Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnych placów zabaw i miejsc rekreacji w gminie Fabianki

Gmina Fabianki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 517 210, , fax. 542 517 229
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
    Fabianki 4
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 517 210, , fax. 542 517 229
    REGON: 91086684400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gm-fabianki.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnych placów zabaw i miejsc rekreacji w gminie Fabianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zadania wchodzi budowa ogólnodostępnych placów zabaw i miejsc rekreacji w Gminie Fabianki. Cz. I. – Plac zabaw wraz z siłownią plenerową w Chełmicy Małej, dz. nr 131 1. Urządzenia zabawowe placu zabaw dla dzieci - Huśtawka 2 – osobowa + siedziska – 1 szt. - Huśtawka – wagowa – 1 szt. - Duża zjeżdżalnia – 1 szt. - Sprężynowce – 1 szt. - Plac zabaw – o konstrukcji metalowej - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Ławka parkowa z oparciem - 1 szt. 2. Urządzenia siłowni plenerowych - Wioślarz - 1 szt. - Orbitrek - 1 szt. - Biegacz - 1 szt. - Wahadło - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - Kosz na śmieci 35 L - 1 szt. Cz. II - Plac zabaw wraz z siłownią plenerową w Skórznie, dz. nr 40/7 1. Urządzenia zabawowe placu zabaw dla dzieci - Huśtawka 2 – osobowa + siedziska – 1 szt. - Huśtawka – wagowa – 1 szt. - Duża zjeżdżalnia – 1 szt. - Sprężynowce – 1 szt. - Plac zabaw – o konstrukcji metalowej - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Ławka parkowa z oparciem - 1 szt. 2. Urządzenia siłowni plenerowych - Wioślarz - 1 szt. - Orbitrek - 1 szt. - Biegacz - 1 szt. - Wahadło - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - Kosz na śmieci 35 L - 1 szt. - Ogrodzenie systemowe prefabrykowane o wys. 1,2 m z furtką o dł. 67,03 mb – działka 40/7 - 1 kpl. Cz. III - Plac zabaw wraz z siłownią plenerową w Nasiegniewie, dz. nr 450/54 1. Urządzenia zabawowe placu zabaw dla dzieci - Huśtawka 2 – osobowa + siedziska – 1 szt. - Huśtawka – wagowa – 1 szt. - Sprężynowce – 1 szt. 2. Urządzenia siłowni plenerowych - Wioślarz - 1 szt. - Orbitrek - 1 szt. - Biegacz - 1 szt. - Twister - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - Kosz na śmieci 35 L - 1 szt. - Ławka z oparciem - 1 szt. Cz. IV - Plac zabaw z siłownią plenerową w Chełmicy-Cukrowni, dz. nr 44/33 (obręb Chełmica Duża) 1. Urządzenia zabawowe placu zabaw dla dzieci - Huśtawka 2 – osobowa + siedziska – 1 szt. - Huśtawka – wagowa – 1 szt. - Duża zjeżdżalnia – 1 szt. - Sprężynowce – 1 szt. - Plac zabaw – o konstrukcji metalowej - duży - 1 szt. - Karuzela - 1 szt. - Ławka parkowa z oparciem - 1 szt. 2. Urządzenia siłowni plenerowych - Wioślarz - 1 szt. - Orbitrek - 1 szt. - Biegacz - 1 szt. - Wahadło - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - Kosz na śmieci 35 L - 1 szt. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby minimum jedno urządzenie w każdej z części zamówienia było dostępne zarówno dla osób poruszających się swobodnie, jak i dla osób z niepełnosprawnościami. Klauzula społeczna: Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), polegającą na konieczności zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące prace związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej). Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności: - roboty związane z montażem urządzeń, wbudowaniem urządzeń wchodzących w zakres niniejszego zamówienia. Uwaga: Przywołane w dokumentacji technicznej, kosztorysach, sst itd. nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Fabianki gm-fabianki.rbip.mojregion.info - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej jw. - przedmiar robót dostępny na stronie internetowej j.w.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Składanych wraz z ofertą – formularzem ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej siwz) 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca 2. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty – wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.(jeżeli dotyczy). II. Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu – wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej siwz W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Uwaga: prosimy o ułożenie dokumentów w ofercie wg powyżej wymienionej kolejności Ofertę i oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczące wykonawcy, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega za zasadach określonych w ustawie Pzp oraz dotyczące podwykonawców należy złożyć w oryginale. Inne dokumenty , o których mowa w rozporządzeniu należy przedłożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (za zgodność z oryginałem musi być podpisana każda zapisana strona kopii). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w art. § 5 pkt 4 rozporządzenia jw.: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, które dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach