Przetargi.pl
BUDOWA OPASKI BEZPIECZEŃSTWA w ramach zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 107644 R ul. Rędziny od km 0+270-km 0+683 w miejscowości Sędziszów Małopolski w związku z budową chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OPASKI BEZPIECZEŃSTWA w ramach zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 107644 R ul. Rędziny od km 0+270-km 0+683 w miejscowości Sędziszów Małopolski w związku z budową chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis robót: 1) Rozebranie obrzeży trawnikowych – 42,00 m 2) Rozebranie krawężników betonowych – 8 m 3) Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej – 113 m2 4) Usunięcie ziemi urodzajnej - 54,60 m3 5) Roboty zimne – wykop pod krawężnik – 49,56 m3 6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża – 367,80 m2 7) Krawężniki wraz z wykonaniem ław – 414,00 m 8) Obrzeża betonowe – 420,00 9) Warstwa odcinająca z piasku – warstwa 10 cm po zagęszczeniu – 190,50 m2 10) Podbudowa z kruszyw łamanych w-wa górna 10 cm po zagęszczeniu – 246,00 m2 11) Podbudowy betonowe warstwa 15 cm po zagęszczeniu – 52,50 m2 12) Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm – 246 m2 13) Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm – 52,50 m2 14) Podbudowa z kruszyw łamanych w-wa górna 10 cm po zagęszczeniu – zjazdy za chodnikiem - 67,00 m2 15) Humusowanie i obsianie skarp – 291,20 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór załącznik nr 3 do SIWZ 3. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót 4. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 5. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach