Przetargi.pl
Budowa ogniw fotowoltaicznych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń

Gmina Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87400 Golub-Dobrzyń, Plac Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6835400(-03) , fax. 566 835 276
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golub-Dobrzyń
    Plac Tysiąclecia 25
    87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6835400(-03), fax. 566 835 276
    REGON: 87111858900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggolub-dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogniw fotowoltaicznych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogniw fotowoltaicznych oraz kolektora słonecznego na terenie Gminy Golub-Dobrzyń 1.2. Zamówienie obejmuje: - wykonanie 14 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny – blachodachówka w lokalizacjach: Wrocki 60, dz. Nr 229, Antoniewo 24, dz. Nr 238/9, Gałczewko 16B, dz. Nr 100/1, Bierzgło 4, dz. Nr 359/3, Węgiersk 42B, dz. Nr 139/3, Gałczewko 18, dz. Nr 103, Lisak 1A, dz. Nr 197/8, Kolonia Lipnica, dz. Nr 85/5, Zaręba 15, dz. Nr 262/25, Macikowo 5A, dz. Nr 6/4, Podzamek Golubski 13, dz. Nr 18/2, Podzamek Golubski 44A, dz. Nr 3/7, Gałczewko 31, dz. Nr 116 oraz Zaręba 12, dz. Nr 262/36, - wykonanie 4 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny – blachodachówka – 2 MPPT w lokalizacjach: Antoniewo 13G, dz. Nr 238/20, Podzamek Golubski 60, dz. Nr 309/5, Sadykierz 11, dz. Nr 215/5 oraz Nowogród 56A, dz. Nr 108/3, - wykonanie 3 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny – dachówka ceramiczna w lokalizacjach: Węgiersk, dz. Nr 172/3, Zaręba 10A, dz. Nr 262/48 oraz Węgiersk 92A, dz. Nr 354/1, - wykonanie 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny – dachówka ceramiczna 2 MPPT w lokalizacjach: Ruziec, ul. Goździkowa 10, dz. Nr 323 oraz Węgiersk, dz. Nr 231, - wykonanie 1 instalacji o mocy 4,88 kW na dachu budynku mieszkalnego, dach płaski – 2 MPPT w lokalizacji Ostrowite 2, dz. Nr 379/5, - wykonanie 6 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków gospodarczych, dach skośny blacha trapez, płyta warstwowa z górną okładziną z blachy trapezowej, płyta falista eurofala w lokalizacjach: Gałczewo 12, dz. Nr 44/3, Ruziec, ul. Narcyzowa 1, dz. Nr 315, Gałczewko, dz. Nr 129/1, Gałczewo 11, dz. nr 61/4, Podzamek Golubski 47, dz. Nr 9/3 oraz Węgiersk 34, dz. Nr 176/3, - wykonanie 1 instalacji o mocy 4,88 kW na dachu budynku gospodarczego, dach plaski – 2 MPPT w lokalizacji Węgiersk 58, dz. Nr 250/4, - wykonanie 1 instalacji solarnej na dachu budynku użyteczności publicznej, w lokalizacji Wrocki 86A, dz. Nr 89/30, - montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej, - montaż instalacji odgromowej instalacji fotowoltaicznej, - ochrona od przepięć atmosferycznych strony AC i DC, - dodatkowy środek ochrony od porażeń prądem elektrycznym, - dokonanie rozruchu instalacji, - opracowanie harmonogramu robót budowlanych oraz przedłożenie go zamawiającemu, - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji oraz przeszkolenie użytkowników, - załatwienie wszystkich formalności związanych z przyłączeniem poszczególnych mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej ENERGA OPERATOR. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane oraz przedmiary robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji wykonania instalacji fotowoltaicznych, poprzez rezygnację z jednej lokalizacji i zastąpienie jej inną lokalizacją na terenie Gminy Golub-Dobrzyń. 1.4. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to, zgodnie z przepisem art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.5. Jeżeli w dokumentacji przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu tylko doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowane materiały równoważne muszą zapewnić funkcjonalność przewidzianą w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 28.09.2018r. godzina 1100 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1) pieniądzu; sposób przekazania: na konto zamawiającego w Bank PKO BP Nr 47 1020 5024 0000 1602 0010 1600. W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu Budowa ogniw fotowoltaicznych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 4.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.3) gwarancjach bankowych; 4.4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 28.09.2018r. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 7.1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.2) termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 7.3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 7.4) wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ 7.5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 7.6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Gminy Golub-Dobrzyń w przetargu nieograniczonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia na Budowę ogniw fotowoltaicznych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach