Przetargi.pl
Budowa ogólnodostępnego obiektu sportowo-rekreacyjnego w Pieszycach

Gmina Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8365487, 8365488 , fax. 748 367 230
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieszyce
    ul. Kościuszki 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8365487, 8365488, fax. 748 367 230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogólnodostępnego obiektu sportowo-rekreacyjnego w Pieszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci ze strefą fitness dla dorosłych w Pieszycach przy ul. Kopernika 124 na działce nr 69 obręb Górne. Plac zabaw o powierzchni łącznej 961,78m2, ogólnodostępny dla mieszkańców, ogrodzony z wejściem od strony ulicy Lipowej. Przy wejściu należy wydzielić miejsce na stojak na rowery oraz tablicę z regulaminem. Dojście do urządzeń wykonać w formie chodnika z kostki betonowej o konstrukcji: - kostka betonowa gr. 6cm, - podsypka cementowo-piaskowa (1:3) gr. 4 cm po zagęszczeniu - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - piasek gr. 10cm - grunt rodzimy G1. Dla ograniczenia powierzchni zastosować obrzeże betonowe na ławie z betonu B15, spoiny między obrzeżem należy wypełnić zaprawą cementową. STREFA PLACU ZABAW: dostawa wraz z montażem urządzeń do obiektu sportowo – rekreacyjnego oraz przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z założeniami projektowymi. - Metalowy kosz na śmieci z daszkiem - 2 szt. /zdjęcie poglądowe/ Metalowy kosz z daszkiem malowany proszkowo wykony z rur stalowych o przekroju 27mm x 2,3mm, z daszkiem z blachy grubości 2 mm, oraz z wsadem kosza wykonanym z blachy 1,5 mm i cynkowanym ogniowo. Kosz należy zabetonować w gruncie. Wymiary urządzenia – 0,45m x 0,30m x 1,00m. Pojemność kosza 30l - Stojak na rowery wielostanowiskowy - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Stojak wielostanowiskowy na rowery: - minimalna ilości miejsc parkingowych 5 - minimalna długość 200 cm - montowany do podłoża - konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie z min. średnicą pręta 16 mm - Ławka metalowa z siedziskiem drewnianym - 4 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja ławki wykonana ze stali z siedziskiem i oparciem wykonanym z desek drewnianych. Ławkę należy zabetonować w gruncie. Wymiary urządzenia – 1,70m x 0,60m x 0,80m, wysokość siedziska 0,40m - Tablica informacyjna - regulamin - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja – rura stalowa, malowana proszkowo o przekroju 50x3 mm z tablicą wykonaną z płyty HDPE malowaną farbą tablicową. Urządzenie należy zabetonować w gruncie. Wymiary urządzenia - 0,65, x 0,10 x 1,80 Materiał informacyjny na tablicę zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca przed wykonaniem Tablicy z Regulaminem uzyska akceptację Zamawiającego. - Karuzela talerzowa - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja z rur stalowych malowana proszkowo, talerz pokryty nawierzchnią bezpieczną. Talerz osadzony na elemencie obrotowym, łożyskowym. Urządzenie należy zabetonować w gruncie. Wymiary urządzenia – 1,5m x 0,70m. - Huśtawka wahadłowa dwustanowiskowa - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja – rura stalowa, malowana proszkowo o przekroju 76,1mm x 3,2mm. Urządzenie należy zabetonować w gruncie. Wymiary urządzenia – 3,5m x 2,40m x 2,35m - Bujak sprężynowy konik - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja – sprężyna stalowa, malowana proszkowo, korpus wykonany z płyty HDPE. Uchwyty na dłonie i stopy wykonane z tworzywa wysokoudarowego z bezpiecznym zakończeniem. Urządzenie należy posadowić na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Wymiary urządzenia – 0,85m x 0,25m x 0,90m. - Bujak sprężynowy motor - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja – sprężyna stalowa, malowana proszkowo, korpus wykonany z płyty HDPE. Uchwyty na dłonie i stopy wykonane z tworzywa wysokoudarowego z bezpiecznym zakończeniem. Urządzenie należy posadowić na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Wymiary urządzenia – 0,85m x 0,25m x 0,75m. - Huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja – rura stalowa, malowana proszkowo o przekroju 76,1mm x 3,2mm. Urządzenie należy zabetonować w gruncie. Wymiary urządzenia – 3,5m x 2,40m x 2,35m - Zestaw systemowy - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Dwuwieżowy model połączony pomostem, zabudowany barierkami i ściankami zewnętrznymi oraz daszkiem nad jedna wieżą, wyposażony w zjeżdżalnię, drabinki z poręczami, rurkę strażacką, schodki i przeplotnię linową i siedzisko. Montaż słupów na fundamencie betonowym. Wymiary urządzenia – 3,90 x 3,45m x 3,35m. - Tablica do rysowania - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja – rura stalowa, malowana proszkowo o przekroju 50x3 mm z tablicą wykonaną z płyty HDPE malowaną farbą tablicową. Urządzenie należy zabetonować w gruncie na głębokość 0,7m. Wymiary urządzenia - 0,65, x 0,10 x 1,55 - Tablica kółko i krzyżyk - 1 szt. /zdjęcie poglądowe/ Konstrukcja – rura stalowa, malowana proszkowo o przekroju 50mm x 3mm z tablicą wykonana z płyty HDPE. Urządzenie należy zabetonować w gruncie na głębokość 0,7m . Wymiary urządzenia - 0,65m x 0,10m x 1,55m - piłkochwyt - 62m. Piłkochwyty powinny posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 913 -Maksymalna odległość słupów narożnych oraz krańcowych od sąsiednich słupów nie powinna przekraczać 2,65 m. - Maksymalna odległość reszty słupów między sobą nie powinna przekraczać 4,65m. - Narożne przęsła wyposażyć w zastrzały. UWAGA: Zachować głębokość stóp betonowych oraz parametry siatki. Nie wolno łączyć siatki do słupów, jest to pomniejszenie objętości pola siatki i grozi szybkim zużyciem (przedarciem). - Ogrodzenie segmentowe z bramką – 122 m Należy wykonać ogrodzenie systemowe wysokości min 1,50 m z elementów segmentowych stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie. Bramka musi zapewnić swobodny przejazd wózka dla niepełnosprawnych. - Nawierzchnia bezpieczna – nawierzchnię bezpieczną grubości 20 cm na powierzchni 270 m2 wykonać z piasku. UWAGA!!! WYPOSAŻENIE DODATKOWE – przewidziane do wykonania jeśli zamawiającemu uda się pozyskać środki zewnętrzne - Narciarz biegowy - 2szt. /zdjęcie poglądowe/ Maksymalny ciężar użytkownika min -120 kg, wymiary min. urządzenia: 1,45 x 0,60 x 2,00 m, (+/-5cm). Urządzenie wykonane zgodnie z normami bezpieczeństwa: PN-EN 1176-1+AP1:2013 i PN-EN 1176-7+AP1:2013, wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Urządzenie wykonane z materiałów: - konstrukcja: rama nośna wykonana z rur stalowych ø88,9 x 3,2mm, - Podnóżki wykonane z rury ø48,3 x 2,9mm ze stopami z żywicy epoksydowej zapobiegające ześlizgnięciu się nogi, - Uchwyty wykonane z rury ø38 x 2,6mm zapewniające stabilne podparcie podczas wykonywania ćwiczeń, - Praca urządzenie oparta na łożyskach nie wymagających konserwacji, Całość urządzenia zabezpieczona antykorozyjnie i dodatkowo malowana lakierem akrylowym strukturalnym, - Nożyce - 2szt. /zdjęcie poglądowe/ Maksymalny ciężar użytkownika min -120 kg, wymiary min. urządzenia: 0,63 x 0,64 x 1,81 m, (+/-5cm). Urządzenie wykonane zgodnie z normami bezpieczeństwa: PN-EN 1176-1+AP1:2013 i PN-EN 1176-7+AP1:2013, wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Urządzenie wykonane z materiałów: - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych okrągłych ø76,1x3,2mm oraz ø48,3x2,9mm, - Ramię wychylne wykonane z rur ø48,3x2,9mm, - Urządzenie dodatkowe wyposażone w stopy z żywicy epoksydowej zapobiegające ześlizgnięciu się nogi, - Uchwyt wykonany z rury ø38x2mm zapewnia stabilne podparcie podczas wykonywania ćwiczeń, Całość urządzenia zabezpieczona antykorozyjnie i dodatkowo malowana lakierem akrylowym strukturalnym, - Wyciskanie siedząc - 1szt. /zdjęcie poglądowe/ Maksymalny ciężar użytkownika min -120 kg, wymiary min. urządzenia: 0,91x0,81x1,81 (+/-5cm). Urządzenie wykonane zgodnie z normami bezpieczeństwa: PN-EN 1176-1+AP1:2013 i PN-EN 1176-7+AP1:2013, wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Urządzenie wykonane z materiałów: - Konstrukcja nośna wykonana z rury stalowej okrągłej ø76,1x3,2mm, - Ramię do ćwiczeń wykonane z rury ø48,3x29,mm z rączkami z pręta ø16 w osłonie z tworzywa sztucznego, - Siedzisko wykonane z płyty HDPE o grubości 15mm, - Płynny przyrost oporu urządzenia zapewniają bezobsługowe przeguby metalowo-gumowe nie wymagające konserwacji, - Urządzenie wyposażone w amortyzator zapobiegający nagłemu opadnięciu ramion, Całość urządzenia zabezpieczona antykorozyjnie i dodatkowo malowana lakierem akrylowym strukturalnym, - Motyl - 1szt. /zdjęcie poglądowe/ Maksymalny ciężar użytkownika min.-120 kg. Wymiary urządzenia (dł. x szer. x wys.) 0,83 x 0,85 x 1,80 m Urządzenie wykonane zgodnie z normami bezpieczeństwa: PN-EN 1176-1+AP1:2013 i PN-EN 1176-7+AP1:2013 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych okrągłych min . ø60,3x2,9mm, - Siedzisko oraz oparcie wykonane z płyty z HDPE o grubości min. 15mm, - Ramię do ćwiczeń wykonane z rury ø48,3x2,9mm z rączkami z pręta min. ø16 w osłonie z tworzywa sztucznego, - Bezobsługowe przeguby metalowo-gumowe zapewniające płynny przyrost oporu, - Konstrukcja posiadająca zabezpieczenie przed nagłym cofnięciem ramion urządzenia, Całość urządzenia zabezpieczona antykorozyjnie i dodatkowo malowana lakierem akrylowym strukturalnym. - Nawierzchnia bezpieczna 112 m2 – nawierzchnię bezpieczną grubości 20 cm wykonać z piasku. Wykonawca jest zobowiązany wszystkie urządzenia trwale przytwierdzić do podłoża zgodnie z zaleceniami producenta. Montaż urządzeń zgodnie z kartami produktów z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Wszystkie zamontowane urządzenia i zestawy rekreacyjne muszą posiadać komplet niezbędnych certyfikatów i atestów uprawniających je do ogólnego stosowania oraz instrukcje konserwacji i użytkowania. Oferta winna zawierać wycenę urządzenia kompletnego pod względem celu któremu ma służyć. Należy ująć w niej min. koszty fundamentów, mocowań, pylonów itp. Nasadzenia i zagospodarowanie terenu należy uwzględnić w kosztach ogólnych. Zakres robót określa Dokumentacja techniczna (załącznik nr 10,12 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ). Uwaga! Projekt techniczny będący załącznikiem nr 10 do SIWZ zawiera „Karty Techniczne Urządzeń”, które stanowią tylko materiał poglądowy. Wskazane rozwiązanie w tym ujęcie techniczne np. wymiary są przykładowe i należy przy wycenie oferty opierać się na założeniach wskazanych w Rozdziale III SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. Projekt techniczny jest elementem uzupełniającym wskazany opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych (roboty ziemne, wykonanie nawierzchni). Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - organizację zaplecza prac opisanych dokumentacji projektowej - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac - koszty wywozu i składowania gruzu na wysypisku - pomiary geodezyjne, w tym powykonawczy - odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: roboty ziemne, wykonanie nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Dzierżoniów, Nr rachunku 02 9527 0007 0036 6063 2000 0005 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu nieograniczonym na usługę pn. „Budowa ogólnodostępnego obiektu sportowo-rekreacyjnego w Pieszycach” i znaku postępowania: WGPRiIT.271.0009.2019 b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pieszyce zaś kopia załączona do Oferty. 1.4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp . 1.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 1.7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo(wymienić wszystkich partnerów) i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 2. Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 2.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2.6. 2.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 2.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli było wymagane, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt.1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia podwykonawców, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w ust.1 pkt. 1) dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 pkt. 1) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w ust.1.1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy (dotyczy m.in. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza kopii, z którego będzie wynikało pełnomocnictwo. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymagać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach