Przetargi.pl
Budowa odcinków sieci wodociągowej (spinek) na terenie gminy Głusk w ramach inwestycji „Budowa i modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Głusk wraz z budową kanalizacji deszczowej” – część I

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 431019980
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinków sieci wodociągowej (spinek) na terenie gminy Głusk w ramach inwestycji „Budowa i modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Głusk wraz z budową kanalizacji deszczowej” – część I
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę odcinków sieci wodociągowej (spinek) i jej modernizację na terenie gminy Głusk w miejscowościach.: Abramowice Prywatne, Głusk, Kalinówka, Kazimierzówka, Kliny, Kolonia Wilczopole, Wilczopole, Dominów, Mętów, Prawiedniki, Kol. Prawiedniki, Wólka Abramowicka o łącznej długości ok. 9 km, w tym uzbrojenie sieci w hydranty nadziemne Hp80 – ok. 55 szt. oraz zasuwy działowe w ilości ok. 60 szt. Zakres zadania obejmuje również wykonanie przejścia poprzecznego przewodem wodociągowym metodą przewiertu sterowanego w rurze osłonowej pod ul. Zorza w Lublinie, przejścia poprzecznego przewodem wodociągowym metodą przewiertu sterowanego pod ul. Sachsów w Lublinie oraz lokalizację przewodu wodociągowego przy ul. Strojnowskiego w Lublinie. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają: SIWZ i załączniki do SIWZ, tj. dokumentacje projektowe, przedmiary robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych: 1)Wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, zgodnie z pozwoleniami na budowę / zgłoszeniami robót budowlanych, dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w tym: normami technicznymi i przepisami Prawa budowlanego, na ustalonych warunkach oraz z należytą starannością. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury. 2)Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót oraz planu bioz nie później niż w terminie 7 dni od przekazania placu budowy. 3)Harmonogram winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego. 4)W harmonogramie robót terminy realizacji poszczególnych zadań należy planować z uwzględnieniem terminów prowadzenia prac polowych na nieruchomościach objętych inwestycją. 5)Protokolarne przekazanie placu budowy następuje z dniem zawarcia umowy. 6)Rozpoczęcie robót w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. 7)Zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się na placu budowy. 8)Zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia budowy. 9)Utrzymywanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 10)Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną terenu budowy przed rozpoczęciem robót i po ich ukończeniu dla każdego realizowanego odcinka sieci. 11)Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom nieruchomości, na których prowadzone będą prace budowlane oraz sąsiadujących z terenem budowy. 12)Ponoszenie odpowiedzialności za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych; naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami). 13)Uzgodnienie z Zamawiającym miejsca na ustawienie zaplecza socjalno – magazynowego oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego utrzymaniem. 14)Zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie przedmiotowych robót. 15)Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojazd do przyległych nieruchomości; ewentualne ograniczenia ruchu kołowego Wykonawca będzie zgłaszał mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem. 16)Dbałość o środowisko naturalne, w tym , aby odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze, nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm i nie stanowiły zagrożenia dla środowiska. 17)Prowadzenie na bieżąco dzienników budowy. 18)Dokonanie wszelkich uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie pozwoleń niezbędnych na etapie prowadzenia robót budowlanych. 19)Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy, chodników, znaków w przypadku ich zniszczenia podczas robót, z uprzednim zagęszczeniem wszystkich przejść poprzecznych i podłużnych wykonanych w pasach drogowych; po wykonaniu zagęszczenia po przekopach obowiązkowo należy wykonać pomiar wskaźnika zagęszczenia gruntu i przedłożyć na piśmie Zamawiającemu (stanowisko ds. drogownictwa) przed podpisaniem protokołu odbioru. 20)Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu wszystkich nieruchomości, na których będą prowadzone roboty budowlane związane z przedmiotowym zadaniem wraz z przedstawieniem Zamawiającemu potwierdzających powyższe oświadczeń właścicieli nieruchomości. 21)Naprawa ogrodzeń oraz usuwanie innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi wraz z przedstawieniem Zamawiającemu oświadczeń właścicieli nieruchomości potwierdzającymi naprawę wyrządzonych szkód. 22)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 23)W przypadku braku możliwości naprawienia powstałych szkód lub zniszczenia upraw polowych należy przewidzieć wypłatę odszkodowań 24)Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia; Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót; Inwentaryzacje należy przedłożyć w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej. 25)Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej: protokoły odbioru robót zanikowych, protokoły badań i sprawdzeń: m.in. szczelności przewodów analiz laboratoryjnych wody oraz atesty i certyfikaty dotyczące użytych materiałów. 26)Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 27)Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Inspektora nadzoru inwestorskiego o gotowości do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie 3 dni roboczych po ich zakończeniu oraz umożliwić Inspektorowi nadzoru inwestorskiego sprawdzenie każdej roboty zanikającej lub ulegającej zakryciu. Jeśli wykonawca nie poinformował o tym Zamawiającego/ Inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać odwierty niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. 28)W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania robót i usuwania ewentualnych Wad. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia Podwykonawców. 29)Od daty odbioru końcowego, Wykonawcę obciążają koszty usunięcia wad i naprawienia każdej szkody rzeczywistej powstałej w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy, i za którą ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych a spowodowanej: a)wadą, która wynikła z wykonanych w ramach Umowy robót i tkwiła w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy na dzień zakończenia robót budowlanych służących realizacji przedmiotu Umowy; b)wypadkiem zaistniałym przed dniem odbioru końcowego, który nie był objęty ryzykiem Zamawiającego lub czynnościami Wykonawcy na terenie budowy po dniu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach