.pl
Budowa oświetlenia boiska treningowego PTC w Pabianicach przy ul. Sempołowskiej 6

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
    REGON: 51691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowy-bip.um.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia boiska treningowego PTC w Pabianicach przy ul. Sempołowskiej 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja infrastruktury oświetleniowej treningowego boiska piłkarskiego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na rozbiórce istniejącej oraz zaprojektowaniu i wybudowaniu nowej infrastruktury oświetleniowej treningowego boiska piłkarskiego o wymiarach circa 100 m x 70 m zlokalizowanego na terenie nieruchomości położonej w Pabianicach przy ul. Sempołowskiej 6 (dz. nr ewid. 432/5, 432/3, 432/2, 432/1, obręb P-12). Etapy realizacji przedmiotu zamówienia:  Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej,  Etap II – realizacja robót budowlanych 3.2. Wykonawca sporządzi dokumentację budowlaną projektowo-wykonawczą dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oświetlenia boiska treningowego PTC w Pabianicach przy ul. Sempołowskiej 6” obejmującą swym zakresem:  projekt budowlano-wykonawczy budowy oświetlenia boiska piłkarskiego treningowego (podstawowego) wraz z ewentualną przebudową przyłącza energetycznego  koncepcję budowy oświetlenia boiska piłkarskiego bocznego z wykorzystaniem dwóch słupów oświetleniowych boiska podstawowego wraz z doborem opraw podstawowych i wykonaniem obliczeń fotometrycznych,  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże),  wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych do realizacji inwestycji warunków technicznych, uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji, w tym: uzgodnień projektu budowlanego z właściwymi gestorami sieci, o ile takie są wymagane, decyzji o pozwoleniu na budowę wydanej przez właściwy miejscowo organ administracji architektoniczno-budowlanej, ewentualnie potwierdzenia braku wniesienia sprzeciwu do dokonanego właściwemu organowi zgłoszenia robót budowlanych; oraz wykona roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejącej i budowie nowej infrastruktury oświetleniowej treningowego boiska piłkarskiego, zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi w niniejszym PFU. Roboty budowlane prowadzone będą na nieruchomości położonej w Pabianicach przy ul. Sempołowskiej 6 (na działkach o nr ewid. 432/5, 432/3, 432/2, 432/1, 432/6, 432/7 w obrębie P-12). Zaprojektowane i wykonane przez Wykonawcę oświetlenie boiska treningowego winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji. Dla Etapów realizacyjnych oraz ich części ustala się procedurę odbiorową oraz terminy zakończenia zgodnie z treścią istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu projekt organizacji robót budowlanych wraz z harmonogramem rzeczowym robót do akceptacji, zgodnie z treścią istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający udostępni Wykonawcy mapę do celów projektowych opracowaną na potrzeby przedmiotowego zadania inwestycyjnego (Załącznik nr 3 do PFU). W zakresie obowiązków Wykonawcy jest zapewnienie na własny koszt:  obsługi geodezyjnej i geotechnicznej budowy,  nadzoru archeologicznego nad inwestycją (wraz z uzyskaniem przed rozpoczęciem robót budowlanych pozwolenia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac). Po skutecznym podpisaniu umowy o realizację zamówienia w trybie „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający udzieli Wykonawcy (wskazanej osobie) stosownego upoważnienia do występowania w jego imieniu w sprawach dotyczących planowanej inwestycji, w szczególności zaś na potrzeby uzyskania koniecznych warunków technicznych, uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji administracyjnych, w tym składania oraz odbioru wszelkich dokumentów. Wykonawca winien na bieżąco pisemnie informować Zamawiającego (za pośrednictwem Wydziału prowadzącego postępowanie) o stanie wykonania przedmiotu umowy, zwłaszcza o zamiarze wystąpienia w imieniu Zamawiającego w ramach udzielonego upoważnienia na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego do właściwych w sprawie organów, instytucji, podmiotów. Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne przekazanie Zamawiającemu w siedzibie Wydziału prowadzącego postępowanie potwierdzenia wystąpienia, o którym mowa wcześniej, tj. odpowiedniego dokumentu z prezentatą organu, instytucji, podmiotu przyjmującego wraz z załącznikami. 3.3. Roboty budowlane prowadzone będą na nieruchomości położonej w Pabianicach przy ul. Sempołowskiej 6 (na działkach o nr ewid. 432/5, 432/3, 432/2, 432/1, 432/6, 432/7 w obrębie P-12). 3.4. Na wykonane roboty budowlano–instalacyjne Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji przyjmuje się datę podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 3.5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku występowania w udostępnionych dokumentach nazw własnych wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń należy traktować je jako przykładowe. 3.6. Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze. 3.7. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określone w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 3.8. Odpady powstające w trakcie robót budowlanych, takie jak gruz, śmieci itp. oraz materiały pochodzące z rozbiórki i demontażu elementów istniejącej infrastruktury oświetleniowej boiska, takie jak słupy oświetleniowe, Wykonawca będzie usuwał z terenu budowy na bieżąco, a następnie wywoził i utylizował we własnym zakresie, w miejscach do tego przeznaczonych. 3.9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3.10. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3.11. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych. 3.12. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie do przekazania wykazu pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 9.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku GETIN Bank, numer rachunku: 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu ZPK.271.13.2017 na budowę oświetlenia boiska treningowego PTC w Pabianicach przy ul. Sempołowskiej 6”. 9.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX 9.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej- dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 9.6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. b); 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) obliczenia fotometryczne potwierdzające spełnienie poziomów oświetlenia jak dla III klasy rozgrywek (m.in. sporty szkolne), wg normy PN-EN 12193:2008 „Światło i oświetlenie. Oświetlenie w sporcie”, zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozdziale XIV ust. 14.1 (kryterium moc wbudowanego oświetlenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach