Przetargi.pl
Budowa obiektu rekreacyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Sułów

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934710
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu rekreacyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Sułów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa obiektu rekreacyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości SułówOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku rekreacyjnego – II etap inwestycji, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną zlokalizowanego na działce nr 22/2, AM 2, obręb Sułów, gmina Milicz.ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na budowie części obiektu rekreacyjnego w którym znajdować się będą pomieszczenia biurowe, siłownia, pomieszczenia magazynowe i pomocnicze oraz sala ekspozycyjna.Budynek usytuowany na planie prostokąta. Obiekt wykonany zostanie w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny, z dachem dwuspadowym, o kącie nachylenia połaci 30º krytym dachówką ceramiczną. Główne wejście do budynku zlokalizowano od strony południowej.Zasilanie budynku w energię elektryczną z istniejącego przyłącza, przyłącze wodociągowe bez zmian, przyłącze kanalizacyjne zgodnie z projektem zagospodarowania działki - pozostaje bez zmian, dodatkowo należy przyłączyć umywalkę z etapu I.Powierzchnie:- zabudowy - 87,40 m2 - użytkowa - 128,20 m2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową:PN. BUDOWA OBIEKTU REKREACYJNEGO WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 22/2 AM 2 OBRĘB SUŁÓW – opracowaną przez SIGMA Projektowanie i Obsługa Inwestycji, Piotr Musielak, Szkaradowo 120, 63-930 JutrosinZadanie realizowane w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr 206/2017 z dnia 17 sierpnia 2017 roku oraz decyzji o zmianie pozwolenia na budowę numer 129/2023 z dnia 21 lipca 2023 roku.Wyżej wymienione dokumentacje i opracowania są materiałami pomocniczymi do ustalenia przez Oferentów wysokości wynagrodzenia ryczałtowego i stanowią Załącznik nr 12 do Specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiającego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy:1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować, 2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności.Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem.Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo – finansowy robót zawierający pozycje określone przez Zamawiającego zgodnie z załączonym wzorem – Zał. nr 1A do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach