Przetargi.pl
Budowa Orlika Lekkoatletycznego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie

Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg

  • Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
    ul. Legionów Piłsudskiego 3
    17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
    REGON: 5065861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Orlika Lekkoatletycznego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest budowa Orlika Lekkoatletycznego – wariant -400 m (obiekt certyfikowany kategorii VA) wraz z dostawą wyposażenia lekkoatletycznego. Obiekt zlokalizowany przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie, ul Długa 130, na działce nr 319/1, obręb 008 Czartajew. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) rozbiórkę istniejącej bieżni okrężnej o nawierzchni żużlowej wraz z obrzeżami, rozbiórką istniejących rozbiegów i rzutni, urządzeń sportowych takich jak skocznia do skoku wzwyż, pchnięcia kulą, rzutnia do rzutu oszczepem, skocznia do skoku w dal, słupów oświetleniowych bieżni wraz z instalacją elektryczną, 2) budowę : - bieżni okrężnej czteropasmowej 4-torowej o długości biegu 400 m wraz z 6-torową bieżnią prostą o długości biegu 110 m o nawierzchni kauczukowej; - rowu do biegu z przeszkodami o wymiarach 3,66 x 3,66m i maksymalnej głębokości 0,5m; - skoczni do skoku w dal i trójskoku z podwójnym rozbiegiem o nawierzchni kauczukowej o wymiarach 2,59m x 53m i dwoma zeskokami każdy o wymiarach 4,02m x 8,0m; - skoczni do skoku wzwyż o promieniu rozbiegu 15,0m oraz miejsca zeskoku o wymiarach 4,0 x 6,0m; - rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni sektora rzutów z mączki ceglanej; - rzutni do rzutu młotem i dyskiem; betonowe koło rzutu o średnicy 2,5m z sektorem rzutów skierowanym na boisko z trawy naturalnej; - rzutni do rzutu oszczepem z rozbiegiem o wymiarach 4,0 x 30,0m o nawierzchni kauczukowej z sektorem rzutów skierowanym na boisko z trawy naturalnej; - dwustronnej skoczni do skoku o tyczce z rozbiegiem o wymiarach 1,22 x 40,0m o nawierzchni kauczukowej i dwoma zeskokami każdy o wymiarach 6,0 x 8,0m; - ogrodzenia bieżni z systemowych paneli stalowych o wysokości 1,20m z dwiema furtkami o szerokości 1,5m każda; - odwodnienia bieżni z systemowych korytek odwadniających do 4 sztuk zamkniętych zbiorników; - oświetlenia bieżni oraz boiska do piłki nożnej za pomocą 6 sztuk masztów oświetleniowych o wysokości 16,00m ; - trybuny dla widzów na 100 miejsc; - budynku zaplecza sanitarno–szatniowego; - terenów utwardzonych z kostki betonowej o gr. 6cm; - elementów małej architektury; - wyposażenia stadionu zgodnie z wykazem sprzętu wyszczególnionym w dokumentacji projektowej; - renowacja boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej. Na jednym z istniejących parkingów należy wyznaczyć liniami koloru białego miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych zgodnie z częścią graficzną opracowania. Miejsce należy oznaczyć znakiem poziomy P24 oraz pionowym D18,D18a lub D18b wraz z tabliczką T29. Dokładna charakterystyka obiektów oraz szczegóły przyjętych rozwiązań wg projektu budowlano-wykonawczego. W związku z kolizjami istniejących drzew należy dokonać wycinki części z nich w ramach inwestycji przewiduje się wykonać nasadzenia kompensacyjne drzew. 3. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy wykona tablicę informacyjną zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowywanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej” dostępnych na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki www.msit.gov.pl w zakładce Infrastruktura. Uwaga: Zamówienie nie obejmuje budowy strażackiego toru przeszkód ze wspinalnią, ujętego w projekcie budowlano – wykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości - 50. 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) w terminie do dnia 22.01.2018 r. do godz. 11:00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Białystoku Nr 47 1240 5211 1111 0010 5809 0007 z dopiskiem „WADIUM – Budowa Orlika Lekkoatletycznego przy Zespole Szkół Rolniczych w Czartajewie). ” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, można dołączyć do składanej oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej w dniu 22.01.2018 r. do godz. 11:00 5. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie , o którym mowa w pkt 1 składane jest przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 3. 3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu , czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać w szczególności: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacjach zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, wskaże także jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innymi podmiotami. Zobowiązania, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące opracowania i dokumenty: 1) opracuje w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który stanowił będzie załącznik do umowy, 2) dołączy kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, który będzie nie mniej szczegółowy jak przedmiar robót i wraz z odbiorem częściowym będzie materiałem pomocniczym stanowiącym podstawę udrożnienia i uruchomienia finansowania. 3) dla potwierdzenia jakości produktu wykonawca przedstawi wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni kauczukowych, celem weryfikacji: - certyfikaty IAAF Class 1 dla dwóch obiektów wykonanych z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego parametrom wyszczególnionym w dokumentacji technicznej, - autoryzacja producenta nawierzchni wystawioną dla wykonawcy (oferenta) dotyczącą konkretnego zadania, - certyfikat IAAF (Product Certificate) dla oferowanej nawierzchni, - kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające parametry techniczne nawierzchni wyszczególnione powyżej, wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego IAAF, - kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014 potwierdzające pozostałe niewyszczególnione w dokumentacji parametry, - aktualny atest higieniczny PZH lub dokument równoważny wydany przez instytucję z krajów Unii Europejskiej, posiadającą uprawnienia do wydawania takich atestów, - kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne laboratorium posiadające akredytację, potwierdzające wymagane maksymalne zawartości metali ciężkich wyszczególnionych dokumentacji technicznej, - gwarancja na oferowaną nawierzchnię wystawiona przez producenta i dotycząca przedmiotowego zadania, - aktualny dokument potwierdzający wdrożenie przez producenta nawierzchni polityki zarządzania jakością – EN ISO 9001.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach