Przetargi.pl
Budowa obiektu kulturowego powiązanego z rybactwem nad jeziorem Dobra (II postępowanie)

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ks. Antoniego Kani 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu kulturowego powiązanego z rybactwem nad jeziorem Dobra (II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu kulturowego w miejscowości Dobra na nieruchomości nr 176 bezpośrednio przylegającej do jeziora. 2. Zadanie obejmuje budowę budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym wewnętrzną linią zasilania elektrycznego, przyłączem kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i przyłączem wodociągowym. 3. Zadanie przewiduje budowę budynku parterowego, niepodpiwniczonego, z dachem dwuspadowym. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku wynosi 166,09 m², powierzchnia użytkowa 139,83 m², kubatura 844,05 m³, powierzchnia tarasów oraz schodów zewnętrznych 48,82m2. W budynku wydzielona została sala główna o powierzchni 92,40 m2, w której będą organizowane różnorodne spotkania i zaplecze kuchenne. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne wraz z ich wyposażeniem oraz szatnia z wiatrołapem i kotłownia. Budynek został dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, a w szczególności przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. 4. Przedsięwzięcie realizowane będzie w dwóch etapach: ETAP I – do 15 listopada 2019 r. Etap I obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: roboty ziemne, ławy i ściany fundamentowe, ściany przyziemia, więźba dachowa wraz z pokryciem dachu, montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, przyłącze wodociągowe, wewnętrzną linię zasilania. instalację odgromową oraz wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionymi robotami. ETAP II – od 16 listopada 2019 r. do 15 kwietnia 2020 r. Etap II obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: stropy podwieszone, ścianki działowe, podłoża i posadzki, tynki wewnętrzne wraz z okładzinami i malowaniem, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, elewacja, taras, podjazd dla niepełnosprawnych, schody zewnętrzne, kanalizacja sanitarna wewnętrzna, instalacja wodna wewnętrzna, wentylacja, centralne ogrzewanie, kotłownia, instalacja elektryczna wewnętrzna. 5. UWAGA - Roboty budowlane ujęte/przewidziane w dokumentacji projektowej, a nie będące przedmiotem umowy, w zakresie zagospodarowania terenu, określa dokument znajdujący się w załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie architektoniczno-budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 oraz 10 do SIWZ. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 9. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w ramach zadania wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 10. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach