Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków w Wojszkach

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków w Wojszkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: - przyłącze energetyczne; - przepompownia główna; - osadnik nr 1 i 2; - przepompownia nr 2; - złoże organiczne - 150m2; - przepompownia nr 3; - poletko kompostowe - 150m2; - filtr roślinny - 335m2; - złoże roślinne nr 1 i 2 - 2×435m2; - przepompownia nr 4; - studzienka rewizyjna; - zbiornik o krótkim czasie przetrzymywania - 75m2; - kanał napowietrzający; - zbiornik chłonny - 120m2; - przelew awaryjny; - zagospodarowanie terenu; - ciągi komunikacyjne - 500m2; - pozostałe tereny zielone - 900m2; - rozruch technologiczny oczyszczalni - inwentaryzacja powykonawcza. Szczegóły w załączonej dokumentacji projektowej. Załączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Materiały i urządzenia są propozycją, można stosować równoważne. Prosimy szczegółowy kosztorys ofertowy wykonać na podstawie własnych przedmiarów robót, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót i zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 000, -zł wpłacić do dnia 16.11.2009 r. do godziny 12:00 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno być wniesione w wysokości 5% ustalonej w przetargu wartości robót na konto Banku Spółdzielczego w Juchnowcu Górnym przelewem - nr konta: Bank Spółdzielczy 688074 0003 0000 1661 2000 0030. - zabezpieczenie winno być wniesione w 100% w ciągu 30 dni od podpisania umowy, jeżeli czas realizacji nie przekracza jednego roku, - zabezpieczenie i wadium może być wniesione: w gwarancjach bankowych, wekslach własnych in blanko z poręczeniem wekslowym banku krajowego, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa, pieniądzu, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach, ubezpieczeniowych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r, 2. wniosą wadium, 3. posiadają uprawnienia do realizacji obiektów budowlanych, 4. posiadają środki pieniężne na wniesienie zabezpieczenia należnego wykonania umowy w wysokości 5% wartości całościowego wykonania obiektu, 5. udzielają gwarancji na okres 36 miesięcy i dłuższy do 5 lat, 6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, oraz który przynależy do właściwej Izby Stowarzyszenia Zawodowego, 7. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 8. posiadają referencje, w tym z informacją, o jakości robót, 9. zrealizują zamówienie w umówionym terminie, 10. wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 30 dni po dacie wpływu, 11. naprawę usterek wykonają w terminie do 14 dni. Nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować odrzuceniem ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o wywiązywaniu się z uiszczania zobowiązań podatkowych, 2. oświadczenie o uregulowaniu składek ZUS, 3. oświadczenie, że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, 4. oświadczenie, że członkowie władz lub osoby fizyczne nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego, albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5. oświadczenie, że wszystkie dotychczasowe prace wykonane w trybie zamówień publicznych zostały wykonane z należytą starannością, 6. wyciąg z rejestru firmy (KRS), 7. wykaz obiektów zrealizowanych, zbliżonych do przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat oraz minimum dwie opinie inwestora o wykonanych robotach, 8. informacja stwierdzająca wysokość obrotów całkowitych i obrotów odnoszących się do robót zbliżonych do przedmiotu zamówienia w okresie 3 lat, 9. krótka charakterystyka zatrudnionych pracowników w tym wskazanie kierownika budowy, 10. określenie czasu gwarancji i terminu wykonania zadania, 11. określenie terminu płatności faktury, 12. określenie terminu napraw usterek, 13. szczegółowy kosztorys ofertowy, 14. oświadczenie, że nie podlega się wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 15. oświadczenie, że spełnia się warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 16. oświadczenie, że posiadają środki finansowe zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia i na wniesienie zabezpieczenia ( 5%), 17. kserokopia zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby zawodowej oraz kserokopię uprawnień budowlanych, 18. załączyć dokument świadczący, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, nieprzewidzianych zdarzeń w trakcie wykonywania robót budowlanych, 19. osoby działające w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, przedłożą oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, 20. wykonawca składa oświadczenie, że określając wynagrodzenie ryczałtowe na etapie przygotowania ofert, zapoznał się z terenem budowy i wykorzystał wszelkie konieczne środki mające na celu ustalenie wynagrodzenia obejmującego całość prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 21. Załączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy, 22. Dokument świadczący o wpłaconym wadium, 23. Referencje - minimum 2 szt

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach