Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Czarnocin w m. Czarnocin i Dalków.

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 97-318 Czarnocin, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48446165169 , fax. +48447414111
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Główna 142
    97-318 Czarnocin, woj. łódzkie
    tel. +48446165169, fax. +48447414111
    REGON: 590647888
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Czarnocin w m. Czarnocin i Dalków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnych miejsc rekreacji na terenie gminy Czarnocin w miejscowościach: Czarnocin i Dalków, w formie plenerowych siłowni zewnętrznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Budowa siłowni plenerowej w Czarnocinie. W ramach zamówienia przewidziane jest wykonanie montażu 7 urządzeń do ćwiczeń, zakotwionych w fundamencie betonowym oraz elementów małej architektury, w tym: piaskownica, 3 ławki, 4 kosze na śmieci i tablica informacyjna. Nawierzchnia pod urządzeniami do ćwiczeń utwardzona kruszywem, na podsypce z mieszanki żwirowej wzmocnionej agrowłókniną, wydzielona betonową palisadą. Teren siłowni zostanie ogrodzony - ogrodzenie panelowe na podmurówce z elementów prefabrykowanych oraz dwie furtki. Część II - Budowa siłowni zewnętrznej w Dalkowie. W ramach zamówienia przewidziane jest wykonanie montażu 6 urządzeń do ćwiczeń oraz elementów małej architektury: 4 ławek, 2 koszy na śmieci i tablicy informacyjnej. Nawierzchnia pod urządzeniami oraz dojście do terenu rekreacji utwardzone kostką betonową grub. 8cm z obrzeżami betonowym 100x30x8cm. Teren siłowni wydzielony za pomocą ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych wys. 100cm z furtką. Druga furtka w istniejącym ogrodzeniu od strony drogi powiatowej. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium dla CZĘŚCI I w wysokości 1.500,00zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), wadium dla CZĘŚCI II w wysokości 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. Pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy nr 20 8985 0004 0080 0806 4389 0005 Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim Filia w Czarnocinie, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, środku pieniężne powinny się znajdować na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. nr 1 SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonych przedmiarów, 3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach