Przetargi.pl
Budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kurozwękach

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Staszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, Rytwiańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158643709,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Staszowie
    Rytwiańska 23
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 158643709,
    REGON: 260341290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouu-staszow.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kurozwękach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno- Wychowawczego w Kurozwękach na bazie którego wprowadzone zostaną nowe usługi specjalistyczne w odniesieniu do specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych intelektualnie w celu aktywizacji i włączenia społecznego na terenie działki nr 163/3. Zakres robót i technologię ich wykonania określa projekt techniczno-budowlany sporządzony m.in. przez Jerzego Pitalę uprawnionego w zakresie architektonicznym (nr uprawnień BPP.Upr.368/79), wpisanego na listę członków Małopolskiej Okręgowej Rady Izby Architektów RP pod nr MP-0788 oraz sprawdzającą m.in. Beatę Zięba-Śliz uprawnioną w zakresie architektonicznym (nr uprawnień MPOIA/046/2006, wpisaną na listę członków Małopolskiej Okręgowej Rady Izby Architektów RP pod nr MP-1283, jak też decyzja o pozwoleniu na budowę Nr S-268/1112 z 12 października 2011 roku wydana przez Starostę Staszowskiego (B.6740.268.2011.IICS) wraz ze zmianami wynikającymi z decyzji Nr S – 24/2016 z 03 marca 2016 roku wydanej przez Starostę Staszowskiego (B.6740.13.2016.IICS). Podstawowe dane techniczne: budynek wolnostojący, parterowy z użytkowym poddaszem, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowy: 748,52 m², powierzchnia netto poddasza: 589,63 m², powierzchnia netto parteru: 610,72 m², kubatura: 5856,84 m³. Wymiary: szerokość elewacji frontowej 16,56 m; długość budynku: 63,04 m. Wysokość w kalenicy: 11,00 m 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zawiera specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), jak i przedmiar. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania: a) Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staranie i na koszt wykonawcy usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Ewentualne wskazane w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, producentów itp. określają jedynie minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w załączonych dokumentach, ale obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co zostanie udokumentowane aktualnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub dokumentem równoważnym. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału w postępowaniu wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli, w toku postępowania, wykonawca nie złoży oświadczenia, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1. Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 2 2. Wykaz wykonanych zamówień – Załącznik nr 4 3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 1 4. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia, o posiadanym potencjale technicznym i doświadczeniu – Załącznik nr 5 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 7. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli oferta jest podpisana przez osobę niefigurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty. 9. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 10. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę gwarancyjną w wysokości 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), 12. Kosztorys zgodny z przedmiarem robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach