Gmina Piątnica ogłasza przetarg
- Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
- Data zamieszczenia: 2018-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
REGON: 54229600017 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapiatnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oczyszczalni ścieków dla budynków użyteczności publicznej w Jeziorku gmina Piątnica metodą zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji na realizację robót związanych z budową oczyszczalni ścieków przy budynkach użyteczności publicznej w Jeziorku, wykonanie robót w oparciu o wykonaną dokumentację projektową i oddanie do użytku oczyszczalni. Zamówienie obejmuje między innymi: - wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Programu funkcjonalno – użytkowego PFU (wszelkie uzgodnienia, decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia leżą po stronie Wykonawcy) wraz z przedmiarami i kosztorysem, - przekazanie kompletu dokumentacji projektowej Zamawiającemu w celu uzyskania właściwych zezwoleń (pozwoleń) administracyjnych, - wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie obejmuje ponadto: - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, kosztorysu powykonawczego, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, - likwidację istniejących szamb, - oczyszczenie, oskarpowanie, wyrównanie brzegów stawu przy szkole podstawowej i obsianie ich trawą. 2. Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 3 lata (36 miesięcy) oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: • pieniężnej – przelewem na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium – Nr sprawy: GPT.271.10.2018” • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się moment wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rajgród”
Dodano: 2019-04-02 - Budowa oczyszczalni ścieków dla budynków użyteczności publicznej w Jeziorku gmina Piątnica metodą zaprojektuj-wybuduj
Dodano: 2018-03-12 - Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Bargłów Kościelny
Dodano: 2018-02-27 - Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Bargłów Kościelny
Dodano: 2018-01-12 - „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Szumowo”
Dodano: 2017-09-08