Przetargi.pl
Budowa oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Łubowo

GMINA ŁUBOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 62-260 Łubowo, 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁUBOWO
    1
    62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    REGON: 631259459
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Łubowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z wnioskiem złożonym w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zadanie przewiduje budowę oraz przebudowę dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Łubowo, w szczególności w miejscowościach: Leśniewo, Rzegnowo, Dziekanowice, Lednogóra, Wierzyce, Łubowo, Chwałkówko oraz Woźniki. Realizacja inwestycji doprowadzi do powstania dróg o nawierzchni bitumicznej, o parametrach dostosowanych do natężenia ruchu oraz obciążeń, przewidywanych na każdej z nich. Szczegółowy opis zadania został określony w dokumentacji technicznej, która jest załącznikiem do postępowania przetargowego (PFU i projekt techniczny).Zadanie obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozw. na budowę/przebudowę dróg, (m.in. projekt budowlany, wykonawczy wraz z wymaganymi uzgod., łącznie z uzyskaniem prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji pozwolenie wodno – prawne, jeśli dot.), oraz wybudowanie/przebudowanie dróg oraz uzyskanie wszelkich dokumentów celem ich odbioru (w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie – jeśli dotyczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium – jest wymagane w niniejszym postępowaniu1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych 00/100).2) Wadium musi być utrzymywane nieprzerwanie i obejmuje pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w ŁubowieKonto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert.5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Wymagana forma: Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w postaci elektronicznej, w formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach