Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią i przyłączami kanalizacji sanitarnej w obrębie wsi Grądki, gm. Godkowo

Gmina Godkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 14407 Godkowo, Godkowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 249 72 10 , fax. 55 249 72 57
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godkowo
    Godkowo 14
    14407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 249 72 10, fax. 55 249 72 57
    REGON: 17074806300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.godkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią i przyłączami kanalizacji sanitarnej w obrębie wsi Grądki, gm. Godkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje budowę oczyszczalni ścieków wraz z siecią i przyłączami we wsi Grądki o wielkości 220 RLM i dopuszczalnej wydajności nie mniejszej niż 24 m3/dobę oraz wykonanie odprowadzenia oczyszczonych ścieków do rowu melioracji szczegółowej. Ponadto wykonie utwardzenia placu manewrowego i miejsc parkingowych na działce 1/13, oświetlenia, ogrodzenia działki, wykonania zjazdu z drogi powiatowej, bramy wjazdowej oraz furtki, a także niezbędnych prac rozbiórkowych. Wykonawca powinien zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. Zaleca się także, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Szczegółowy opis robót budowlanych przedstawiony został w dokumentacji projektowej. Dostarczony przez Zamawiającego przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą i zawarte w nim dane nie stanowią podstawy do oszacowania przez Wykonawcę całkowitej ceny zamówienia. Wszystkie użyte nazwy handlowe w Dokumentacji Technicznej należy traktować jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się zastosowanie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych co do jakości. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w dokumentacji. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów w celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania określone w SIWZ. Wykonawca przed zastosowaniem wyrobu/montażem urządzenia każdorazowo powinien uzyskać akceptacją Zamawiającego. W odniesieniu do zastosowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż podane w dokumentacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną , zaś w odniesieniu do oferowanych urządzeń – świadectw jakości i wymaganych atestów. W przypadku urządzeń i materiałów wbudowanych przez Wykonawcę zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów z okresem gwarancji udzielonym przez producenta. 5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiary robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę, zamontowane urządzenia) wynosi nie mniej niż 60 miesięcy a nie więcej niż 96 miesięcy od dnia odebrania bezusterkowego zadania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 7. Wymagany maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynosi 48 godziny. Przez czas reakcji serwisowej rozumieć należy podjęcie czynności diagnostycznych w miejscu realizacji przedmiotu umowy licząc od powiadomienia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem bądź mailem. 8. Na podstawie art. 29 ust 3a oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. 2018 r. poz. 917 ze zm.), tj. robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy. Wymagane jest, aby umowy o pracę były zawarte co najmniej na rzeczy realizacji umowy. Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu informacje o zatrudnieniu osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia. Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników budowlanych przy: pracach ziemnych, pracach konstrukcyjno – budowlanych, pracach instalacyjnych wodno – kanalizacyjnych, pracach związanych z instalacjami elektrycznymi, automatyki i sterowania. W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy lub podwykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu lub kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w terminie do 20 dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Każdy kolejny dzień opóźnienia skutkował będzie naliczeniem kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę brutto ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach dopuszczonych w art. 45 ustawy Pzp. 3) W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią i przyłączami kanalizacji sanitarnej w obrębie wsi Grądki, gm. Godkowo” na następujące konto: BS Sztum nr: 02 8309 0000 0045 0078 2000 0030, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, jako ostatnią stronę oferty. 4) Wadium złożone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie mu zwrócone po zawarciu umowy oraz złożeniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5) Pozostałym Wykonawcom wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania , na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 7) Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w prawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach