Przetargi.pl
Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Dębogóra

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, Szubin Wieś
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3910310 , fax. 523 910 337
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    Szubin Wieś 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3910310, fax. 523 910 337
    REGON: 9055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szubin.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Dębogóra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy, polegających na budowie i modernizacji budynków gospodarczych w siedzibie Leśnictwa Dębogóra, w tym budowie budynku gospodarczo-garażowego z dwiema wiatami, remoncie budynku mieszkalnego oraz budynku gospodarczego, rozbiórce dwóch budynków gospodarczych, wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu (utwardzenie terenu kostką brukową, wymiana ogrodzenia wraz z bramami), montaż przydomowej oczyszczalni ścieków. Ogólny zakres robót obejmuje: I. Budowa budynku gospodarczo-garażowego z dwiema wiatami: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczo-garażowego wolnostojącego z przylegającymi do bocznych ścian wiatami drewnianymi. Budynek parterowy , niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z gazobetonu, ściany grubości 24 cm na ławach fundamentowych oraz ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Nadproża żelbetowe z belek prefabrykowanych, wieniec żelbetowy monolityczny. Posadzka w budynku murowanym betonowa, pod wiatą z kostki betonowej. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna z PCV, drzwi zewnętrzne aluminiowe, wewnętrzne stalowe. Bramy garażowe segmentowe uchylne z napędem elektrycznym. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne oraz mineralne cienkowarstwowe malowane farbami silikonowymi. Nad pomieszczeniami garażowymi strop drewniany, na strychu podłoga z płyt OSB. Nad częścią murowaną więźba dachowa krokwiowo-jętkowa o kącie nachylenia 41,70, Sufit powieszany do konstrukcji dachu z blachy trapezowej. Pokrycie dachu z blachodachówki, orynnowanie oraz obróbki blacharskie z blachy powlekanej Wiaty konstrukcji szkieletowej drewnianej, słupy drewniane posadowione na stopach betonowych. Ściany poszyte deskami szlifowanymi, z tyłu wiaty osadzone wrota deskowe. Nad wiatami dach dwuspadowy z prefabrykowanych wiązarów drewnianych o pochyleniu połaci dachowych 220 Pokrycie dachu z blachodachówki, orynnowanie oraz obróbki blacharskie z blachy powlekanej. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Zasilanie z istniejącej tablicy zalicznikowej. Budynek gospodarczo-garażowy składa się z garażu dwustanowiskowego, dwóch pomieszczeń gospodarczych oraz dwóch wiat drewnianych. Powierzchnia użytkowa wynosi 146,68 m2, powierzchnia zabudowy 161,04m2, kubatura 618,4m3. II. Remont budynku gospodarczego nr inw. 108/805 – budynek murowany, parterowy, kryty płytami azbestowo-cementowymi oraz blachodachówką, pow. zabudowy 68,40m2, powierzchnia użytkowa 60,20 m2.  częściowa wymiana więźby dachowej,  wykonanie wieńca żelbetowego,  wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę,  wymiana orynnowania oraz obróbek blacharskich,  remont elewacji – uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, nałożenie tynku mineralnego, malowanie farbą silikonowa,  wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,  uzupełnienie tynków wewnętrznych oraz malowanie farbami emulsyjnymi,  wykonanie nowej posadzki betonowej,  wymiana instalacji elektrycznej III. Remont kancelarii oraz wiatrołapu budynku mieszkalnego – leśniczówki, nr inw. 110/1011 – budynek murowany, parterowy z użytkowym poddaszem, kryty blachodachówką. Powierzchnia użytkowa 169,74m2, pow. zabudowy 125,40m2, kubatura 801,34m3. Remontem zostaną objęte pomieszczenia kancelarii oraz wiatrołapu o łącznej powierzchni 18,45m2. Ogólny zakres robót obejmuje:  adaptację części wiatrołapu na łazienkę wraz z podłączeniem urządzeń instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej,  wykonanie otworu oraz montaż nowego okna na ścianie szczytowej,  wymiana posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniu kancelarii, malowanie ścian i sufitu,  malowanie elewacji budynku farbami silikonowymi,  wymiana okładzin schodów zewnętrznych przed wejściem do kancelarii,  montaż pompy ciepła typu woda-powietrze z zasobnikiem 200l do przegotowania ciepłej wody użytkowej IV. Zagospodarowanie terenu:  utwardzenie kostką betonową chodników, opasek przy budynkach, podjazdu do budynku gospodarczego,  utwardzenie drogi wewnętrznej płytami betonowymi ażurowymi,  wymiana ogrodzenia od strony frontowej działki na ogrodzenie systemowe panelowe oraz uzupełnienie ogrodzenia siatkowego po rozbiórce budynku gospodarczego,  montaż bramy wjazdowych oraz furtek,  montaż drenażowej przydomowej oczyszczalni ścieków V. Rozbiórka budynków gospodarczych:  Budynek gospodarczy nr inw. 108/363, parterowy z poddaszem, murowany z cegły, strop, drewniany, dach konstrukcji drewnianej, kryty płytami azbestowo-cementowymi, posadzka betonowa. Powierzchnia użytkowa 101,16m2, pow. zabudowy 122,45m2, kubatura 751,59m3,  Budynek gospodarczy – stodoła, nr inw. 108/362, konstrukcji drewnianej, szkieletowej, ściany poszyte deskami, dach konstrukcji drewnianej, kryty dachówką cementową, posadzka z cegieł. Powierzchnia użytkowa 343,78m2, pow. zabudowy 363,95m2, kubatura 2361,33m3, Prace przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 nr 216, poz. 1824) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 Nr 71 poz. 649). Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, oraz decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami. Wykonawca winien zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Udokumentowanie utylizacji nastąpi na podstawie karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Zamawiający zastrzega, że do rozbiórki budynku gospodarczego – stodoły, nr inw. 108/362 Wykonawca może przystąpić po zakończeniu budowy budynku gospodarczego z dwiema wiatami. Miejsce wykonywania robót: Dębogóra 37, 89-240 Kcynia, działka ewidencyjna nr 3186/4 obręb ewidencyjny Dębogóra, gmina Kcynia , Powiat Naklo Nad Notecią, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Roboty związane z budową budynku gospodarczo-garażowego oraz rozbiórka stodoły drewnianej nr inw. 108/362 zostaną wykonane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę/rozbiórkę, pozostałe roboty zostaną wykonane na podstawie zgłoszenia wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. Pełnienie funkcji kierownika budowy ze strony Wykonawcy wymagane będzie dla całego zakresu robót objętego pozwoleniem na budowę lub rozbiórkę. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211300-2 Roboty budowlane w zakresie budowy domów 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym i opisywanym. Materiały określone w dokumentacji projektowej określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych. 6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie dowolnego zakresu zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w wzorze umowy, stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ. 7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa wart. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących zamówienie: a) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018r poz. 108). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tego zobowiązania („Obowiązek Zatrudnienia”) może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez podwykonawców. Wykonawca lub podwykonawca skieruje do wykonania zamówienia wyżej wymienione osoby zatrudnione na okres obejmujący realizację zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji projektowej wykonywane przez robotników budowlanych z wyłączeniem kierownika budowy, kierowników robót oraz pracowników wykonujących roboty z branży elektrycznej, sanitarnej a także roboty związane z zagospodarowaniem terenu (prace brukarskie, montaż ogrodzenia). c) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca, pod rygorem niedopuszczenia do pracy, przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy Obowiązek Zatrudnienia (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca zobowiązany będzie udokumentować zatrudnienie ww. osób na podstawie umowę o pracę w analogiczny sposób. d) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Za każdy przypadek naruszenia przez Wykonawcę Obowiązku Zatrudnienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy Pzp) o wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332. 4) Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium – przetarg SA.270.1.5.2018. 5) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 10.05.2018r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, bądź załączony do oferty. 9) Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt.7b Pzp. 10) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 11) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14) Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawiać dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca mających siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wymienionych w sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w ust. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty o których mowa w ust. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert. - jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust.1 Pzp należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach