Przetargi.pl
„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych oraz budowa dróg dojazdowych dla Domu Pomocy Społecznej „Leśna Polana” w Jasieńcu”

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66320 Trzciel, Jasieniec
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 436 856 , fax. 957 431 275
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Jasieniec 69
    66320 Trzciel, woj. lubuskie
    tel. 957 436 856, fax. 957 431 275
    REGON: 21020449600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.dps2.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Powiatu Międzyrzeckiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych oraz budowa dróg dojazdowych dla Domu Pomocy Społecznej „Leśna Polana” w Jasieńcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych oraz budowa dróg dojazdowych dla Domu Pomocy Społecznej „Leśna Polana” w Jasieńcu”. 2. Oczyszczalnia przeznaczona będzie dla obsługi zabudowy mieszkaniowej i administracyjnej Domu Pomocy Społecznej ,,Leśna Polana”. 3. Inwestycja zlokalizowana zostanie na działkach Nr 1/2, 2, 3 w obrębie 0008 Jasieniec, jedn. ew. Trzciel. 4. Wielkość projektowanej oczyszczalni ścieków wynosi poniżej 2000 RLM. Obiekt będzie usytuowany poza aglomeracją. Odprowadzenie oczyszczonych ścieków odbywać się będzie do rowu melioracyjnego chłonnego na terenie działki nr 1/2. 5. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez EKO-INSTAL Pracownia Projektowa Harasimowicz i Wspólnicy Sp. j. z Gorzowa Wlkp., na podstawie której DPS uzyskał następujące pozwolenia i decyzje, zatwierdzające realizację inwestycji: 1) Decyzja Starosty Międzyrzeckiego zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę nr 317/2016 z dnia 28.10.2016 r., znak: AB.6740.370.2016.AAS; 2) Decyzja Starosty Międzyrzeckiego, udzielająca pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie wylotu ścieków oczyszczonych oraz na szczególne korzystanie z wód z dnia 30.09.2016 r., znak: OŚ.6341.3.19.2016.PM. 6. W ramach realizacji zadania objętego niniejszym postępowaniem przetargowym, przewiduje się wykonanie przede wszystkim: - budowy oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej wraz z drogą dojazdową i zagospodarowaniem terenu, - budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznego wraz z przepompownią ścieków ø 1,2 m z polimerobetonu, - budowy instalacji elektrycznej zalicznikowej, zasilającej przepompownię ścieków i oczyszczalnię ścieków, - rozruchu oczyszczalni ścieków zgodnie z opisem zawartym w STWIORB, - innych robót nie wymienionych powyżej, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją, wymienioną w pkt. 10 poniżej. 7. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową oraz umową z Wykonawcą. 8. W zakresie obowiązków wykonawcy będzie m. in. zabezpieczanie placu budowy, w razie konieczności odwadnianie wykopów, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu zadania, jak również przestrzeganie zapisów uzyskanych decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Inwestora w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: przedmiot główny: 45.00.00.00-7; przedmiot dodatkowy: 45.11.12.00-0, 45.10.00.00-8, 45.23.13.00-8, 45.23.24.11-6, 45.23.24.10-9, 45.23.14.00-9, 45.23.30.00-9. 10. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projektem wykonawczym i budowlanym oraz dokumentacją geotechniczną. Wykonawca będzie przestrzegał zapisów uzyskanych decyzji, uzgodnień, warunków, itp. ustaleń, uzyskanych przez Inwestora w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja jw. stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ, takie jak: • Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), • Załączniki nr 10 do SIWZ – Dokumentacja techniczna (projekt budowlany i wykonawczy), • Załącznik nr 13 do SIWZ – Dokumentacja geotechniczna. Dodatkowo Zamawiający załącza: • Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót, • Załącznik nr 12 do SIWZ – Wzór kosztorysu ofertowego. Uwaga! Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, dołączone do SIWZ w załącznikach 11 i 12 przedmiar robót oraz wzór kosztorysu ofertowego – ślepego należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą do oszacowania i złożenia oferty. Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest SIWZ, STWIORB, projekt wykonawczy i budowlany. Załączone do SIWZ przedmiar robót i wzór kosztorysu ofertowego służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej i/lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 2) W przypadku jakiejkolwiek niezgodności pomiędzy projektem budowlanym a wykonawczym, wiążące w pierwszej kolejności są zapisy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a następnie projektu wykonawczego. 3) Wykonawca uwzględnił w swojej ofercie koszty: a) wywiezienia i utylizacji materiałów odpadowych, rozbiórkowych, gruzu z terenu budowy – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, niezbędnych rusztowań, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii oraz zrzutu ścieków. e) uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, zatwierdzeń i ich aktualizacji, oraz kosztów z nich wynikających, wykonania dokumentacji dotyczącej organizacji ruchu drogowego – o ile będzie konieczna, koszty zajęcia pasa drogowego z kosztami uzyskania decyzji na jej zajęcie – o ile wystapi taka konieczność, koszty dokumentacji hydrogeologicznej oraz dokumentacji dotyczącej odwadniania wykopów, w tym projektu odwodniania wykopów, a także ich realizacji – o ile zaistnieje taka konieczność, przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów, rozruchu oczyszczalni ścieków zgodnie z opisem zawartym w STWIORB, odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, itp. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót – obowiązującym przy realizacji zadania będzie rozliczenie ryczałtowe inwestycji. 12. Środki finansowe na realizację zadania zostały ujęte w budżecie jednostki na 2018 rok. 13. Wartość oferty na wykonanie inwestycji Wykonawca określi według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia zaakceptowanego przez Zamawiającego: harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie tabeli elementów rozliczeniowych, będącego podstawą do wypłaty należnego wynagrodzenia, który będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca powinien uwzglednić przy ustalaniu harmonogramu tryb pracy DPS w odniesieniu do koniecznych do wykonania robót budowlanych, tak aby nie utrudniać funkcjonowania ośrodka. 15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 16. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 17. Podane w SIWZ oraz dokumentacji nazwy urządzeń, materiałów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie są propozycją autorów dokumentacji i nie stanowią rozwiązań wiążących z punktu widzenia ustawy PZP, a służą jedynie określeniu standardu, gdzie ostatecznie dobrane materiały i urządzenia nie mogą posiadać charakterystycznych parametrów technicznych niższych niż przyjęte i opisane w dokumentacji - należy je czytać z dopiskiem „lub równoważne”. 18. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarach oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 19. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji jw., jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 20. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w tym zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 21. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy. Prace należy wykonywać w porozumieniu z dyrekcją DPS w sposób umożliwiający prowadzenie normalnego funkcjonowania ośrodka. 22. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 23. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych oraz innych. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały budowlane i inne elementy mienia z rozbiórki. 24. Po zakończeniu robót, ale przed odbiorem końcowym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót lub określonego dokumentacją projektową przedsięwzięcia. 25. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, przez okres (zgodnie z deklaracją w ofercie): 36, 48 lub 60 miesięcy, od daty odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. W tym okresie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 26. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ, Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót, zgodnie z projektem wykonawczym i budowlanym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 27. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dziennik budowy, protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację rozruchową, dokumentację powykonawczą oraz wszelką inną niezbędną dokumentację budowy. 28. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), na warunkach opisanych w rozdz. IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Formularz Oferty wg zał. nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach