Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wymiarki.

Gmina Wymiarki ogłasza przetarg

  • Adres: 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 360 40 45 , fax. 0-68 360 40 62
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wymiarki
    ul. Księcia Witolda 5 5
    68-131 Wymiarki, woj. lubuskie
    tel. 0-68 360 40 45, fax. 0-68 360 40 62
    REGON: 92416013780000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wymiarki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja swoim zakresem obejmuje budowę: obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. a) Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Wymiarki wraz z uzbrojeniem towarzyszącym: - oczyszczalnia ścieków mechaniczno-biologiczna o przepustowości Qśrd = 150 m3 na dobę skonstruowana w oparciu o procesy: oczyszczanie mechaniczne ścieków surowych, oczyszczanie biologiczne ścieków przez zastosowanie złóż BIOKUBE . b) budynek socjalno - techniczny: - w technologii tradycyjnej, parterowy bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym o wymiarach 8,20 x 9,46 m z instalacjami wewnętrznymi elektryczną i wodno - kanalizacyjną. c) przyłącze wodociągowe do oczyszczalni: - z rur c PCV 90 o długości 485,50 mb. d) zasilanie oczyszczalni: - linia elektroenergetyczna kablowa SN-20kV wraz ze stacją transformatorową 20 na 0,4 kV długości 499 mb. e) sieć kanalizacyjna z przykanalikami - kanał sanitarny grawitacyjny PVC-U fi 200 mm x5,9mm - długości 1419,10 mb - przykanaliki PVC-U fi 160 mmx 4,7 mm - długości 449,9 mb - studnie kanalizacyjne betonowe fi 1000 mm - ilość 51 szt. - studnie kanalizacyjne PVC fi 400mm - ilość 24 szt. f) zagospodarowanie terenu - wykonanie dróg wewnętrznych jezdnych - 660,61 m2 i pieszych- 294,27 m2 - ogrodzenie terenu całkowita długość 300mb - założenia terenów zieleni - 3702,852 m2 g) punkt zlewny ścieków dowożonych h) wykonanie linii kablowych i sterowniczych na terenie oczyszczalni wraz z instalacją odgromową. i) magazyn osadu odwodnionego. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia a) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, i zatwierdzoną dokumentacją projektową z zachowaniem warunków jej uzgodnienia i warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, b) wszystkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, c) wykonawca zabezpiecza teren budowy, d) wykonawca zapewnia pełna obsługę geodezyjną inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego, e) podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe , patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoznaczne albo nie gorsze niż, f) dokonanie technologicznego rozruchu oczyszczalni i osiągnięcia efektu ekologicznego. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace oraz gwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 80.000,00zł ( Osiemdziesiąt tysięcy zł). 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Iłowej nr 48965800060000010120070005 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, - musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, - musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), - musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 5. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być złożony do Działu księgowego tut. Urzędu (pok. Nr 6) Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w oddzielnej kopercie do oferty. 6. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Unormowania dotyczące zwrotu i zatrzymania wadium przez Zamawiającego zostały określone w art. 46 Ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 (dwa) zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 100 m3/d, każde o wartości zamówienia minimum 2.000.000 zł brutto (Dwa miliony złotych) oraz 2 (dwa) zamówienia w zakresie sieci kanalizacyjnej, każde o wartości zamówienia minimum 1.000.000 zł brutto (Jeden miliony złotych), 2) dysponują osobami lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów posiadających uprawnienia do kierowania robotami w zakresie: - konstrukcyjno - budowlanym, - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 1.500.000zł(jeden milion pięćset tysięcy zł) 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000zł ( Trzysta tysięcy zł). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy - Załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1) c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1) d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert2); e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert1)-jeżeli dotyczy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - - Załącznik nr 7; b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności- Załącznik nr 8 ,wraz z potwierdzeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach (specjalizacjach) oraz aktualne zaświadczenia przynależności do izby samorządu zawodowego c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Załącznik nr 9; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl zakładka przetargi i BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach