Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnego parkingu z dojściem pieszym i oświetleniem w centrum Kretowin

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnego parkingu z dojściem pieszym i oświetleniem w centrum Kretowin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa parkingu w Kretowinach. Inwestycja ma na celu wykorzystanie terenu po nieczynnej oczyszczalni ścieków, a dokładnie poletka osadowego po oczyszczalni, na parking dla samochodów osobowych i autobusów. Dojazd do parkingu i wyjazd z parkingu odbywać sie będzie za pomocą dwóch zjazdów z drogi powiatowej 1197N. Dla ruchu pieszego planuje sie wykonanie chodnika łączącego parking z ciągiem pieszo-rowerowym biegnącym wzdłuż drogi powiatowej. Parking na 142 miejsca postojowe dla samochodów osobowych , w tym 4 miejsca dla niepełnosprawnych i 4 miejsca postojowe dla autobusów. Parking i dojście piesze wyposażone będzie w oświetlenie oraz gablotę informacyjną podświetlaną LED-owo. Umiejscowienie gabloty informacyjnej Zamawiający wskaże w trakcie wykonywania robót. Dane: - powierzchnia parkingu 5329,00m2 - powierzchnia chodnika 205,7m2 (w tym: powierzchnia chodnika z kamienia łamanego- 175,7m2, powierzchnia chodnika z kostki betonowej pod zatoczki na ławki- 30,0m2) Parametry parkingu: - Podłoże G-1 - wymiary stanowisk dla samochodów osobowych : 2,5x5,0m - wymiary stanowisk dla autobusów : 10 x 4 m Parametry projektowe chodnika - Szerokość chodnika - 2m - Szerokość poboczy - 1m Konstrukcja nawierzchni parkingu z nowych nieużywanych płyt ażurowych Przyjęto nawierzchnie o następującej budowie : - Nawierzchnia z płyt ażurowych żelbetowych o grubości 12cm ,komórki zasypane mieszanka : grysem granitowym - Warstwa wyrównawcza ze żwiru - Podbudowa z tłucznia kamiennego - Warstwa odsączająca z piasku - Warstwa filtracyjna z geowłókniny Konstrukcja nawierzchni parkingu z płyt kostki betonowej Przyjęto nawierzchnie o następującej budowie : - Kostka betonowa w kolorze szarym grubości 8cm - Warstwa wyrównawcza ze mieszanki cem.piask. - Podbudowa z tłucznia kamiennego - Warstwa odsączająca z piasku - Warstwa filtracyjna z geowłókniny Konstrukcja nawierzchni chodnika oraz 3-ch zatoczek na ławki - Kamień łamany (tłuczeń) - warstwa odsączająca z piasku - Warstwa filtracyjna z geowłókniny Na zatoczkach dla 5 ławek przy parkingu wykonać nawierzchnie z kostki betonowej gr. 6cm. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe maja zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dodatkowo zaprojektowano kratki ściekowe na studzienkach fi 500 z odprowadzeniem przykanalikiem z PCV fi 200 do studni chłonnych o średnicy 1500mm położonych poza parkingiem. Studnie chłonne maja przechwycić nadmiar wód , które nie zdąży odebrać nawierzchnia przepuszczalna w wypadku ulewnego deszczu lub zamarzniętej nawierzchni. Zadrzewienie Kolidujące drzewa przewiduje sie do wycinki z wykarczowaniem pni i korzeni. Oznakowanie Na pierwszym wjeździe na parking znak D-18 ze strzałka w prawo. Przejście dla pieszych znak D-6 oraz poziomo P-10. Stanowiska postojowe kostka betonowa w kolorze czerwonym szerokości 10cm. Stanowiska postojowe autobusów i stanowiska postojowe dla niepełnosprawnych- poziomy znak odpowiednio P-22 i P-24 farba chlorokauczukowa biała. Ławki Wzdłuż ciągu pieszego i wokół parkingu 8 zatok o wymiarach 3x2m na ustawienie ławek i koszy na śmieci. Ławki wykonane z prefabrykatów betonowych o powierzchni grysowanej i tarcicy świerkowej grubości 50mm impregnowanej środkiem chemicznym koloryzującym w kolorze ciemny brąz - analogicznie ,jak wykonano ławki na terenie ośrodka wypoczynkowego w Kretowinach przy ciągach pieszych. Kosze na śmieci wykonane z betonu o podobnej strukturze powierzchni zewnętrznej, ze zbiornikiem wyjmowanym o pojemności min. 35l. Oświetlenie Wszystkie latarnie posadowione zostaną przy krawężnikach ciągu pieszego i na wysepkach oddzielających miejsca postojowe na gruntach będących we władaniu inwestora tj. gminy Morąg. Budowę obwodu oświetleniowego należy wykonać kablami ziemnymi wyprowadzonymi z szafki sterowniczej SO w kierunku parkingu. Należy zastosować aluminiowe słupy o przekroju okrągłym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: 1. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami, SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 3.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając załącznik nr 9 jeżeli wykonawca przewiduje taką sytuację. Ważne: Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w STWIORB oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332283
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-02-06 do godz. 09:00. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 32116022020000000061934146;o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancji bankowej. 4. Gwarancji ubezpieczeniowej. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W zależności od wybranej formy wadium (ust.9.3 pkt 1-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok. nr 10 (pn. - pt. 07.00-15,00). Jeżeli kasa będzie nieczynna oryginał gwarancji należy dołączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Morąg reprezentowaną przez Burmistrza Morąga, 2. określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3. określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4. określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5. musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp). 6. być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9.10. Utrata wadium: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną