Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną onfrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Masłowice, gmina Masłowice

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 874 625 , fax. 447 874 615
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 447 874 625, fax. 447 874 615
    REGON: 59064810300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną onfrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Masłowice, gmina Masłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Masłowice, gmina Masłowice”, które są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Koszty wykonania wylotu ścieków oczyszczonych są kosztami niekwalifikowanymi z ramach dofinansowania PROW - zamawiający sfinansuje je samodzielnie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wycenił ten element odrębnie w formularzu ofertowym. Zakres robót dotyczących wylotu ścieków oczyszczonych ujęto w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Załącznik nr 9 do SIWZ - WYLOT (w skład, którego wchodzą: projekt budowlany i przedmiar robót). 2. Zakres i rodzaj robót obejmuje wykonanie oczyszczalni ścieków w zakresie jednego reaktora o przepustowości 242,5 m3/d i tak należy wycenić reaktor. Wszystkie pozostałe elementy są wymagane (tylko jeden reaktor) w szczególności: 1) wykonanie bioreaktora; 2) wykonanie budynku technicznego; 3) wykonanie zbiorników osadu; 4) wykonanie zbiornika pompowni ścieków; 5) wykonanie zbiorników uśredniających; 6) wykonanie studni pomiarowej; 7) wykonanie punktu zlewnego FEK-PAK; 8) wykonanie budynku mechanicznego oczyszczania ścieków; 9) dostawę technologii i urządzeń oczyszczania ścieków (średniodobowa ilość ścieków 242,5 m3/d) wraz z uruchomieniem oczyszczania ścieków; 10) wykonanie wiaty pod agregat prądotwórczy oraz dostawę agregatu; 11) wykonanie wiaty na osad odwodniony; 12) zagospodarowania terenu (kształtowanie zieleni, drogi i place, taca najazdowa i ociekowa, ogrodzenie, wjazd); 13) wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych i energetycznych zasilających obiekty i urządzenia oczyszczalni ścieków oraz oświetlenia terenu w tym: instalacje NN zasilania rozdzielnicy poszczególnych obiektów i urządzeń technicznych i technologicznych, układ rur ochronnych międzyobiektowych, instalacje oświetlenia terenu, agregat prądotwórczy o mocy 60kVA wraz z wyposażeniem; 14) wykonanie instalacji sanitarnych w budynku: wody, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, montaż ogrzewania - grzejników elektrycznych; 15) wykonanie sieci sanitarnych w tym: kanalizacja sanitarna grawitacyjna w obrębie oczyszczalni o śr. d= 160, 200, 250 i 315 z PVC SN8, kanalizacja sanitarna tłoczno - ciśnieniowa d=90, 110, 160 mm z PEHD SDR 17, przyłącze wodociągowe d=40 i 50 mm z PEHD SDR 17; 16) wykonanie wylotu ścieków oczyszczonych; 17) sprawowanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 18) przeprowadzenie rozruchów urządzeń i obiektów oraz opracowanie sprawozdania z rozruchów i uruchomienia oczyszczalni; 19) wykonywanie badań jakości i ilości ścieków surowych i oczyszczonych do momentu uzyskania założonych parametrów jakościowych w odprowadzanym ścieku oczyszczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami pozwolenia wodnoprawnego; 20) opracowane instrukcji użytkowania oczyszczalni i przeszkolenie personelu Zamawiającego, w zakresie eksploatacji obiektu oczyszczalni maszyn i urządzeń, 21) opracowanie dla zastosowanego agregatu instrukcji współpracy agregatu prądotwórczego z siecią i zatwierdzenie w PGE dla obiektu oczyszczalni, 22) opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich innych niezbędnych dokumentów odbiorowych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 23) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków. 24) inne roboty przewidziane dokumentacją projektową. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 i 9 do SIWZ), w skład której wchodzą: 1) Projekty budowlane – wykonawcze; 2) Przedmiary robót; 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej O/Wielgomłyny F/Masłowice nr rachunku: 67 8973 0003 0030 0030 1918 0004 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: UG.271.1.2019” (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone powyżej (i w Rozdziale 6 SIWZ) dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach