Przetargi.pl
Budowa odcinka drogi Plac Fatimski wraz z chodnikiem, parkingami, kanalizacją deszczową, sanitarną i siecią wodociągową wraz z przyłączami do granicy 3 działek – etap I oraz przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Ludwikowskiej w Oleśnicy

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka drogi Plac Fatimski wraz z chodnikiem, parkingami, kanalizacją deszczową, sanitarną i siecią wodociągową wraz z przyłączami do granicy 3 działek – etap I oraz przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Ludwikowskiej w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski wraz z chodnikiem, parkingami, kanalizacją deszczową, sanitarną i siecią wodociągową wraz z przyłączami do granicy 3 działek – etap I oraz przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Ludwikowskiej w Oleśnicy”. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do przetargu oraz opisany jest poniżej. Dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Ludwikowskiej, wykonanie drogi nr 1 i nr 2 wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem, parkingami, chodnikami oraz przyłączami kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej do granicy 3 działek. Do postępowania załączono załącznik obrazujący obszar nawierzchni utwardzonych i sieci wod.-kan. do wykonania, które zostały opisane poniżej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca ma zrealizować m.in.: a) drogę dojazdową nr 2 do Pl. Fatimskiego o szerokości 5,5 m, o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego i długości ok. 83 m od ul. Ludwikowskiej, w obrębie której należy wykonać:  chodnik z kostki betonowej koloru barwy jesieni wzdłuż drogi nr 2, na odcinku od ul. Ludwikowskiej do zjazdu na parking biegnący wzdłuż Sanktuarium Maryjnego,  zatokę parkingową na ok. 2 miejsca postojowe równoległe do drogi nr 2 z kostki betonowej koloru szarego z podziałem na miejsca kostką betonową koloru czerwonego,  2 zjazdy na przyległe działki,  połączenie nowo wykonywanej drogi nr 2 z kostki betonowej zakończonej krawężnikiem obniżonym z istniejącą nawierzchnią asfaltową placu, poprzez dostosowanie poziomu niwelety przejściowej nowo wykonywanego odcinka drogi nr 2 do istniejącej nawierzchni asfaltowej placu,  kanalizację deszczową z rur PVC z odprowadzeniem wód opadowych poprzez separator substancji ropopochodnych (SO) i bloki retencyjno – rozsączające (Dch) do gruntu. Należy wykonać odcinek kd od Sd14 do Dch o długości ok. 105 m, z następującymi studniami betonowymi: Sd14, Sd13, Sd12, Sd11, Sd10, Sd9, Sd8, Sd7, separatorem (SO) i dołem chłonnym (Dch) oraz wpustami kanalizacji deszczowej z osadnikiem i koszem o nr: Wp20, Wp19, Wp18, Wp17, Wp16, Wp15 i 3 przyłączami poprzez trójnik redukcyjny (T1, T2, T3) do granicy działek nr 71.14/13, 71.14/14, 71.14/15 zakończone zaślepkami (Z1, Z2, Z3),  kanalizację sanitarną, z wpięciem do istniejącej i przebudowywanej kanalizacji sanitarnej w ul. Ludwikowskiej, o średnicy  200 mm z rur i kształtek kielichowych kamionkowych na całym odcinku S1 do S5 o długości ok. 84 m wraz z przyłączami o średnicy  150 mm do granicy 3 działek zakończone zaślepkami (Zk1, Zk2, Zk3),  sieć wodociągową z rur PEHD SDR 17 PN 10 o średnicy  125 mm i długości ok. 118 m na odcinku od W14 do W9 zakończoną hydrantem HP2 i zaślepką (kołnierz ślepy X) wraz z przyłączami o średnicy  32 mm do granicy działek nr 71.14/13, 71.14/14, 71.14/15 zakończone zaślepkami (Zw2, Zw3, Zw4),  przebudowę zjazdu z ul. Ludwikowskiej na drogę nr 2, b) drogę wewnętrzną na działce nr 14/19 biegnącą wzdłuż Sanktuarium Maryjnego o szerokości 5,5 m, o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego i długości ok. 70 m z zakończeniem z jednej strony miejscami postojowymi a z drugiej strony krawężnikiem obniżonym, z dostosowaniem niwelety drogi do istniejącej nawierzchni asfaltowej placu. W obrębie działki nr 14/19 i drogi wewnętrznej należy wykonać:  19 szt miejsc postojowych o szerokości 2,5 m o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego z podziałem na miejsca kostką betonową koloru czerwonego i 4 miejsca postojowe o szerokości 3,6 m z kostki betonowej koloru szarego pomalowane na kolor niebieski i oznakowane znakami poziomymi i pionowym dla osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe usytuowane równolegle do chodnika biegnącego wzdłuż ogrodzenia Sanktuarium Maryjnego,  chodnik z kostki betonowej koloru barwy jesieni o szerokości 3 m biegnący od drogi nr 2 równolegle do parkingu biegnącego wzdłuż Sanktuarium Maryjnego,  kanalizację deszczową z rur PVC o długości ok. 40 m i średnicy  250 mm na odcinku Sd10 do Sd27 wraz z wpustami kanalizacji deszczowej z osadnikiem i koszem o nr: Wp11, Wp10. Studnię Sd21 wraz z wpustem ulicznym Wp9 należy wpiąć do Sd27 kanalizacją deszczową z rur PVC o długości ok. 23 m i średnicy  200, c) przebudowę odcinka ok. 50 m kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w pasie drogowym drogi powiatowej (pobocze gruntowe pokryte trawą i częściowo chodnik) ul. Ludwikowskiej poprzez zmianę jej spadku, d) wycinkę drzew i krzewów na terenie działek nr 14/19 i 14/20 oraz na działce nr 1 w obrębie zjazdów na ul. Ludwikowską, e) wywiezienie nadmiaru gruntu z całego terenu objętego projektem oraz rozplantowanie, wyrównanie i uporządkowanie terenu, f) rozbiórkę m.in. istniejącego ogrodzenia z siatki z betonowymi słupkami w obrębie drogi nr 1 i 2, demontaż pozostałości krawężników betonowych oraz niskich słupków betonowych na placu asfaltowym na Pl. Fatimskim, demontaż szlabanu stalowego, g) uzyskać zatwierdzenie organizacji ruchu na czas robót oraz wystąpić o zajęcie pasa drogowego do zarządcy drogi, h) po wykonanych robotach uporządkować teren w obrębie wykonywanych prac. Elementy, które znajdują się w dokumentacji projektowej, a których nie wykonujemy:  droga dojazdowa nr 1 o szerokości 4,5 m o nawierzchni z kostki betonowej,  chodnik przylegający do drogi dojazdowej nr 1 oraz przy wewnętrznym parkingu,  miejsca postojowe równoległe do drogi nr 1 oraz na placu pomiędzy drogą wewnętrzną o szerokości 5,5 m biegnącą równolegle do Sanktuarium Maryjnego a drogą nr 1,  przebudowy zjazdu z ul. Ludwikowskiej na drogę nr 1,  oświetlenia terenu,  kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi na odcinku Sd1 do Sd6, Sd7 do Sd21, Sd17 do Sd24, Sd7 do Sd25,  sieci wodociągowej na odcinku W1 do W9 , hydrantu HP1 i przyłącza Zw1,  murku oporowego wzdłuż ogrodzenia biegnącego równolegle do drogi wewnętrznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego wraz z wynikami badania wody, zgodnie z wytycznymi sanepidu (w zależności od zastosowanych materiałów do budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami, Wykonawca przed zleceniem wykonania badania wody, powinien uzgodnić z sanepidem zakres badanych pierwiastków). Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 45233120-6, 45332300-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 35 000,00 PLN (trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/15/2018” Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach