Przetargi.pl
„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w Czarnej Białostockiej” w ramach następujących zadań inwestycyjnych wykonanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”: ZADANIE XI: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej. ZADANIE XII: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Młynowej w Czarnej Białostockiej.

Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 101 719 , fax. 857 101 719
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o.
    ul. Józefa Piłsudskiego 62
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 101 719, fax. 857 101 719
    REGON: 5223407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkomunalne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w Czarnej Białostockiej” w ramach następujących zadań inwestycyjnych wykonanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”: ZADANIE XI: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej. ZADANIE XII: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Młynowej w Czarnej Białostockiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres niniejszych zadań obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej: 1) zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym budowy sieci kanalizacji sanitarnej stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, 2) zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fabrycznej i ul. Młynowej stanowiących załączniki nr 13 i 14 do SIWZ, 3) przed opracowaniem projektu budowlanego należy złożyć do Zamawiającego celem uzgodnienia koncepcję przebiegu sieci kanalizacyjnej. Sieć należy prowadzić w pasie drogowym. Koncepcja powinna zawierać co najmniej dwa warianty prac projektowych z określonymi rzędnymi posadowienia sieci. Koncepcję należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego w terminie 30 dni od podpisania umowy, 4) na etapie prac projektowych należy uzyskać zgody właścicieli nieruchomości przyłączanej, na lokalizację zakończenia na granicy nieruchomości odcinka przewodu kanalizacyjnego zaprojektowanego w pasie drogowym zgodnie z załącznikiem graficznym dołączonym do zgody, 5) uzyskanie niezbędnych uzgodnień branżowych (np. z Urzędem Miejskim w Czarnej Białostockiej, Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku, innymi właścicielami działek), a następnie uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, 6) uzyskanie informacji dotyczących warunków gruntowo-wodnych, 7) przed złożeniem projektu budowlanego do Starostwa Powiatowego, projekt należy uzgodnić z Zamawiającym. Do projektu budowlanego należy dołączyć zgody właścicieli nieruchomości przyłączanych do sieci kanalizacji sanitarnej wraz z załącznikiem graficznym, 8) projekt budowlany w przedstawionym zakresie wraz z uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji zezwalającej na wykonanie robót należy wykonać w 4 egzemplarzach, 9) na co najmniej 7 dni przed planowanym montażem materiałów należy przekazać do akceptacji Zamawiającego wnioski materiałowe - wg. załącznika nr 16. Wykonawca zobowiązany jest powstrzymać się od wbudowania materiałów do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego. Na materiały użyte do realizacji Wykonawca obowiązany jest posiadać i przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne oraz certyfikaty uprawniające do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa, deklaracją zgodności z Polską Normą, itp. 10) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego i udzielenia gwarancji na dokumentację projektowo – kosztorysową do dnia zakończenia robót budowlanych, będących przedmiotem opracowań projektowych, 11) przekazać Zamawiającemu dokumenty budowy, inwentaryzację geodezyjną 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w elektronicznej i kompletną dokumentację powykonawczą – 2 egz, Na obszarze inwestycji pn. Zadanie XI: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej, obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego – Uchwała XVI/127/08 z dnia 15.04.2008 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowanie przestrzennego rejonu ulicy Fabrycznej w Czarnej Białostockiej. W zakresie Zadania XII: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Młynowej w Czarnej Białostockiej, Zamawiający dysponuje decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego na przedsięwzięcie pn.: budowa sieci kanalizacji sanitarnej na potrzeby budownictwa mieszkaniowego wraz z odcinkami w pasie drogowym (ul. Młynowa), na działkach o numerach ewidencyjnych 1859/2, 1859/1, 1860, 353, 1717, 347, 432, 447/3, 443/4, 442/5, 449/2, 101/2 w Czarnej Białostockiej, która stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332,1529.) Nie dopuszcza się wykonania budowli oraz stosowania, dostawy urządzeń, materiałów itp. jako prototyp, seria próbna, lub jako produkcja jednostkowa. Wykonawca wbuduje i zamontuje wyłącznie urządzenia nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż rok produkcji 2017r. Przy realizacji zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) pozyskać aktualne mapy do celów projektowych, 2) opracować co najmniej dwuwariantową koncepcję budowy sieci kanalizacyjnej, 3) opracować projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji zezwalającej na wykonanie robót, 4) przed złożeniem projektu budowlanego do Starostwa Powiatowego, projekt należy uzgodnić z Zamawiającym. Do projektu budowlanego należy dołączyć zgody właścicieli nieruchomości przyłączanych do sieci kanalizacji sanitarnej wraz z załącznikiem graficznym określającym lokalizację odcinka w pasie drogowym, 5) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych) powstałych w wyniku wykonywania umowy, 6) zawiadomić w imieniu Zamawiającego Nadzór Budowlany o terminie rozpoczęcia robót budowlanych, 7) wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót, wynikłe z wydanych decyzji administracyjnych ponosi Wykonawca, 8) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienia go z zarządcą drogi, 9) ponoszenie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego w związku z prowadzonymi robotami, 10) odbudowanie w całości i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych podczas prowadzenia robót nawierzchni dróg, chodników, zjazdów, itp., 11) bieżąca współpraca z Jednostką Realizującą Projekt, 12) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed dostępem osób postronnych, a w szczególności zapobiegania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, 13) Wykonawca ma obowiązek zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia ich kosztów przez cały okres trwania budowy. Zużycie mediów będzie ewidencjonowane (sposób ewidencji Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym), 14) Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu budowy obiektu w odpowiednim urzędzie, 15) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić teren placu budowy do stanu czystości tak, aby komunikacja po nim odbywała się bez zakłóceń (względy ochrony p.poż. – drogi dojazdu i ewakuacji), 16) wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej, Wymagania Zamawiającego: ZADANIE XI: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej. - po zakończeniu robót budowlanych należy uporządkować i oczyścić teren, na którym prowadzone były prace. - do dnia 30.11.2018 r. zakończenie robót budowlanych, - najpóźniej na 30 dni przed umownym terminem zakończenia zadania należy rozpocząć procedury odbiorowe ze służbami zewnętrznymi np. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego. ZADANIE XII: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Młynowej w Czarnej Białostockiej. - po zakończeniu robót budowlanych należy uporządkować i oczyścić teren, na którym prowadzone były prace. - do dnia 30.11.2018 r. zakończenie robót budowlanych, - najpóźniej na 30 dni przed umownym terminem zakończenia zadania należy rozpocząć procedury odbiorowe ze służbami zewnętrznymi np. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; a) na ZADANIE XI: w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), b) na ZADANIE XII: w wysokości 23.000 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, 2260, z 2017r. poz. 1089,1475). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer konta 41102013320000110202168037 przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać nr postępowania tj.: ZP/JRP/FM/2017. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium przetargowe zostaje wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, kopie dokumentów stwierdzających wniesienie wadium winne zostać dołączone do składanej oferty, natomiast oryginał złożony oddzielnie w opieczętowanej przez Wykonawcę kopercie z napisem „WADIUM” w siedzibie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców działających wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Zaparafowane istotne postanowienia umowy zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ. Zaparafowanie dokumentu jest potwierdzeniem dla Zamawiającego z zapoznaniem się przez Wykonawcę z treścią załącznika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach